Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1308 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אהלן חברים.

מתלבט איזה משלוח לבחור בהזמנת מכשיר מגירבסט, שלא יגיע למצב שאצטרך לשלם עמלות מוזרות וכו כמו ששמעתי על פדקס ems או חברות אחרות,ואם לא יבדק במכס מה טוב, אבל כן שיהיה לי מעקב מסויים. מה ממליצים?

בנוסף, מישהו יודע אם הop 5t שנמכר בגירבסט פתוח לתדרים בארץ?צירפתי תמונה שמפרטת את התדרים. b3b8b62ed045ffc35e426ca92a614d7c.jpg

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

9fa48fe020ad9ea5cf25542e0cb41ea7.jpg

עריכה אחרונה על ידי -מוטי-
פורסם

בדור השלישי אתה צריך פסים 1,3,5 (לפרטנר יש גם כמה תחנות בפס 8, אבל זה לא קריטי) ובדור הרביעי 1,3,7.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

סלח לי על הבורות, מה זה פסים? והאם מתאים לשימוש בארץ בשני הדורות במצב הנוכחי? לקוח של פרטנר כרגע.

אשמח להתייעצות, האם לרכוש נוט 8 באילת ב3k או את הop 5t בגרסאת 128/8ב2450 בהנחה ויתפס במעמ.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

פורסם

פסים = פסי (או רצועות, או סרטי) תדרים.

בדור השלישי פס 1 הוא 2100 (בשימוש על ידי כל המפעילים הישראליים ומרבית האירופיים) פס 3הוא 1800 (אאל"ט בשימוש סלקום), פס 5 הוא 850 (בימוש פלאפון) ופס 8 הוא 900 (בשימוש מצומצם על ידי פרטנר).

בדור הרביעי פס 1 הוא 2100, פס 3 הוא 1800 ופס 7 הוא 2600, כאשר כיום נעשה בישראל שימוש בפסים 1 ו-3 ובעתיד צפוי גם פס 7.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אם הצורך הוא בעיקר תפעול הטלוויזיה אז אני ממליץ על ה-Rii-8. מקלדת קטנה, אלחוטית שכוללת גם משטח מגע כמו של מחשב נייד. אנחנו משתמשים בכזו בסלון.

ב-gearbest אפשר למצוא אותה סביב 50-60 ש"ח, כולל עברית.

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

פורסם

כעיקרון בסלון עכבר אלחוטי "רגיל" פחות נח מכיוון שהשולחן נמוך ולא נח להתכופף על מנת להשתמש בעכבר.

מעבר לזה אם מארחים אנשים והשולחן עמוס בשתיה ואוכל וכו' אז לא מסתדר העכבר שם...

 

מקלדת משולבת עכבר כמו שהמגיב מעליי מציע זה עדיף.

 

אם אתה מזמין מחו"ל וודא שיש עברית .

(אפשר גם להדביק מדבקות, העלות של המדבקות מייתרת את הרכישה בחו"ל).

פורסם (נערך)

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5055106,00.html

מעניין לראות אם ניתן יהיה כעת לקנות בארץ במחירים שפויים יותר.

האם טלוויזיות מעל 55 ירדו ב 30%? או שלפחות כעת נוכל להביא לארץ גדלים יותר מ 49 שבאמזון נתנו

 

אבל את מגבלת ה $75 השאיר! ביזיון

עריכה אחרונה על ידי kobi_g

קובי

:-)

פורסם

שאלת מיסים.

 

קניתי מסור גרונג מאמזון איטליה. המוכר הוא לא אמזון.

מחיר המסור 268 יורו. משלוח 45 יורו. סה"כ 313 יורו.

 

מכיוון שהסכום פחות מ- 500$ אני אמור לשלם מע"מ בלבד.

חייבו אותי במע"מ על הסכום הכולל ולא רק על מחיר המוצר, כלומר גם על המשלוח רוצים מע"מ.

נכון שבמקרה הזה ההפרש לא גדול ואפשר לוותר,

אבל באופן עקרוני האם אמורים לחייב מע"מ רק על המוצר או גם על המשלוח ?

פורסם

במקרה שמחיר המוצר עובר את רף הפטור קרי 75$ דמי המשלוחה מחושבים כחלק מתשלום המס.

כלומר, מחיר המוצר+דמי המשלוח.

פורסם
אם הצורך הוא בעיקר תפעול הטלוויזיה אז אני ממליץ על ה-Rii-8. מקלדת קטנה, אלחוטית שכוללת גם משטח מגע כמו של מחשב נייד. אנחנו משתמשים בכזו בסלון.

ב-gearbest אפשר למצוא אותה סביב 50-60 ש"ח, כולל עברית.

 

כעיקרון בסלון עכבר אלחוטי "רגיל" פחות נח מכיוון שהשולחן נמוך ולא נח להתכופף על מנת להשתמש בעכבר.

מעבר לזה אם מארחים אנשים והשולחן עמוס בשתיה ואוכל וכו' אז לא מסתדר העכבר שם...

 

מקלדת משולבת עכבר כמו שהמגיב מעליי מציע זה עדיף.

 

אם אתה מזמין מחו"ל וודא שיש עברית .

(אפשר גם להדביק מדבקות, העלות של המדבקות מייתרת את הרכישה בחו"ל).

 

 

יש לי מקלדת כזו של RAPOO בחדר.

המשטח מגע לא נוח כשצריך לעשות מעבר לתנועה-שתיים ודי קשה להיות מדוייק איתו.

חוץ מזה תמיד אפשר לשים את העכבר לידך על הספה.

 

 

בנוסף, למישהו יצא לחבר אוזניות BT לטלויזיה?

לא רוצה לקנות סט טוב ולהתבאס מדיליי או קטיעות.

They are trying to ban me...

×
×
  • תוכן חדש...