Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש בשבוע האחרון שערוריית תוכנות ריגול עם הדגם הזה

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
האם זה באמת יקרה? האם ניראה את אמזון בישראל?

 

https://www.calcalist.co.il/marketing/articles/0,7340,L-3725876,00.html

 

אני כבר רואה את רשתות הענק משמנות את הלוביסטים שלהם כדי לטרפד את זה

למה אמאזון לא יכולים לשכור לוביסטים?. ואני רוצה לראות את החכ האידיוט שיתנגד להורדת יוקר המחיה בישראל.

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
PC1 VS GT6

מאוד נהנתי מGT6, ואני חושב שזה משחק מצוין.

אבל בתור סימולטור - אין בכלל השוואה. PC מנצח בכל אספקט אפשרי (תחושה, תא נהג, גרפיקה, סאונד, פיזיקה).

היתרון של GT הוא במשחקיות - יותר רכבים, יותר משחקונים וכו'.

 

ועדיין - PC לא סתם יותר טוב ממנו, זה ממש בסקאלה אחרת. אני מאוד ממליץ לרכוש, בלאו הכי המחיר לא גבוה במיוחד.

 

אגב לגבי הסטאפ עצמו - פצצה. מה שלא אהבתי זה שההגה של לוג'יטק כזה קטנצ'יק שהוא מרגיש קצת 'צעצועי', אבל מבחינת פידבק דיוק וכו' עבור n00b כמוני זה סבבה לגמרי.

 

וואלה, כי GT מאוד מציאותי לטעמי, אז אם PC יותר - מגניב.

את ההגה של לוג'יטק אני מכיר היטב. הגה RS500 יותר טוב ממנו (וגם יותר יקר משמעותית), אבל ה-G29 היה במחיר כל כך משוגע שלא יכולתי להתאפק. עלה לי 700 שקלים כולל משלוח...

 

אלטרנטיבות טובות לאייפון 8s פלוס, אבל לא ב-1000 דולר?

 

חשובים מסך גדול (כ-5.5 אינץ'), ממשק משתמש נוח, מצלמה טובה (מאוד) וביצועים (שלא יקרוס כל שעה ויוכל להתמודד עם התקנת אפליקציות רבות, עבודה על מספר ממשקים במקביל ועוד.

רצוי גם מראה סביר וחיי סוללה טובים+.

 

*יש אפשרות לקנות בארה"ב במידת הצורך.

 

תודה.

 

לטעמי גלקסי S8 טוב יותר מכל אייפון (אם כי אי אפשר באמת להשוות, אם אתה חובב iOS אין לך ממש ברירה). אני חושב שאפשר להשיג אותו כיום ב-700 דולר בערך.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
למה אמאזון לא יכולים לשכור לוביסטים?. ואני רוצה לראות את החכ האידיוט שיתנגד להורדת יוקר המחיה בישראל.

יציגו את זה כהגנה על עסקים מקומיים, מקומות עבודה וכו'.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם
יציגו את זה כהגנה על עסקים מקומיים, מקומות עבודה וכו'.
גם אמאזון יעסיקו מקומיים. ומה ההבדל בין יבואן שעובד היום. לאמאזון ?

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
סוללות 18650 טובות. עם ערכים אמיתיים ולא סיפורי פוגי. איפה קונים?

 

תודה רבה

"יושב לי כאן ומחכה לך, כמו עורב על עץ. ולא חבל לך על תפוח, שנפל והתפוצץ. הרחוב ריק, הלילה קר הגשם כבר שטף את כולי. אני יבש כמו מדבר, הרסת אותי שברת לי את הכלי." (תמוז)

פורסם (נערך)

 

וואו.

אתה מתכוון לקבל החזרי מע"מ אם וכאשר תחזור לארץ? איך זה עובד בשוודיה אם אתה תושב שם כרגע?

 

 

כן ולא, יש שיגידו שמה שאני עושה לא בדיוק כשר.

כרגע אני עדיין לא אזרח אלא רק תושב, כלומר תעודת זהות מקומית ולא אירופאית. מאחר ואני גר במאלמו מירב הטיסות החוצה מתבצעות מקופנהגן, שם לא יודעים שאני תושב בשוודיה אלא אם ממש נוברים ובוא נגיד- שזה לא בדיוק קורה...

ככה שאם יש לי טיסה מחוץ לאירופה בשלושה חודשים הקרובים אני מנסה את מזלי.

 

 

ובזמן שאני כותב את זה יושב לידי ברכבת עובד רשות המיסים, מזל שהוא לא יודע עברית ;-)

 

 

 

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי Maor Bracha

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

פורסם

למישהו יש המלצה נוספת?

 

מגיב לעצמי, מאמזון UK:

1. פרוג'קט קארז 2 ב-35 פאונד

2. הוריזון זירו דאון ב-34 פאונד

3. פריי ב-10 פאונד

4. וולפינגשטיין החדש ב-20 פאונד

 

שווה לנצל את הפאונד החלש :wink:

 

מצד שני, שאלה לגיימרים של קונסולות - האם קונטרולר במשחקי FPS לא מהווה ירידה משמעותית לעומת מקלדת ועכבר?

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

×
×
  • תוכן חדש...