Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מה אומר כבודו על הסט הבא 18V כ-800 שח עד הבית

https://goo.gl/E548qi

סלח לי שלא חידדתי את הבקשה שלי. דיי חשוב לי שהן יהיו בראשלס, ומעדיף את האימפקט כמפתח 3/8 או 1/2 בגלל המומנט המוגבר. רוב השימוש לרכב ואני דיי מחפש תחליף לפטיש אוויר כי אין לי מקום לקומפרסור ופטיש אוויר.

תודה רבה לך על החיפוש והזמן. המחיר הזה הוא במחירי בלאק פריידי?

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

כל הדיבורים האלה על טלוויזיות עשו לי חשק,

בינתיים הבלאק פריידיי בארץ בדיחה-

האם מישהו מכיר מבצע טוב עם VFM טוב על טלוויזיה בגודל ~55" ?

במידה ואני מחבר אליו מיניקס עם קודי, האם אני יכול לוותר על יכולות הסמארט?

אולי אני שמרן אבל גם אני מעדיף מותגים "בעלי שם".

פורסם
לפחות כאן בישראל לדעתי לא שווה לשלם עשרה שקלים יותר תמורת סמסונג בסיסית על פני הייסנס.

סדרות הביניים והגבוהות של הייסנס טובות הרבה יותר לדעתי מאשר הבסיסיות של סמסונג. המחיר נמוך יותר או זהה.

בנוסף לכך, מאז שסמסונג הוציאו את השירות שלהם במיקור חוץ לאלקטרוניקס פרו, שלפי דיווחים של אנשים בפורומים מומחים בלהוציא לאנשים את המיץ - גם את יתרון השירות הרשמי איבדו.

מעיד ממקור ראשון על השירות של אלקטרוניקס. אני מחפש מבצע לטלוויזיה שאוכל להנות ממנה, סאמסונג כבר לא באים בחשבון.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם
כל הדיבורים האלה על טלוויזיות עשו לי חשק,

בינתיים הבלאק פריידיי בארץ בדיחה-

האם מישהו מכיר מבצע טוב עם VFM טוב על טלוויזיה בגודל ~55" ?

במידה ואני מחבר אליו מיניקס עם קודי, האם אני יכול לוותר על יכולות הסמארט?

אולי אני שמרן אבל גם אני מעדיף מותגים "בעלי שם".

 

תראה אם יש פה איזה מבצע טוב עבורך..

 

http://www.zap.co.il/blackfriday?db5536120=5976429&db5536123=5976179

פורסם
כל הדיבורים האלה על טלוויזיות עשו לי חשק,

בינתיים הבלאק פריידיי בארץ בדיחה-

האם מישהו מכיר מבצע טוב עם VFM טוב על טלוויזיה בגודל ~55" ?

במידה ואני מחבר אליו מיניקס עם קודי, האם אני יכול לוותר על יכולות הסמארט?

אולי אני שמרן אבל גם אני מעדיף מותגים "בעלי שם".

OLED של LG

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

פורסם

אני אשמח לקבל המלצה על מחשב נייד לצרכים בסיסיים, גודל מסך בין 11.9-13 אינץ'.

אחי נמצא בארה"ב אז אפשר גם חנויות שלא שולחות לישראל.

 

תקציב: 500$

 

רב תודות!

×
×
  • תוכן חדש...