Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים אשמח לקישורי מברגות מקדחות. 18 או 20 וולט אם יש באנדל של אימפקט 3/8 או 1/2 ביחד עם מקדחה גם אשמח כי המברגה משמשת לרוב לצורך הג'יפ. תודה לכולם.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

פורסם (נערך)

יש המלצה למערכת דאבל-דין לרכב? כולן נראות לי אותו דבר.

חייב שיהיה חיבור למצלמה (שכבר קיימת) ומעדיף עם GPS.

עד 500 שקל

 

 

ראיתי מערכת בלי GPS בפחות מ200 שקל, שווה לנסות?

איך אני יודע אם יש חיבור למצלמה? לא כל המוכרים שמים תמונה מפורטת של גב המכשיר.

עריכה אחרונה על ידי HybridBoy

They are trying to ban me...

פורסם
חברים אשמח לקישורי מברגות מקדחות. 18 או 20 וולט אם יש באנדל של אימפקט 3/8 או 1/2 ביחד עם מקדחה גם אשמח כי המברגה משמשת לרוב לצורך הג'יפ. תודה לכולם.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

 

מה אומר כבודו על הסט הבא 18V כ-800 שח עד הבית

https://goo.gl/E548qi

פורסם (נערך)

אם אתה קודח בקלקר המברגה תספיק.

לקידוח בקיר צריך כלי ייעודי. והמצד השני, מקדחה אינה מתאימה להברגה. וחזרו

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

עדיין, לא נראה לי כל כך מסובך לעשות מכשיר עם בורר מצבים שידע לעשות את 2 התפקידים.

האלטרנטיבה של שני מכשירים, 2 בטריאות ומטענים נראית לי מגושמת ויקרה.

פורסם (נערך)
זאת שאלה רצינית? למה ב.מ.וו עדיפה על סוזוקי אתה יודע?

 

לפני שקניתי את הסמסונג שלי עמדתי בחנות מול עשרות טלוויזיות. אפשר די בקלות לראות הבדלים בין טלוויזיות, כמו שאפשר לראות הבדלים בין הסדרות הנמוכות של סמסונג לסדרות הבינוניות והגבוהות. מעבר לזה, שיחקתי קצת עם הממשקים של חלק מהטלוויזיות וגם כאן יש הבדל. הממשק של סמסונג הוא matured, עשוי טוב ונוח לשימוש. במותג מדבקה לא תקבל אותה רמה.

 

 

 

הייתה לי הייסנס כשרק הגיעה ארצה. האמת - הייתה בסדר גמור לתקופה. יש לי סמסונג שנים ואין שום בעיה. עשה טובה, מדובר בחברת ענק עם ניסיון של שנים על גבי שנים. אתה באמת חושב שזה עדיף על פני כל מיני מותגים עלומי שם?

 

עומד מאחורי המילה שלי - מעדיף סמסונג 55 אינץ' 4K (לי יש סדרה 6) על פני כל האין-מותגים שמציעים יותר גודל בעלות נמוכה יותר.

 

לפחות כאן בישראל לדעתי לא שווה לשלם עשרה שקלים יותר תמורת סמסונג בסיסית על פני הייסנס.

סדרות הביניים והגבוהות של הייסנס טובות הרבה יותר לדעתי מאשר הבסיסיות של סמסונג. המחיר נמוך יותר או זהה.

בנוסף לכך, מאז שסמסונג הוציאו את השירות שלהם במיקור חוץ לאלקטרוניקס פרו, שלפי דיווחים של אנשים בפורומים מומחים בלהוציא לאנשים את המיץ - גם את יתרון השירות הרשמי איבדו.

עריכה אחרונה על ידי Nemesis
פורסם
לפחות כאן בישראל לדעתי לא שווה לשלם עשרה שקלים יותר תמורת סמסונג בסיסית על פני הייסנס.

סדרות הביניים והגבוהות של הייסנס טובות הרבה יותר לדעתי מאשר הבסיסיות של סמסונג. המחיר נמוך יותר או זהה.

בנוסף לכך, מאז שסמסונג הוציאו את השירות שלהם במיקור חוץ לאלקטרוניקס פרו, שלפי דיווחים של אנשים בפורומים מומחים בלהוציא לאנשים את המיץ - גם את יתרון השירות הרשמי איבדו.

 

לא יודע לגבי השירות, אבל לא טענתי שהייסנס זה מותג מדבקה.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

יש הבדל בין המברגה (אימפקט ) לבין המברגה מקדחה (מקדחה דופקת )

 

האימפקט נותן מכה תוך כדי הסיבוב עם כיוון הסיבוב. ומאפשר בכך לשחרר ברגים או לנעול ברגים בעוצמה חזקה ובלי מאמץ

 

המברגה מקדחה היא דופקת , כלומר נותן מכה בכיוון הקדיחה ומאפשרת בכל לקדוח בבטון/ בלוקים.

 

לצורך קידוח בעץ / מתכת משתמשים במקדחה ללא הדפיקה (סימן פטיש ) ואפשר להשתמש בה גם כמברגה עם קלאטש. שבה ניתן להגביל את העוצמה של הסיבוב (ללא דפיקה)

 

המברגה מקדחה יכולה לשמש גם להברגה וגם לקדיחה. אבל מנסיון שעובדים וצריך לקדוח מספר חורים , יותר נוח להחליף כלי מאשר להחליף בין מקדח לביט כל פעם.

 

שים לב, לעבודה עם אימפקט צריך להתרגל. הוא מאוד חזק ובפעמים הראשונות סביר שתחרוש את הבורג מהר מאוד.

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

×
×
  • תוכן חדש...