Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
ממש ביחס הפוך לכמות המבצעים האמיתיים שמוצעים.

אגב, איך זה? מבצע שווה או עוד ישראבלוף?

 

https://www.htzone.co.il/item/32866/טלוויזיה-55_-LED-Smart-/

 

מקפיץ, מבצע שווה או ישראבלוף?

פורסם
לאתר LightInTheBox יש מבצע, ואני יכול לקנות את המחשב הכי יקר של שיאומי עם I7 דור8 , 16GB RAM, שטח 226GB SSD

 

תמורת 3800 ש"ח (עלות השילוח והמיסים- עליהם)

 

האם מישהו יכול לתת חוות דעת על המחשב?

https://www.lightinthebox.com/he/xiaomi-laptop-15-6-inch-intel-i7-quad-core-16gb-ram-256gb-ssd-hard-disk-windows10-mx150-2gb_p6220537.html?irgwc=1&litb_from=affiliate_admitad&utm_medium=affiliate&utm_source=admitad&utm_campaign=262831

מסקירות ברשת אומרים שהוא טוב מאוד, מפתה לקנות.

 

Sent from my SM-N910T using Tapatalk

פורסם

האם עלתה פה כבר המלצה ל-Android TV Box במחיר טוב?

 

רציתי לקנות את זה של שיאומי, אבל הוא ללא שקע לכבל רשת ומבחינתי זה חובה.

 

בכל אופן, אם יש למישהו המלצות על דגמים אשמח לשמוע, קישורים לדילים טובים בכלל יהיה מעולה.

 

תודה!

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

דצמבר 2016-אתמול: "לא קונה כלום השנה!"

היום, סיכום נזקים:

 

 

-פלייסטיישן 4 פרו

-גראן טוריזמו ספורט

-באטלפילד 1 רוולושן

-הגה g29

-ידית הילוכים

-כסא playseat מתקפל

 

סהכ בקרונות: 9167, שהם 3936 בשקלים.

החזרי מעמ: כ 472 שקלים.

סהכ לכל זה בשקלים, לאחר החזרי מעמ: 3464

 

1511623472675.jpeg

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

פורסם

סוללות 18650 טובות. עם ערכים אמיתיים ולא סיפורי פוגי. איפה קונים?

"יושב לי כאן ומחכה לך, כמו עורב על עץ. ולא חבל לך על תפוח, שנפל והתפוצץ. הרחוב ריק, הלילה קר הגשם כבר שטף את כולי. אני יבש כמו מדבר, הרסת אותי שברת לי את הכלי." (תמוז)

פורסם
דצמבר 2016-אתמול: "לא קונה כלום השנה!"

היום, סיכום נזקים:

 

 

-פלייסטיישן 4 פרו

-גראן טוריזמו ספורט

-באטלפילד 1 רוולושן

-הגה g29

-ידית הילוכים

-כסא playseat מתקפל

 

סהכ בקרונות: 9167, שהם 3936 בשקלים.

החזרי מעמ: כ 472 שקלים.

סהכ לכל זה בשקלים, לאחר החזרי מעמ: 3464

 

[ATTACH]497141[/ATTACH]

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

 

אפשר בבקשה לינק לכסא?

פורסם

לצערי אין לי קישור, נרכש מקומית בשוודיה.

Playseat challenge

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

פורסם
דצמבר 2016-אתמול: "לא קונה כלום השנה!"

היום, סיכום נזקים:

 

 

-פלייסטיישן 4 פרו

-גראן טוריזמו ספורט

-באטלפילד 1 רוולושן

-הגה g29

-ידית הילוכים

-כסא playseat מתקפל

 

או, מצוין. בדיוק מה שהייתי צריך.

 

שבוע הבא יגיעו ה-PS4 פרו וה-GT ספורט וה-G29 שהזמנתי מאמזון (חלק מהם נמצא עכשיו בשוודיה לפי הטראקינג).

אז:

א. בוא נשחק.

וב. אשמח מאוד להתרשמות מהכסא כי אני מתלבט בקניית אחד זהה - עולה כאן 200 יורו. ההתלבטות היא בגלל שהוא נראה די חלשלוש לעומת הכסאות הרציניים יותר, אבל אלו גם יקרים יותר וגם לא מתקפלים - וחברה שלי מ-מ-ש לא תעריך כסא ענק תקוע באמצע הסלון.

מתעניין במיוחד לדעת: איך הוא נראה מקופל כשההגה עליו, האם הוא נוח לישיבה, האם אפשר לכוון את המיקום של ההגה והדוושות בצורה נוחה והאם הוא לא זז מדי כשאתה קצת אלים עם ההגה...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
או, מצוין. בדיוק מה שהייתי צריך.

 

שבוע הבא יגיעו ה-PS4 פרו וה-GT ספורט וה-G29 שהזמנתי מאמזון (חלק מהם נמצא עכשיו בשוודיה לפי הטראקינג).

אז:

א. בוא נשחק.

וב. אשמח מאוד להתרשמות מהכסא כי אני מתלבט בקניית אחד זהה - עולה כאן 200 יורו. ההתלבטות היא בגלל שהוא נראה די חלשלוש לעומת הכסאות הרציניים יותר, אבל אלו גם יקרים יותר וגם לא מתקפלים - וחברה שלי מ-מ-ש לא תעריך כסא ענק תקוע באמצע הסלון.

מתעניין במיוחד לדעת: איך הוא נראה מקופל כשההגה עליו, האם הוא נוח לישיבה, האם אפשר לכוון את המיקום של ההגה והדוושות בצורה נוחה והאם הוא לא זז מדי כשאתה קצת אלים עם ההגה...

 

פה יש תמונות:

 

https://www.amazon.com/Playseat-Challenge-playstation-4/dp/B009ZELZDS/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1511650361&sr=8-1&keywords=playseat+challenge

דווקא די מתלהבים ממו:

 

 

 

חשבתי גם לקנות את הכיסא, אבל 1000-1200 שקל זה פשוט יותר מדי לדעתי.

They are trying to ban me...

פורסם

רוני, הלכתי על הכסא הזה מאותן סיבות. קודם כל "שלום בית", בונוס הוא גם המחיר הזול יחסית לדגמים עם הבאקט.

 

אמנם נראה כמו כסא גינה אך החומרים מרגישים איכותיים והבניה טובה. הכסא יציב, אולי לא כמו באקט עם מוטות קבועים, אבל יציב מספיק כדי להתחרע בלי לחשוש. המקום היחיד שצריך לשים לב הוא כשפותחים את המגש הגה כדי לשבת או לצאת - צריך לוודא שהמשקל של ההגה לא יהפוך את הכסא. אבל זה באמת בקטנה.

 

נקודת התורפה היחידה שאני יכול לחשוב עליה היא שאם אתה חובב manspreading יש מצב שהמסגרת תפריע. אישית רוחב המסגרת משאיר לי בול כמה ס"מ מכל צד בתנוחת ישיבה נוחה.

 

ההגה לא מתכוונן, אבל ניתן לכוונן את זוית המושב (בשונה מבאקט) ובהתאמה ההגה מתרחק/מתקרב. יש מצב שזה אפילו נוח יותר. ניתן לכוון מרחק דוושות.

שים לב שיש לקנות מגש נפרד לידית הילוכים.

 

אני אחרי כמה שעות משחק רצופות ויכול להגיד שהוא גם דיי נוח וסה"כ אני מרוצה מהרכישה.

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

×
×
  • תוכן חדש...