Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עדיף טלוויזיה 55 אינץ' ממותג איכותי כמו סמסונג על פני 65 אינץ' ממותג מדבקה. קל גם לראות את זה - פשוט לקפוץ לחנות ולהשוות.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם (נערך)

Hisense רחוקה שנות דור ממתג מדבקה,

TCL נופשת בעורפה.

מזכיר לי איך היינו צוחקים בשנות ה -90 על מותג שנקרא Lucky GoldStar שבא פתאום מקוריאה.

הייסנס למי שלא מודע מחזיק בבעלות על שארפ TV מפיצה לארה"ב מהמפעל במקסיקו ולאחרונה טושיבה TV .

יצרן OEM ענק .

רוני אמרת סמסונג ואיכות במילה אחת ,ידידי אני מתפלא עליך.

גגל Samsung panel lottery ותגיד לי מה אתה חושב.

שלא נדבר על זה שהיבואן הפריט את מעבדת השירות שומר נפשו ירחק מהמותג.

עריכה אחרונה על ידי eyali23
פורסם

מה קורה השנה עם מבצעי ה BF?

נראה כאילו כל חנויות המחשוב התאגדו והחליטו שלא יוצאים במבצעים יותר.

TMS, IVORY, KSP, BUG- מסורת של שנים הפסיקה פתאום אצל כולם יחד.

 

לא נשמע כמו משהו מקרי...

פורסם

באג וKSP עלו הבוקר עם המבצעים שלהם.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם
מבקש המלצה למברשת שיניים חשמלית שהיא סבבה. אם זוגית אז מה טוב. וכמובן במחיר רצפה.

 

איילי אל תשכח אותי לעת זקנה

משכנתא זה קל

פורסם
רוני, האם תוכל לנמק מדוע עדיף מותג טוב על מותג מדבקה?

האם איכות התמונה תהיה טובה יותר ?

 

זאת שאלה רצינית? למה ב.מ.וו עדיפה על סוזוקי אתה יודע?

 

לפני שקניתי את הסמסונג שלי עמדתי בחנות מול עשרות טלוויזיות. אפשר די בקלות לראות הבדלים בין טלוויזיות, כמו שאפשר לראות הבדלים בין הסדרות הנמוכות של סמסונג לסדרות הבינוניות והגבוהות. מעבר לזה, שיחקתי קצת עם הממשקים של חלק מהטלוויזיות וגם כאן יש הבדל. הממשק של סמסונג הוא matured, עשוי טוב ונוח לשימוש. במותג מדבקה לא תקבל אותה רמה.

 

Hisense רחוקה שנות דור ממתג מדבקה,

TCL נופשת בעורפה.

מזכיר לי איך היינו צוחקים בשנות ה -90 על מותג שנקרא Lucky GoldStar שבא פתאום מקוריאה.

הייסנס למי שלא מודע מחזיק בבעלות על שארפ TV מפיצה לארה"ב מהמפעל במקסיקו ולאחרונה טושיבה TV .

יצרן OEM ענק .

רוני אמרת סמסונג ואיכות במילה אחת ,ידידי אני מתפלא עליך.

גגל Samsung panel lottery ותגיד לי מה אתה חושב.

שלא נדבר על זה שהיבואן הפריט את מעבדת השירות שומר נפשו ירחק מהמותג.

 

הייתה לי הייסנס כשרק הגיעה ארצה. האמת - הייתה בסדר גמור לתקופה. יש לי סמסונג שנים ואין שום בעיה. עשה טובה, מדובר בחברת ענק עם ניסיון של שנים על גבי שנים. אתה באמת חושב שזה עדיף על פני כל מיני מותגים עלומי שם?

 

עומד מאחורי המילה שלי - מעדיף סמסונג 55 אינץ' 4K (לי יש סדרה 6) על פני כל האין-מותגים שמציעים יותר גודל בעלות נמוכה יותר.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
מעדכן שהזמנתי. 1600 ש"ח עד הבית כולל הכל. תודה!!

 

אשמח אם תחזור לעדכן איך זה. לרגע חשבתי גם לקנות אבל הגעתי למסקנה שעדיף קודם כל לקבל את הקונסולה ולהשתמש בה קצת, ואז לראות אם ה-VR מדבר אלי.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
באג וKSP עלו הבוקר עם המבצעים שלהם.

 

פשוט מופרך

 

מחשב שמחירו עמד יציב על 3000 ש"ח בחודש האחרון, העלו ל3,900 - והורידו ב"מבצע" ל3200

 

נמתין לאייבורי

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם
במידה ומישהוא מצא מבצע טוב על XBOX ONE ומצלמת KINECT בבאנדל או בנפרד, אשמח לקבל קישור.

תודה.

 

זה מאמזון.דה

 

פשוט מופרך

 

מחשב שמחירו עמד יציב על 3000 ש"ח בחודש האחרון, העלו ל3,900 - והורידו ב"מבצע" ל3200

 

נמתין לאייבורי

 

זה מה שכולם עושים...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

×
×
  • תוכן חדש...