Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אכן אורל בי. למשל היום בדיל היומי:

 

Oral-B Pro 3 3000 Cross Action Electric Rechargeable Toothbrush Powered by Braun with Travel Case https://www.amazon.co.uk/dp/B072DTPBHF/ref=cm_sw_r_cp_api_RkaeAb2E67SMP

בן

מוזר שאת זה לא שולחים ארצה ואת זה:

https://www.amazon.co.uk/gp/aw/d/B00PIRQEBO/ref=mp_s_a_1_3_a_it?ie=UTF8&qid=1511005197&sr=8-3&keywords=Oral-B&dpPl=1&dpID=51fbzu9NDWL&ref=plSrch

דווקא כן.

משכנתא זה קל

פורסם

הייתי עכשיו בסייל של אלקטרה , הם פתחו האנגר ענק בראשון לציון עם כל מוצר אפשרי (מסכים, ציוד כושר , אופניים , קורקינט ) ובעצם הכל מהכל , רשום שם שההנחה היא בין 50 ל70 אחוזי הנחה , מבחינת מסכים יש המון סמסונג והייסנס .

:fadein:
פורסם

^ דניאל, יש שם הנחות אמיתיות? אני מחפש כיריים גז 60 זכוכית שחורה להורים עם מבער טורבו.

לפי מה שראיתי הם מייבאים חלק מהכיריים לחברות שונות, אולי יש שם במחיר טוב? השווית מוצרים שונים אולי לראות אם באמת יש הנחה?

 

למשל מחסני חשמל מוכרים כיריים ב990 שקל במבצע BF שלהם כשבחנות רגילה בלי מבצע הן עולות 880 למשל ועם מבצע 825 ש"ח.

 

ראשון פשוט לא קרובה אלי כל כך. אם מישהו יודע אשמח לדעת, תודה! :-D

פורסם

דניאל, אתה בטוח שהסייל הוא של אלקטרה?

בדיוק קיבלתי פרסומת למייל שמחסני חשמל פתחו האנגר עודפים במתחם אלקטרה. יש שם כמה מסכים של הייסנס, סמסונג ופיליפס. מסיבה כלשהי גם להם יש אופניים ולא רק חשמליות בפרסום הזה.

 

לזה שמעלי, אי אפשר לדעת מה יהיה שם במלאי כשתגיע כי זה עודפים ותצוגה ויש פריטים בודדים (אם לא אחד) מכל דבר. בפרסומת יש גם "כיריים גז ארבע להבות תוצרת איטליה" ב-299 ש"ח (לא כתוב מותג ודגם).

פורסם

מחסני חשמל (וגם שקם אלקטריק) הם חלק מאלקטרה. המוצרים שהם מקדמים - בהתאם.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

d30DK להגיד לך את האמת , הייתי שם 10 דקות והלכתי , כמות האנשים שהייתה שם לא נורמאלית זה כאילו מחלקים דברים בחינם וקשה לגשת לכל מוצר !

בגדול מימה שראיתי אופניים וקורקינטים חשמליים עפו כמו מים , כנ"ל בשמים וציוד כושר (סטפרים אופניים והליכונים) , אלו דברים שאנשים לקחו במידי ואפשר לראות , דברים יותר גדולים שדורשים הובלה והרכבה אי אפשר לראות כמה לוקחים , בגדול כמו שהחברה פה ציינו יש בהנגר שם את כל החברות של אלקטרה וזה מה שהם מוכרים , כמו שקם אלקטריק מחסני חשמל , אנרגים ספורט, גולן טלקום כולל פלאפונים ניראה לי של סוני , יש שם הכל רמקולים מסכים , מחשבים ניידים , בקיצור מי שצריך שיגיע עם המון סבלנות כי היום מה שהלך שם מטורף .

:fadein:
פורסם
כמה לדעתכם יעלה לי לקנות את המסור הזה ממוכר שהוא לא אמזון?

 

יוצא 313 יורו מוצר + משלוח.

כמה יוסיפו בארץ מעבר למע"מ ?

 

https://www.amazon.it/gp/product/B00N9ZXT10/ref=oh_aui_detailpage_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

 

לפי האתר של המכס, 17 אחוז ולא יותר, או במילים אחרות, כ-1600 ש״ח אם מעגלים כלפי מעלה.

נניח שיש עוד איזו עמלת שחרור ושאר מרעין בישין, עם הגזמה פראית לכיוון ה-2000 ש״ח -

עדיין זול בכ-500 ש״ח מהארץ. לא מעט כסף.

קח בחשבון גם איזה מתאם, אם התקע יהיה איטלקי בעל 3 פינים תיאלץ להחליפמו (עם 2 פינים זה מתאים לארץ עם קצת כוח).

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

תודה,

 

עלתה לי בראש שאלה נוספת,

אם מחייבים אותי מע"מ בארץ אני יכול לקבל מאמזון החזר על המע"מ האיטלקי במקור ?

פורסם

בוקר טוב

שימו לב לקראת תקופת הקניות .

כידוע בשבועות האחרונים מחירי המשלוח מאמזון אירופה (גרמניה בריטניה וכו') על בצורה משמעותית.

כנראה ישנו איזה שהוא באג בעדכונים שהאתרים מקבלים העניין בטיפול.

כדי "לעקוף" את דמי המשלוח המופרזים וכתוצאה מכך גם פיקדון המיסים גדל.

עליכם להיות לקוחות פריים. פועל יוצא מחברות בפריים דמי המשלוח חוזרים להיות לפני העלייה, קרי רגילים .

ישנה אפשרות לחודש ניסיון חינם ללא חיוב , לסמן את האופציה של אי חידוש המנוי.

גם אם אין אפשרות לתקופת ניסיון חינמית תעשו מנוי רק לחודש אחד כ -7 אירו . בטל בשישים בהזמנה הראשונה שלכם תחסכו לא מעט.

תהנו.

פורסם

אם מחייבים אותי מע"מ בארץ אני יכול לקבל מאמזון החזר על המע"מ האיטלקי במקור ?

רלוונטי רק לתיירים שנכנסים ויוצאים פיזית ממדינה כלשהי עם הקניות בידיים. לא רלוונטי להזמנות מהרשת.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
רלוונטי רק לתיירים שנכנסים ויוצאים פיזית ממדינה כלשהי עם הקניות בידיים. לא רלוונטי להזמנות מהרשת.
לא מדויק. כאשר קונים מאמאזון הם מורידים את המעמ המקומי.

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

×
×
  • תוכן חדש...