Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מנסה שוב, יש דילים טובים לסופטשלים?

כל מה שמצאתי הוא במחיר מלא או במידות קטנות (אני 3XL).

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

פורסם
מנסה שוב, יש דילים טובים לסופטשלים?

כל מה שמצאתי הוא במחיר מלא או במידות קטנות (אני 3XL).

 

כן.

תחפש סופטשל שנראה לך בחנות איביי של רגטה

https://tinyurl.com/y8ucttz9

המעילים האלו גם נמכרים בH&O.

 

בנוסף ממליץ להרשם לקאשדו ולקבל החזר על הקניות באיביי וברשת

http://cashdo.co.il/?raf=4361

פורסם
מבקש המלצה למברשת שיניים חשמלית שהיא סבבה. אם זוגית אז מה טוב. וכמובן במחיר רצפה.

 

הבלאק במרחק של שבועיים.

כרגע יש 2 בעיות עם אמזון "אירופה"

הראשונה, הם העלו דרמטית את מחירי המשלוח על מוצרים גדולים עד פי 4 מה שהופך את הקניה מאמזון ללא כדאית.

השנייה, שוב אין משלוחה של מוצרים עם סוללות.

בכל מקרה סחבק שלח שאילתא לפשר העניין עם דמי המשלוח.

נקווה לתשובות בקרוב.

פורסם

גם אני נתקלתי בעליית דרסטית של מחירי משלוח מאירופה.

לפני כמה שבועות הסתכלתי על בריכות מתנפחות של אינטקס ודובר על כ- 15 אירו משלוח. אתמול זה היה סד"ג של 40 אירו מה שאומר שיש חשש שאאלץ לנקות את זו הנוכחית שעומדת כבר כמה שבועות מנופחת במרפסת וצברה אבק בכמויות מכובדות...

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם

שי אל דאגה אמזון הביטוח לי תשובה השבוע .

הנציגים ממש לא יודעים את הסיבה לעליית המחיר.

שלחתי להם כמה דוגמאות של רכישות עם הפערים.

ובנוסף , ציטטתי להם את התקנון עם העליות "הישנות".

פורסם

"טובה יד ימין חזקה מחברה בלונדינית"

 

רן תלם, קורס קצינים, מרץ 88

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

פורסם (נערך)
באמת אמתין. היד עוד בסדר.

 

אכן תמתין, אבל בכל מקרה, וכדי שתהיה מוכן, עשיתי די מחקר בנושא בזמנו והגעתי למסקנה שתרכוש את אחד משני הדגמים: 2500 או 3000 (שיצא דגם חדש שלה).

 

תכלס הן דיי דומות ויש בשתיהן את שני המרכיבים החשובים:

 

1. חיישן לחץ ויזואלי.

2. טיימר 2 דק׳ (כל 30 שנ׳ רטט ואחרי 2 דקות רטט מתמשך שאומר לך להפסיק)

 

כל היתר קשקוש וגם ככה ראשים אתה בוחר ומחליף לפי צורך והעדפות.

 

הדילים בעיקר בבריטי, והמחיר, כשמצרפים עוד דברים למשלוח זז על 120-140 שח (ה3000 מהדגם הישן, לא שזה משנה, עולה בדיוטי פרי 400 שח לדוג׳).

 

ואגב, זה מסוג המוצרים שגם בלי הbf יש עליו פעם בכמה זמן דיל יומי או מתמשך- אתה יכול לעקוב עם כיפה או הגמל.

 

בן

עריכה אחרונה על ידי benj

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
×
×
  • תוכן חדש...