Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1308 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יש לי את הסט הזה, ממליץ בחום.

 

כמה שילמת עליו? כרגע באמזון יוצא 1150 ש״ח ואני תוהה אם להזמין או לחכות שיוזל

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

בן, אני עוקב אחרי הסט הזה כבר כמה חודשים. המחיר לא זז בינתיים.

אבל אני מחכה מסיבה אחרת.

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם
כמה שילמת עליו? כרגע באמזון יוצא 1150 ש״ח ואני תוהה אם להזמין או לחכות שיוזל

 

בן

 

בן , המחיר הזול ביותר שהיה לסט הוא ב 10 יורו פחות מהיום כלומר 50 ש"ח הבדל.

יש סיכוי להבדלים גדולים יותר בגלל הפרשי שערי מטבע.

כל 10 אג תזוזה בשער היורו יתנו לך הפרש של כ 25 ש"ח במחיר הסופי (אם החשבון שלי נכון )

לשיקולך.

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
כמה שילמת עליו? כרגע באמזון יוצא 1150 ש״ח ואני תוהה אם להזמין או לחכות שיוזל

 

בן

בדקו גם בחנויות בישראל - יש כל מיני מבצעים, לדוגמה ב הום-סנטר - סט מברגות בוש ב 1.070 .

כדאי לבצע בדיקה קלה.

https://www.homecenter.co.il/catalogue/product/10528

3038707199_5_Big.jpg

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם (נערך)

אייל (אחלה שם)

ההשוואה שלך לא ככ נכונה.

אני הצעתי 2 כלים מאוד חזקים 18V (כן אובר קיל אני יודע) של מקיטה במחיר של 1150 שח , כ 70 שח פער לטובת המקיטה מהדיל של אייס.

כדי להבין למה אנחנו קונים מחול כי אין מה לעשות עושקים אותנו בארץ .

נרד קצת לרזולוציה נמוכה יותר.

הסט של מקיטה מורכב מ- קומבו דריל (דגם DHP453) , אימפקט ( DTD146) עם 2 סוללות 1.5AH ומטען מהיר

עלויות הקומבו דריל בארץ כ- 850 -1000 שח עם 2 סוללות.

אימפקט תוסיף בסוף הדגם Z תקבל דגם של גוף בלבד. סוללות הרי כבר יש לנו, עלות בארץ כ-600.

הסט נמכר בארץ למעט שנוי אחד בדמות של 2 סוללות בקיבולת של 3.0AH במחיר של 1950 שח.

עריכה אחרונה על ידי eyali23
פורסם
כמה שילמת עליו? כרגע באמזון יוצא 1150 ש״ח ואני תוהה אם להזמין או לחכות שיוזל

 

בן

 

אבא שלי קנה בארץ, אני אשאל אותו לגבי המחיר.

התגובה שלי הייתה לגבי המוצר עצמו, האימפקט מאוד חזקה.

ממליץ על הסוללות הקטנות דווקא, לא נגמרות מהר מדי והרבה יותר נוח לעבוד איתן (מבחינת משקל וגודל).

מה גם שהמטען מטעין אותן מהר ככה שלא יוצא מצב שאין לך סוללה גם בפרויקטים גדולים יחסית.

They are trying to ban me...

פורסם
אייל (אחלה שם)

ההשוואה שלך לא ככ נכונה.

...

אדון אייל, :wink: שלא תהיה אי הבנה, אתה האלוף ואני עוקב בכייף אחרי המציאות.. ברשת.

ואתה מבצע עבודה ברוכה.

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
מוטי דיסק 115MM 4.5 של מקיטה מתאים לסוללות מהלינק של המברגות.

מחיר מפנק של 523 שח עד הבית. (בעתיד תרכוש סוללות עם קיבולת יותר גדולה)

https://goo.gl/Jcn3Ua

 

הוספתי לעגלה את 2 הסטים ,מברגות ואת הדיסק יצא לי עד הבית כולל הכל ל-2 המוצרים 1820 שח.

אם תרצה לחסוך עוד 130 שח תקנה כל סט בנפרד. פקדון המסים קטן.

כל הכלים מתאימים לרשת החשמל בארץ. חבר והפעל.

בארץ זה מה שתשלם רק על אימפקט.

 

ישנם כלים פסיכיים מאמזון יפן גוף בלבד.

תודה רבה אלוף. אעקוב אחרי הדילים . כרגע קצת יקר לי. מה יש באמזון יפן מעניין?

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

פורסם

בלייד בלייד

מוטי, אתה יודע שמשחזת זווית שעובדת על סוללות היא חלשה משמעותית? באסה לעבוד איתה והיא טוחנת סוללות

פורסם
תודה רבה אלוף. אעקוב אחרי הדילים . כרגע קצת יקר לי. מה יש באמזון יפן מעניין?

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

 

גופות של פנסוניק, מייצרים את המנוע להליטי למי שלא יודע.

ראיובי, היטאצי

פורסם
אולי משם יהיה אופציה לסט זול יותר? גם של חברה אחרת בסדר גמור

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

לא יעזור, מתח עבודה שונה מהארץ. כדאי לקנות רק גוף.

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

פורסם
שבוע טוב לכולם.מחפש קישור לרמקול בלוטוט נייד (ישמש בעיקר לטיולים), הגודל פחות חשוב , עד גודל קופסת נעליים נראה לי סביר.חשוב יותר שישמעו סביר ולא קולות צורמים ולא נעימים.תקציב, נראה לי עד 100 ש"ח , עדיפות לפחות.תודה.

 

Tronsmart Element T6

Anker SoundCore 2

BlitzWolf F1

 

היום במבצע בכמעט חצי מחיר :

https://sale.aliexpress.com/__pc/10brands_anker.htm?spm=a2g01.10431743.bc90ea8.1.35a58264qr0kOx

 

אני קניתי.

×
×
  • תוכן חדש...