Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

וינה, כריסמס, קפוא אימיים כך כולם אומרים, מחפש בגדים שיוכלו להגן עלינו - גטקס, כפפות/גרביים נוחות ומחממות וכו'

יש לי את כל אלו, אבל אני מחפש משהו שעושה שמתעלה על כל השאר, אם יש.

פורסם

אמא צריכה לפטופ חדש, יש המלצות? השימושים הם אופיס/אינטרנט, תקציב 3000-4000 (כמובן שאם יש בפחות אז מעולה), ה"דרישה" היחידה היא כונן SSD. עדיף כמובן מסך כמה שיותר גדול, מבחינת משקל זה לא ממש רלוונטי (במקסימום מזיזה אותו ממקום למקום בתוך הבית).

פורסם
תוריד את התקציב. היום יש אחלה מחשבים לזה ב2000 עם ssd.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

 

אין בעיה להוריד, רק צריך הכוונה לאילו דגמים/סדרות לכוון, בגלל זה שאלתי פה את המומחים :-D

פורסם

טוב, נשברתי. לא מצליח למצוא מחירים טובים בעצמי, אז פונה ליודעי הדבר שכאן.

 

מחפש שני דברים:

הראשון הוא headset, קורסייר וויד פרו (הדגם החדש). חוטי, בלי RGB. ראיתי באמאזון במחירים סביב 280 שקל כולל משלוח ומיסים, מנסה לראות אם אפשר לקזז מזה עוד כמה שקלים ב/לקראת שישי השחור.

 

הדבר השני הוא מקלדת מכאנית אלחוטית עם סוויצ'ים להקלדה, כלומר עם קליק מורגש, אבל שקטים (חום?). לא מכיר מחירים, ואם המקלדות האלחוטיות יקרות משמעותית, אז אפשר גם אחת עם כבל. אם יש אחת ארגונומית (לא ישרה לגמרי), אז בכלל מגניב. לא יצא לי להתעמק בדגמים בשנה-שנתיים האחרונות, אז מהבחינה הזו אני נתון לחסדיכם.

 

תבורכו.

Ford Focus estate ; Subaru XV

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

טלוויזיה מעל 50" - משער שבארץ, מישהו שמע על דילים טובים?

פורסם
טוב, נשברתי. לא מצליח למצוא מחירים טובים בעצמי, אז פונה ליודעי הדבר שכאן.

 

מחפש שני דברים:

הראשון הוא headset, קורסייר וויד פרו (הדגם החדש). חוטי, בלי RGB. ראיתי באמאזון במחירים סביב 280 שקל כולל משלוח ומיסים, מנסה לראות אם אפשר לקזז מזה עוד כמה שקלים ב/לקראת שישי השחור.

 

הדבר השני הוא מקלדת מכאנית אלחוטית עם סוויצ'ים להקלדה, כלומר עם קליק מורגש, אבל שקטים (חום?). לא מכיר מחירים, ואם המקלדות האלחוטיות יקרות משמעותית, אז אפשר גם אחת עם כבל. אם יש אחת ארגונומית (לא ישרה לגמרי), אז בכלל מגניב. לא יצא לי להתעמק בדגמים בשנה-שנתיים האחרונות, אז מהבחינה הזו אני נתון לחסדיכם.

 

תבורכו.

 

אוזניות, יש טובות יותר מהדוגמה שלך.

 

מקלדת מכנית אלחוטית..... ממש abomination .

ממש מיעוט של דגמים ,לי עולה לראש ה G613 ושאר מותגים עלומי שם.

פורסם

אוזניות טובות יותר תמיד יש, הוויד לפי מה שהבנתי מאזנים ממש טוב בין איכות, נוחות ומחיר. יש גם את ההייפר X סטינגר, אבל הוא קצת פושטי מדי.

 

לגבי המקלדת, אני יודע שזה חתיכת ביג נו נו, אבל זה לצורכי הקלדה ולא גיימינג, והיא מתחברת כל יום ללפטופ שאני מביא למשרד ולוקח הביתה בערב, אז אני מעדיף נוחות של משהו שאני לא אצטרך לחבר כל יום (אלא פשוט להשאיר את הדונגל מחובר) על פני זמן תגובה.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם
אוזניות טובות יותר תמיד יש, הוויד לפי מה שהבנתי מאזנים ממש טוב בין איכות, נוחות ומחיר. יש גם את ההייפר X סטינגר, אבל הוא קצת פושטי מדי.

 

לגבי המקלדת, אני יודע שזה חתיכת ביג נו נו, אבל זה לצורכי הקלדה ולא גיימינג, והיא מתחברת כל יום ללפטופ שאני מביא למשרד ולוקח הביתה בערב, אז אני מעדיף נוחות של משהו שאני לא אצטרך לחבר כל יום (אלא פשוט להשאיר את הדונגל מחובר) על פני זמן תגובה.

 

תהנה, אחלה אוזניות אני ממש נהנתי מהן עברו לילד.

https://goo.gl/NbjTA9

×
×
  • תוכן חדש...