Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מצאתי אחלה מבצע באמאזון :?

amazon.png

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
אומנם לא אמאזון,אבל די קרוב מבחינת מחיר

 

אני רוצה לקנות את זאת ב"ה

 

https://www.drugstore.co.il/%D7%90%D7%95%D7%A8%D7%90%D7%9C-%D7%91%D7%99-%D7%9E%D7%91%D7%A8%D7%A9%D7%AA-%D7%A9%D7%99%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%A0%D7%98%D7%A2%D7%A0%D7%AA-professional-care-4000

 

היה לי מישהו מאיביי אנגליה שמכר אותה ב290ש"ח כולל משלוח,ועכשיו משום מה הסיר את המכירה.

 

לא מצאתי באמאזון את הדגם הזה (וזה גם בתקציב שלך)

 

משלוח חינם (339ש"ח הכל ביחד)

 

לא עובד הלינק

 

ראיתי את זה עכשיו באמאזון https://www.amazon.com/SmartSeries-Rechargeable-Toothbrush-Bluetooth-Connectivity/dp/B00O8ODHOA

 

נראה טוב (יש קופון של 30 דולר) - מישהו יכול להמליץ? בתכלס, מה יותר טוב, הORAL B או הSONICARE של פיליפס?

פורסם

לא יודע תכלס מה יותר טוב,

אני באופן אישי מרוצה יותר מהפיליפס והייתה לי גם Oral B.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

עקב ביקור בגרמניה בקרוב אני מחפש איזשהוא סט מוזיקלי לבנות לבן שלי (3)

חשבתי על אורגן כלשהוא שמתחבר למיקרופון ואוזניות

 

לא מחפש צעצוע, מחפש משהו שיוכל להשתמש בו גם כשיהיה גדול יותר, אשמח לרעיונות.

 

בנתיים מצאתי את אלו שבלי קשר לבן שלי נראים עם ביקורות מאוד מאוד טובות גם לעצמי.

דעתכם ?

https://www.amazon.de/OneOdio-HiFi-Kopfh%C3%B6rer-Adapter-frei-Geschlossener-Treibereinheit/dp/B07235LV4Q/?language=de_DE

פורסם
לא עובד הלינק

 

עבד,ועובד מצוין גם עכשיו :) (או שתחפש את הדגם בזאפ,וגם שם זה ייתן לך את אותו הלינק)

 

בדף העמוד יש טלפון של שירות הלקוחות של ORAL-B\BRAUN,חייגתי ע"מ לבקש מידע על הראשים וכל מיני שטויות...בסוף הציעו לי לרכוש טלפונית ב299 ש"ח כולל שליח עד הבית :lol::-P

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

טוב, אני מנסה פה איזשהו שינוי.

כולם עפים על הJBL LRS305, אבל עוד לא יצא לי לשמוע אותם. אומרים שהאחים הגדולים (308 ) נהנים מבאס עמוק וחזק יותר וזה מושך אותי.

תוהה אם להחליף את הסט (מגבר+רמקולים) בזוג מוגבר.

יש לי DAC+מגבר אוזניות, אז הפינה הזו סגורה, ונשאר להבין כמה הרמקולים עולים.

305 אני יודע שאפשר למצוא במחיר טוב (1400-1500 בארץ לזוג בלי להתעסק, כנראה שבערך 1000 עם חיפושים).

מה עם ה308?

 

(הבנתי שאפשר למצוא אותם בחנויות של כלי זמר, זה אומר שאני יכול לשמוע אותם בחנות, שזו חצי נחמה)

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

מי מתותחי הצרכנות ברשת יכול למצוא לי לגו דופלו 10805 במחיר טוב? (כרגע הכי טוב עומד על 680 ש"ח באמזון, כולל משלוח)

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם
לא עובד הלינק

 

ראיתי את זה עכשיו באמאזון https://www.amazon.com/SmartSeries-Rechargeable-Toothbrush-Bluetooth-Connectivity/dp/B00O8ODHOA

 

נראה טוב (יש קופון של 30 דולר) - מישהו יכול להמליץ? בתכלס, מה יותר טוב, הORAL B או הSONICARE של פיליפס?

 

תעמיס ומהר!

האתר בטוח אל דאגה שלם עם פייפל. המוצר 1000% מקורי ,לא מעט חברה בטלגרם קנו.

https://www.joybuy.com/600260450.html

פורסם (נערך)
מי מתותחי הצרכנות ברשת יכול למצוא לי לגו דופלו 10805 במחיר טוב? (כרגע הכי טוב עומד על 680 ש"ח באמזון, כולל משלוח)

 

המשלוח והמס הורגים את המחיר.

ניתן לשלוח לשיפטו.

או להעזר ב idgu הישראלית יש להם מלא קופונים שווה לנסות.

ב- idgu יוצא 599 שח עד הבית

https://idgu.co.il/Lego-Games/Lego-Duplo/lego-10805

 

עוד טיפ ללגו שווה לבדוק באתר האנגלי.

https://www.iwantoneofthose.com/

או

https://www.thehut.com/

עריכה אחרונה על ידי eyali23
פורסם

השאלה למה אתה מצפה?

יש דיווח על חוסר בתדרים הנמוכים.

השיאומי הוא סאונד בר ולא מקרן קול, הוא אמור להחליף את הרמקולים שיש לך בטלוויזיה .

שים לב לחיבורים שיש לו RCA ואופטי.

×
×
  • תוכן חדש...