Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

טוב לאחר כמה ימים של קבלת מסרוני איום מציטה, שילמתי את ה100 שקל האלא.

 

לא הבנתי איך הם יודעים שהפריט חייב במכס לפני שהגיע לארץ ולמה בכלל זה הגיע דרכם??

 

"שלום בוריס, משלוח מאתר GearBest/zaful צפוי לנחות בארץ במהלך השבוע הבא. ערכו של המשלוח מעל 75$ ולכן על פי חוק מחויב בעלויות שחרור. לביצוע התשלום אשר יאפשר שחרור מהיר של המשלוח מהמכס אנא הכנס ללינק http://see.nu/ בברכה צ'יטה שליחויות"

 

כמה הודעות ו...

 

"שלום בוריס, בהמשך להודעות קודמות שנשלחו אלייך לגבי משלוח מאתר GearBest/zaful טרם שילמת את עלויות המע"מ והשחרור בלינק המצ"ב http://see.nu/ אנא הסדר את התשלום בהקדם לצורך שחרור מהיר של המשלוח ומניעת חיובים נוספים בגין אחסנה .בברכה צ'יטה שליחויות"

עריכה אחרונה על ידי gsi16v

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
טוב לאחר כמה ימים של קבלת מסרוני איום מציטה, שילמתי את ה100 שקל האלא.לא הבנתי איך הם יודעים שהפריט חייב במכס לפני שהגיע לארץ ולמה בכלל זה הגיע דרכם??"שלום בוריס, משלוח מאתר GearBest/zaful צפוי לנחות בארץ במהלך השבוע הבא. ערכו של המשלוח מעל 75$ ולכן על פי חוק מחויב בעלויות שחרור. לביצוע התשלום אשר יאפשר שחרור מהיר של המשלוח מהמכס אנא הכנס ללינק http://see.nu/ בברכה צ'יטה שליחויות"כמה הודעות ו..."שלום בוריס, בהמשך להודעות קודמות שנשלחו אלייך לגבי משלוח מאתר GearBest/zaful טרם שילמת את עלויות המע"מ והשחרור בלינק המצ"ב http://see.nu/ אנא הסדר את התשלום בהקדם לצורך שחרור מהיר של המשלוח ומניעת חיובים נוספים בגין אחסנה .בברכה צ'יטה שליחויות"
הם יודעים מה אמור להתקבל כי בצד השני שולחים בדואל את רשימת החבילות עם התוכן והשווי שלהם עוד לפני שיוצאת לדרך. ככה הם יכולים להתכונן , להפיק רשומון יבוא , לשלם את המיסים מראש וכאשר החבילה מגיעה היא ישר יכולה לעבור לשרשרת ההפצה המקומית

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
הם רשמו:

ערכו של המשלוח מעל 75$ ולכן על פי חוק מחויב בעלויות שחרור

 

כל העמלות האלו מלבד מעמ הם כחוק?

זה לא ems.

משלוח חינם מגירבסט.

מע"מ 64

 

אגרות מדינה 16

 

מיסים 0

 

עמלות שחרור 18

במשלוח ע"י חברת קורייר (למשל DHL, FEDEX, EMS וכו') - יש חיובים נוספים, חלקם הולכים לקופת המדינה וחלקם לחברת הקורייר (משלוחים).

במקרה הנ"ל - מדובר בחברת קורייר, כך שיש חיובים נוספים מעבר למע"מ.

הדבר היחיד ברשימה שנכנס לכיס של חברת השילוח זה עמלות שחרור (ואם יש עיכוב, מתווסף גם דמי אכסון).

כל השאר - הולך לקופה של המדינה.

פורסם

למה יש אגרת מדינה?

לא מספיק קיבלו מעמ? למה ההפתעות האלו, זה חוקי?

 

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
במשלוח ע"י חברת קורייר (למשל DHL, FEDEX, EMS וכו') - יש חיובים נוספים, חלקם הולכים לקופת המדינה וחלקם לחברת הקורייר (משלוחים).במקרה הנ"ל - מדובר בחברת קורייר, כך שיש חיובים נוספים מעבר למע"מ.הדבר היחיד ברשימה שנכנס לכיס של חברת השילוח זה עמלות שחרור (ואם יש עיכוב, מתווסף גם דמי אכסון). כל השאר - הולך לקופה של המדינה.
כמעט מדויק. דמי אחסון הולכים לחברה שמנהלת את מסוף המטענים שדרכו הגיעה החבילה. (ממ"ן או חברה אחרת )

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

לחובבי הצילום - מגוון אתרים אמריקאיים (כמו B&H ואדורמה) מציעים את הסוני אלפא 7 מארק 2 עם עדשת הקיט (ולעיתים כמה פיצ'פקעס) תמורת 998$. המצלמה עולה בארץ עם עדשת הקיט כ-6500₪.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

נייח זה מעולה

1070TI תקבל עודף מ 1700

1080TI קרוב ל 2000

זיכרונות קיט 16 GB כ- 400 שח

2700X ב 1290 שח

האמת כדאי לדחות קניה ל Q1 אחד שנה הבאה , 7NM של AMD קרוב מתמיד.

פורסם

וואלה? שקלתי מאוד לבנות מחשב מבוסס AMD על ה 2600X.

שווה לרכוש בארץ כי המעבד הנ"ל נמכר ב 940 ש"ח בפלונטר עם הקירור.

 

כרטיס מסך אני נעול על ה RX580 עם ה 8GB כרגע, מסך 1080P אין צורך מעבר, נמכר ב 260$ באמזון בערך.

זכרונות מצאתי כבר ב 140$ עד הבית קיט של 16GB, מחכה לראות אולי יחתכו קצת את המחיר.

מארז וספק אקנה כאן, לא משתלם באמזון מהמשלוח היקר של זה.

כוננים קיימים אצלי כבר.

נשאר לוח אם שגם אקנה כאן כנראה.

 

באמת עדיף לחכות? אין לי סבלנות כבר אני מחכה כבר 4 חודשים..

Opel Adam S 2017

פורסם
עדיין לא פרסמו את רשימת הדילים העתידית.

אשתדל לעניין בדילים טובים, שנה שעברה היה מאוד חלש.

אולי הגיע זמן לפתוח שרשור חדש ויעודי לנושא?

פורסם
וואלה? שקלתי מאוד לבנות מחשב מבוסס AMD על ה 2600X.

שווה לרכוש בארץ כי המעבד הנ"ל נמכר ב 940 ש"ח בפלונטר עם הקירור.

 

כרטיס מסך אני נעול על ה RX580 עם ה 8GB כרגע, מסך 1080P אין צורך מעבר, נמכר ב 260$ באמזון בערך.

זכרונות מצאתי כבר ב 140$ עד הבית קיט של 16GB, מחכה לראות אולי יחתכו קצת את המחיר.

מארז וספק אקנה כאן, לא משתלם באמזון מהמשלוח היקר של זה.

כוננים קיימים אצלי כבר.

נשאר לוח אם שגם אקנה כאן כנראה.

 

באמת עדיף לחכות? אין לי סבלנות כבר אני מחכה כבר 4 חודשים..

 

אני מחכה כבר 6 שנים.

שילוש + ספק כח שווה לקנות מחול חיסכון לא מבוטל מובטח.

אם אתה לא יכול להמתין עוד קצת אז תקנה.

אני זוכר שנה שעברה פער של עד 40% לטובת אמזון עם ה BF .

פורסם
וואלה? שקלתי מאוד לבנות מחשב מבוסס AMD על ה 2600X.

שווה לרכוש בארץ כי המעבד הנ"ל נמכר ב 940 ש"ח בפלונטר עם הקירור.

 

כרטיס מסך אני נעול על ה RX580 עם ה 8GB כרגע, מסך 1080P אין צורך מעבר, נמכר ב 260$ באמזון בערך.

זכרונות מצאתי כבר ב 140$ עד הבית קיט של 16GB, מחכה לראות אולי יחתכו קצת את המחיר.

מארז וספק אקנה כאן, לא משתלם באמזון מהמשלוח היקר של זה.

כוננים קיימים אצלי כבר.

נשאר לוח אם שגם אקנה כאן כנראה.

 

באמת עדיף לחכות? אין לי סבלנות כבר אני מחכה כבר 4 חודשים..

מצד אחד אתה יכול לחכות, מצד שני מדובר בAMD ולכן גם הדור הבא של המעבדים יעבוד בלוח שתיקנה עכשיו, אז תמיד אפשר להישתדרג בעתיד :-) ולימכור את המעבד.

גילוי נאות: יש לי 2700X ומרוצה עד הגג :-).

 

לגבי הכרטיס- יש כבר הדלפות ותמונות של הRX 590 שמיוצר ב12NM- לדעתי לפחות לזה שווה לחכות.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

×
×
  • תוכן חדש...