Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לעניות דעתי עוד קצת מוקדם לקבוע אם יכולות ה-RT זה גימיק שיווקי או תכונה רצויה.

אני עכשיו בדיוק לפני רכישה של מחשב משחקים לאחד הבנים ובהחלט שוקל את ה-2070. ברור לי שבשלב הזה אין לו תרומה ששוה את הפער במחיר, את זה נדע אולי בעוד כשנה. עדיין, נראה לי שעדיף לי להשקיע עכשיו יותר ולא להתבעס ולרכוש עוד GPU בעוד כשנה וחצי. כל זה כמובן בהנחה שיתברר שה-RT הוא לא גימיק.

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

פורסם
אם מישהו מוצא דיל עצבני למחשב גיימינג (בארה״ב, עדיפות לאמזון), אשמח אם תצטטו הודעה זו / שלחו לי ה״פ.

 

מתכנן לרכוש משהו עם מעבד של אינטל וכרטיס גרפי 1080 / 2070, לטובת VR. מקווה להנחית 2070 באזור ה$1500 ומטה, וכאמור מעוניין לרכוש מאמזון (בשביל האחריות המורחבת).

 

שוקל האם ללכת על משהו סטייל powerpc / ibuypower, או להשקיע קצת יותר לטובת alienware aurora

 

נראה מה יהיה בשישי...

 

למה לך

תקנה חלקים בנפרד ותרכיב לבד , למה אתה נעול על אינטל, כרגע התמורה הטובה ביותר AMD 2700X בגזרת ה CPU.

2070 בזבוז כסף חפש לך איזה 1080TI מספיק טוב ל 1440P אולטרה.

פורסם (נערך)

האמת בתקופה הזו הכי שווה לירכוש כרטיסי מסך יד2- אבל כאלה שהם היו פחות משנה בשימוש ובאים עם קבלה ואחריות, 1080TI יעלה לכם גרושים יחסית למחיר בחנות.

לגבי מעבד- 2700X הוא הבחירה הכי משתלמת לעומת 8700/9900 וכו', גם כי ההבדלים קטנים ב1080P וביכלל כמעט ולא קיימים ב1440P+, וגם כי הסוקט ניתמך לפחות עד 2020 , בינואר יכריזו כבר על הדור החדש של הRYZEN ב7NM בתערוכת CES(לפחות 25% תוספת ביצועים רק ביזכות המיזעור+ תוספת נכבדת בIPC+ יש מצב להכפלת הליבות ל16!) וכל מי ששפך כעת כסף על אינטל הולך ממש להיתבאס, כי הפלטפורמה מתה וכל מה שאינטל עושה זה ליקרוע את הסיליקון הקיים בOC ולתת חופש מוחלט לכל יצרני הלוחות אם לא להגביל צריכת חשמל וככה 9900K צורך כ180W בשביל לעבור בכמה אחוזים על פני ה2700X, במידה ומגבילים את המעבד ל95W אז הוא הופך כמו ל2700X- וכל זה למעבד שעולה פי2 בתוספת הקירור שאמור להיתמודד עם 200W+.

וRT זה גימיק לא שימושי כי אין מספיק כוחות סוס לדור הקיים בשביל להינות ולנצלו באמת, רק בעוד שנה שביצועי כרטיסי המסך יוכפלו ביזכות ה7NM הוא יהיה שמיש, כרגע זה בעיקר לאנשי מיקצוע שצריכים גישה לכל הטכנולוגיות החדשות.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

בשירשור אחר, HWGEEK המליץ לי על אזניות בלוטות' EDIFIER W830BT.

זה העלה לי שאלה, לאחר שבדקתי באמאזון ומסתבר שהם לא שולחים אותם לישראל-

האם אתם מכירים אתרים ששולחים גאדג'טים עם סוללות ליתיום - יון לארץ הקודש?

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
יש לך את המחשבים המעולים האלה (באים בסטנדרט עם 2 שנות אחריות בינלאומית)

ועדיפים על אסוס זפירוס למשל

באים עם 1060 1070 1080

 

https://www.bhphotovideo.com/c/product/1400601-REG/gigabyte_15_6_aero_15x_v8_bk4.html

https://www.bhphotovideo.com/c/search?Ntt=Gigabyte%20Aero%2015&N=0&InitialSearch=yes&sts=ma&Top+Nav-Search=

 

גם כאן שולחים לישראל ויש להם חבילות מעניינות עם תוספות (חבילות GAMEING)

https://www.excaliberpc.com/products/products.html?search=gigabyte+aero

יש לך את ה 1060 במחיר נמוך יותר

https://www.excaliberpc.com/674771/gigabyte-aero-15w-v8-bk4-15.6.html

 

באמאזון גם נמצאים - למשל (לא חיפשתי מחיר אלא רק דגם)

https://www.amazon.com/GIGABYTE-Aero-15X-v8-BK4K4P-i7-8750H/dp/B07BSWCGJD?tag=h0dab-20&

 

סקירות על המחשבים המעולים האלה יש כאן למשל (יש די הרבה בארץ) - סקירה עמוקה של כל החומרה

https://www.notebookcheck.net/Gigabyte-Aero-15X-v8-i7-8750H-GTX-1070-Max-Q-Full-HD-Laptop-Review.296594.0.html

כנראה הייתי צריך לומר - מחפש desktop בלבד.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
בשירשור אחר, HWGEEK המליץ לי על אזניות בלוטות' EDIFIER W830BT.

זה העלה לי שאלה, לאחר שבדקתי באמאזון ומסתבר שהם לא שולחים אותם לישראל-

האם אתם מכירים אתרים ששולחים גאדג'טים עם סוללות ליתיום - יון לארץ הקודש?

אני קניתי מכאן, מגיע תוך כשבוע, אבל אני רואה שניגמר כל המלאי במחסן בסין, אז חכה למבצעי BF- רשום שהחל מ23 לחודש מתחיל.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם (נערך)
כנראה הייתי צריך לומר - מחפש desktop בלבד.

זה סיפור אחר :)

רוצה להרכיב בארץ או לרכוש מפלצת שלמה מארה"ב?

בגלל הגודל המשלוח יהיה גבוה יותר

 

זה יכול להתאים?

https://www.amazon.com/Dell-AWAUR7-7883SLV-PUS-Alienware-Gaming-Desktop/dp/B076BM17ZR/ref=sr_1_fkmr0_2?ie=UTF8&qid=1542280197&sr=8-2-fkmr0&keywords=dell+xps+8930+1070

עריכה אחרונה על ידי kobi_g

קובי

:-)

פורסם

הבחור גר בארה"ב. המלצות בהתאם

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני גר בארה"ב... [emoji16]

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
לחובבי הצילום - מגוון אתרים אמריקאיים (כמו B&H ואדורמה) מציעים את הסוני אלפא 7 מארק 2 עם עדשת הקיט (ולעיתים כמה פיצ'פקעס) תמורת 998$. המצלמה עולה בארץ עם עדשת הקיט כ-6500₪.

 

זה אלפא 7 מארק 1.

פורסם
רק הארה: לא ליבנות על כרטיסי הRTX לטובת שימוש אמיתי במישחקים כי אפילו ה2080TI לא יחזיק 60FPS@1080P.

 

אני מקווה שהשנה יהיו דילים טובים לSSD, כי מאז הפעם ההיא לפני כמה שנים שמכרו 750GB של CRUCIAL ב99$ לא ראיתי דיל חלומי כזה, מקווה שהשנה עם ירידת המחירים כן יהיה משהו מעניין מעל 480GB.

עד לא מזמן היה דיל באמאזון גרמניה, EVO 860 (500gb) ב-300 שאקל עד הבית.

 

זה סיפור אחר :)

רוצה להרכיב בארץ או לרכוש מפלצת שלמה מארה"ב?

בגלל הגודל המשלוח יהיה גבוה יותר

הוא גר בארה"ב, גם את זה הוא שכח לציין :)

 

ה-RTX לא יתנו הבדל גדול, ממה שראיתי, ב-1080 או ב-1440.

אני מניח שהם מוכוונים לרזולוציות גבוהות יותר.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
למה לך

תקנה חלקים בנפרד ותרכיב לבד , למה אתה נעול על אינטל, כרגע התמורה הטובה ביותר AMD 2700X בגזרת ה CPU.

2070 בזבוז כסף חפש לך איזה 1080TI מספיק טוב ל 1440P אולטרה.

לשאלתך מדוע מחשב מורכב:

א. ההפרש בין רכישת חלקים בנפרד והרכבה לבין קניית מחשב קומפלט, לא מאוד גדול, בעיקר לא בשישי השחור (לנסיוני: כמות ההנחה על מחשבים מורכבים גדולה יותר מעל חלפים בתפזורת)

ב. אחריות. כבר הייתי בכמה סרטים עם מחשבים, אין לי רצון או עניין להתעסק עם השטויות האלו, מוכן לשלם יותר ולדעת שאם קורה משהו יש עם מי לדבר.

ג. אמזון - רוצה לרכוש באמזון, לא רק בשביל לעזור למניה שלנו אלא בעיקר בגלל סעיף ב. חלקים בתפזורת לאו דווקא נמכרים ישירות דרך אמזון (by amazon), וגם אם כן - במידה וקורה משהו זה יותר התעסקות.

ד. זמן. הזמן שלי שווה יותר מההפרש במחירים, כך שגם כלכלית נטו ולהוציא אחריות וכו' זה לא נראה לי מוצדק.

ה. חובבניות - אני כבר לא גיימר כבד, אני כולה רוצה להריץ vr בהגדרות חזקות עם מינימום התעסקות בכל תחביב המחשב מסביב.

 

לשאלה בנוגע לamd:

מעדיף אינטל מבורות ומנסיון עבר רע עם amd, אני יוצא מנק' הנחה שהם הסטנדרט בתעשייה ולכאורה אמינים ונתמכים יותר לאורך זמן. אם אני טועה, אז וואלה אפשר amd כל עוד זו לא פשרה בביצועים... מה המקבילה של 8700?

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

מקבל בהכנעה

רק לשם החידוד סגור על רכישה רק מאמזון?

אין לך הנחת עובד:-D

 

למרות שאינטל מציגים דוחות מעולים, AMD נותנת להם פייט לא רע בכלל.

רבעון ראשון 19 נראה סנוניות ראשונת של ייצור בליטוגרפיה של 7NM , אינטל ככל הנראה רק בסוף 2019 תחילת 2020 וגם זו הערכה סופר אופטימית.

AMD למעשה בלי לבלבל בראש "מדביקים" כמה יחידות CPU על אותה פיסת סיליקון CCX.

אינטל בעצמם השתמשו פעם בייצור כזה עד בוא סידרת ה ברידג'.

AMD תמיד היו האנדר דוג וסוף סוף מערערים את ההגמוניה שהייתה נחלתה של אינטל שבמשך שנים השתינה על הצרכנים שלה קרי עלינו.

שיפורים מינורים לאורך הדורות במחירים לעתים מופקעים.

×
×
  • תוכן חדש...