Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
היה עד לפני כמה דק' 2600X באותו המחיר, לא הספקתי לקנות ונגמר המלאי בניו אג.

:(

 

צריך ממש לשבת על המחירים של הרייזן, מיתברר שלפני כמה שעות ה1950X נימכר רק ב450$ למעבד מילפצתי עם 16 ליבות, ועכשיו גירסת ה12 ליבות 1920X נימכר ב344$!

https://www.amazon.com/dp/B074CBJHCT/ref=sxts_kp_tr_2?pf_rd_m=ATVPDKIKX0DER&pf_rd_p=8778bc68-27e7-403f-8460-de48b6e788fb&pd_rd_wg=fVCgD&pf_rd_r=QTPSQGTM4SF0NPZNWAEA&pf_rd_s=desktop-sx-top-slot&pf_rd_t=301&pd_rd_i=B074CBJHCT&pd_rd_w=N7s69&pf_rd_i=1920x&pd_rd_r=a01987b9-bcb7-4b8b-8c6a-d0cd65ef00b2&ie=UTF8&qid=1542751537&sr=2&th=1

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
חברים,

 

אשמח להמלצה למחשב נייד 14״-15״ שהדגש הכי חשוב הוא המשקל.

ישמש סטודנטית לעבודות קלות ובסיסיות בלבד: אופיס, אינטרנט. המחשב הנוכחי מכביד לה על הגב מאוד.

תקציב של עד 1500 ש״ח יהיה סביר?

אם אפשרי יהיה לקנות מאמאזון במידה והרכישה היא מחו״ל - מה טוב.

 

גם המלצות על דגמים מסויימים לשים עליהם עין יתקבלו בברכה, העיקר שאדע אחרי מה כדאי לעקוב באתרים השונים... :)

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

פורסם

ידידי התקציב שלך מאוד דחוק אני בספק שתמצא נייד במחיר זה.

בכל מקרה תתמקד בפרטים הבאים.

מסך 1080P.

חובה SSD.

זיכרון 8GB ומעלה.

מעבד דור 8.

חפש את אלו עם האחריות הגדולה ביותר.

בסדרות הנמוכות כל הניידים שווי ערך פחות או יותר.

פורסם

היי חברים,

 

ברשותי משרד פעיל עם 6 עמדות מחשב ברשת פנימית אותה הקמתי,

כעת כל המשתמשים עובדים ומאחסנים מידע באופן קבוע ב WD MyCloud 4TB המחובר לרשת.

 

בעקבות ה-BLACK FRIDAY התחלתי לחפש שרת NAS איכותי שיענה על צרכי המשרד באופן מלא.

חשבתי על QNAP או SYNOLOGY בתצורת 4 מפרצים לכונני אחסון אך איני יודע להבדיל ביכולות ובמחיר ריאלי בעבור המוצר שדרוש לי.

 

אשמח לעזרתכם במציאת דיל טוב על NAS בסטנדרטים שציינתי.

 

תודה מראש.

Aviad Vaizman

Fujitsu TEN Eclipse 7100 color

Hertz Hi-Energy HSK165 + ML 28 @ JL Audio 300/4

Ascendant Audio Havoc 12 @ Sundown Audio SAZ-1500D

פורסם

אם יש לך קשר עם מישהו שעובד באינטל, החנות שלהם מציעה לעובדים את הדבר הבא:

Capture.PNG

אין לי מושג אם זה מה שאתה צריך, אבל המחיר נראה אטרקטיבי. כנראה שצריך להוסיף כאן משלוח ומסים. לא יודע בדיוק איך זה עובד.

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם
גם המלצות על דגמים מסויימים לשים עליהם עין יתקבלו בברכה, העיקר שאדע אחרי מה כדאי לעקוב באתרים השונים... :)

 

ידידי התקציב שלך מאוד דחוק אני בספק שתמצא נייד במחיר זה.

בכל מקרה תתמקד בפרטים הבאים.

מסך 1080P.

חובה SSD.

זיכרון 8GB ומעלה.

מעבד דור 8.

חפש את אלו עם האחריות הגדולה ביותר.

בסדרות הנמוכות כל הניידים שווי ערך פחות או יותר.

שמע לאייל. הגישה שלו נכונה.

 

לצרכים שתארת יספיק i3. לדעתי לא כדאי לרדת נמוך יותר על מנת שהמחשב יוכל לשמש אותה לפחות 3-5 שנים.

 

אבל יהיה צורך להכפיל את התקציב (אולי טיפה, אבל לא הרבה, פחות).

 

אני מבין שמדובר במחשב שיינשא בתיק הרבה שעות. מחשב כזה אסור שיהיה מסדרה נמוכה, שכן בסדרות האלה חוסכים על איכות המארז, ומארז באיכות ירודה יתקלקל מהר. זה המקרה הקלאסי של "אני לא מספיק עשיר כדי לקנות בזול" - תשקיע עכשיו במחשב מסדרת ביניים עם מארז טוב - ואני מוסיף, גם בתיק איכותי, מרופד היטב ואטום לגשם - והמחשב ישרת אותה שנים רבות. אני מדבר ניסיון מר - מחשב זול (עם מסך ומקלדת נפלאים, אבל מארז שביר ומעבד AMD מחו**ן) הלך לעולמו אחרי פחות משנתיים. מחשבים יותר איכותיים מחזיקים כפול ומעלה, ומושבתים כאשר הם לא עומדים בדרישות מבחינת אפליקציות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לכבוד הבלאק פרידיי הקרוב, 15 דולר מתנה באמזון במיוחד לחברי הפורום, פורסם רק בעוד אתר אחד בארץ וגם זה על ידי.

הדרישה היחידה היא חשבון שלא נרשם מעולם ל Amazon Prime. כל שילוב אחר הולך (חשבון ישן,חשבון שכבר התחבר לאפליקציה או לא התחבר, חשבון חדש)

להלן המדריך:

 

1.אז נרשמים לחשבון פריים, נרשמתי דרך הלינק הזה

https://www.amazon.com/gp/prime/pipeline/signup?ie=UTF8&primeCampaignId=primeMobileSignupWhite&ref=navm_prime_btn&renderingType=mobile&showLandingPage=1

אפשר להרשם דרך המחשב.

2.מקבלים אימייל שרושם שאתם זכאים להטבה של 15$.

באימייל יש אפשרות לעשות "TRACKING" על ההתקדמות בקבלת ההטבה, תכנסו לאתר.

3.כעת עוברים לאפליקציה, גם אם יש לכם אותה והיא מחוברת על חשבון מסוים ואתם נרשמתם על חשבון אחר,זה בסדר, תתנתקו מהחשבון הזה (SETTINGS>SIGN OUT).

4.באפליקציה לוחצים על הלוגו של אמזון, AMAZON PRIME.

5.באתר שפתוח לכם עושים רענן ולוחצים על Claim my reward.

6.כעת נכנסים לאפליקציה וקונים.

 

תנאי ההטבה:

5 דולר על כל 15 דולר קניה. אם קניתם ב 45 אז יש לכם את כל ה 15 במכה אחת.

רק למוצרים שנמכרים דרך אמזון (Fullfiled by amazon)

אני לא סגור על תנאי ההטבה כי באמזון זה רשום קצת אחרת, תבדקו ותעדכנו.

Miata ND2

 

פורסם

דקה וחצי לפני קנייה באמאזון מחנות בתוך אמאזון (לא FULFILLED BY AMAZON). האם זה משנה משהו או שאני יכול להיות רגוע?

תודה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

תלוי בסכום.

 

ההבדל העקרוני מבחינתך, אם המוכר מוכן לשלוח ארצה, הוא נשוה המיסים - במכירה ממחסני אמאזון המחיר סופי וכולל את כל עלויות השילוח ומקדמת מיסים (המוחזרת אם אינה נגבית), בעוד שברכישה מחנות באמאזון אתה עלול להתקל בחיובים לא צפויים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

עודף מ-300. לא סכום אסטרונומי.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם (נערך)

המפתח הוא USD 75. יותר נכון 74.99. מעל סכום זה צפה פגיעה. במטבע אחר בצע המרה לדור ארה"ב (למשל, באמצעות xe.com). הבעיה היא שאם מדובר בסכום קרוב ל-$75 הרי ששינויים קלים בשער ההמרה בין ההזמנה לבין הגעת המוצר לארץ עלולה להפיל אותו אל מעבר לגבול המיסוי. לכן, אם חשקה נפשך במוצר פטור ממס, אל תרכוש ביותר מ-$70 אם מדובר במטבע שאינו דולר.

 

עריכה: 300 ש"ח הםלמעלה מ-80 דולר, לכן תחוייב במע"מ, וגם חברת השילוח עלולה לגבות עמלות כאלה או אחרות (אני בספק אם תמצא מידע על כך באתר אמאזון).

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
דקה וחצי לפני קנייה באמאזון מחנות בתוך אמאזון (לא FULFILLED BY AMAZON). האם זה משנה משהו או שאני יכול להיות רגוע?

תודה.

 

עצור!!!

אל תקנה אתה לא תקבל הגנה כלקוח אמזון ,זיוף למשל.

×
×
  • תוכן חדש...