Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
חיכיתי כמו ילד טוב וזכיתי,

2600X ב 210 דולר עד הבית,

לוח GIGABYTE X470 AORUS ULTRA GAMING ב 500 עד הבית,

נשאר מארז וזהו.

תודה שישי שחור! (ולפורום גם כמובן)

 

יש ספק 1000W של EVGA במחיר שחיטה

יש קופון 75 שח הנחה מעל קניה ב 200

https://www.newegg.com/global/il-en/Product/Product.aspx?Item=N82E16817438096

פורסם

יש כמה חסרונות בטכנולוגיה הזאת אבל חלקם באים לידי ביטוי רק אחרי 200 אלף שעות. לפני הרכישה הייתי ממליץ לקרוא ביקורות ולהבין את המגבלות של הטכנולוגיה. הפאנל פחות אוהב תמונות סטטיות לאורך הרבה שעות, יכולה להיגרם צריבה במסך.

 

זה גם תקף לגבי חלקים סטטיים בתמונה רצה (סמלים של ערוצים למשל, כל מיני שטויות אינטראקטיב של הכבלים/ לווין).

גם לפלזמה (לפני שעברו ל LCD), היו חסרונות דומים.

פורסם

יש לזה פתרונות בדגמים החדשים החל מ B7, נקרא PIXEL SHIFT.

אני ליתר בטחון פשוט עושה ZOOM , כי גם ככה מה שאני רואה זה בעיקר נטפליקס שאין שם בעיה של לוגו, וכשיש חדשות או משהו בערוצים ישראלים מעביר למצב ZOOM. אבל אני ממש קיצוני בקטע הזה, אפשר לראות בכיף באופן רגיל, מומלץ לא בבהירות מקסימלית. רק אחרי יותר מ שבוע בערוץ בודד בלי הפסקה אולי אולי יהיה משהו קטן.

 

ממליץ לקרוא פה : https://www.rtings.com/tv/learn/real-life-oled-burn-in-test

פורסם

סופסוף האוזניות שהזמנתי הגיעו אתמול

אוזניות אלחוטיות שהזמנתי בסייל לפני כמה שבועות עכשיו במבצע נוסף בשביל הבלאק פרידיי והסייבר מונדיי שרציתי לשתף אתכם חברים

 

https://pigustyle.com/products/wireless-headset-bluetooth-earpieces-i7s-tws-earbuds

 

קוד קופון: 50OFFEARBUDS

משלוח חינם לישראל יחסית מהיר + 50% הנחה

 

האיכות סבירה++ והסוללה מפחידה

מן הסתם שאלה של אפל יותר טובים אבל זה החיקוי הכי מוצלח שהיה לי עד עכשיו

פורסם

Pixel shift היה קיים מזמן בפלזמות, בערך מהיום הראשון.

יש לי פלזמה ועניין הצריבה לא רלוונטי ונופח מעבר לכל פרופורציה -

במיוחד כשלא מחוברים לשום דבר שמציג לוגו קבוע, רק יוטיוב/בלו ריי/נטפליקס.

מבחינת עומק צבעים, במיוחד בגוונים הכהים,

הפלזמה כבר לא מנצחת בנוק אאוט אבל עדיין טובה מ-lcd מודרני.

אחרי 40 שנות פיתוח של lcd, עדיין מתקבלות תוצאות טובות יותר ב-oled / plasma, כנראה שיש פה איזו מגבלה פיזיקלית בלתי עבירה.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
למי שמחפש מברגה במחיר מצוין:

https://www.amazon.com/Bosch-CLPK22-120-12-Volt-Lithium-Ion-Batteries/dp/B005GT0IWK/?tag=h0dab-20HLCXComparisonWidget_feature_div

 

אם יש למישהו דיל יותר טוב אשמח לקישור. מחפש משהו לשימוש ביתי מזדמן.

 

מחיר מעולה, מברגות מצויינות לשימוש ביתי ויותר.

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

פורסם
בגדול סדרת הOLED של LG נבחרת כמה פעמים ברצף ל TV שה VFM שלה הכי טוב.

התמונה שתקבל מ OLED לא תתקרב לשום LCD , כולל סמסונג עם השם השיווקי שלהם QLED.

SONY בסדרה עם פאנל OLED שלהם משתמשת בפאנל של LG, אך מעבד אחר.

 

ה B7 כבר יוצאת ממחזור המכירות, ולכן אם אתה יכול להשיג עכשיו אחת מאוד מאוד מומלץ. המחיר שלה כרגע ברצפה והתמורה שלה הכי טובה ביחס למתחרות.

יש כמה חסרונות בטכנולוגיה הזאת אבל חלקם באים לידי ביטוי רק אחרי 200 אלף שעות. לפני הרכישה הייתי ממליץ לקרוא ביקורות ולהבין את המגבלות של הטכנולוגיה. הפאנל פחות אוהב תמונות סטטיות לאורך הרבה שעות, יכולה להיגרם צריבה במסך.

 

תודה! אז אכן לא פספסתי :-D

עכשיו התלבטות אחרת:

B7 ב-5,765 ₪, או

B8 ב-6,390 ₪

 

הבדל של 600 ש"ח. שווה ללכת על ה-B8, או שהתוספת לא שווה את המחיר?

פורסם
Pixel shift היה קיים מזמן בפלזמות, בערך מהיום הראשון.

יש לי פלזמה ועניין הצריבה לא רלוונטי ונופח מעבר לכל פרופורציה -

במיוחד כשלא מחוברים לשום דבר שמציג לוגו קבוע, רק יוטיוב/בלו ריי/נטפליקס.

מבחינת עומק צבעים, במיוחד בגוונים הכהים,

הפלזמה כבר לא מנצחת בנוק אאוט אבל עדיין טובה מ-lcd מודרני.

אחרי 40 שנות פיתוח של lcd, עדיין מתקבלות תוצאות טובות יותר ב-oled / plasma, כנראה שיש פה איזו מגבלה פיזיקלית בלתי עבירה.

 

הפלזמה שיש לי בחדר השינה (פנסוניק V20) נצרבה לי מעט.

באיזור של הכתוביות והבאר של קודי יש איזו צריבה מעט כהה יותר.

 

בהחלט יש אנשים שגם ה-OLED נצרבים להם.

 

אני למשל בהחלט מוכן לסבול סיכון לצריבה בתמורה לאיכות תמונה טובה יותר ללא עננות, שינויי תאורה כתוצאה מכתוביות וכדומה. אבל אנשים שחוששים יותר, או שיש ילדים והמסך יכול להשאר סטטי. לאנשים כאלה ייתכן ו-LCD עם FALD כמו למשל הסוני XF900 יתנו פתרון טוב יותר.

פורסם (נערך)
יש לי סמסונג שעלתה לי 250 שח לפני כמה שנים ועובדת מושלם

אבל אני צריך גם מכונת צילום

ולא רוצה להגיע ל 800 שח

 

אתה צריך גם פקס? אתה מצלם הרבה?

 

אם התשובה הראשונה היא לא,והשניה לא\ככה ככה - לדעתי הדגם של ברדר שקניתי מספיק לך.

 

http://www.kravitz.co.il/items/855494-%D7%9E%D7%93%D7%A4%D7%A1%D7%AA-%D7%9E%D7%A9%D7%95%D7%9C%D7%91%D7%AA-%D7%94%D7%96%D7%A8%D7%A7%D7%AA-%D7%93%D7%99%D7%95-%D7%90%D7%9C%D7%97%D7%95%D7%98%D7%99%D7%AA-BROTHER-MFC-J480DW

 

נמכרת עכשיו במבצע ב340ש"ח,אפשר לקנות בארץ דיו תחליפי בסביבות 100שקל לסט 4 ראשים או להזמין באיביי באותו סכום \ פחות כנראה

 

איך מוצאים את כל הדילים האלה?

 

כנס לקבוצת קניות של הפורום בטלגרם,ובמקביל לעוד איזו קבוצה או 2 בפייסבוק (או גם בטלגרם,יש ערוצים וקבוצות גם שם לרוב)

 

http://t.me/joinchat/C1dUoEEoxmwbu6GWitFUtQ

 

חפשתי כונן SSD והמחירים בארץ יוצאים לי יותר זולים

 

אני כרגע גם על הגדר מבחינת לקנות,אבל מהדילים שהיו (ייתכן שעוד פעילים) - פורסמו כמה שמכרו 500GB של סמסונג במחיר של 240גיגה סמסונג בארץ..

 

מן הסתם אפשר גם של נגיד Crucial,גם איכותיים,וגם זולים יחסית

עריכה אחרונה על ידי ezuf

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם (נערך)
תגדיר הגיוני, זה מנעד רחב.

 

אני מחפש בבלק פריידי הזה שני דברים:

1. לחדש את מלאי סכיני הגילוח. יכול להיות ג'ילט פיוז'ן, המחיר הכי טוב שמצאתי אי פעם זה 10 ש"ח לסכין, ויכול להיות וילקינסון סוורד.

2. בגדים ממותגים של דינוזאורים וגיבורי על לילדים. סביב גילאי ה 5-6.

 

תעמיס ומהר פן יגמר

https://www.amazon.com/Gillette-Fusion5-ProGlide-Blades-Refills/dp/B06X9V2RC3?ref_=Oct_DLandingS_PC_e0e86e4f_NA&smid=ATVPDKIKX0DER

 

תקנה 3 מארזים ייצא לך 36 סכינים סהכ, בשקלול דמי המשלוח כ 8 שח לסכין.

עריכה אחרונה על ידי eyali23
פורסם (נערך)
אתה צריך גם פקס? אתה מצלם הרבה?

 

אם התשובה הראשונה היא לא,והשניה לא\ככה ככה - לדעתי הדגם של ברדר שקניתי מספיק לך.

 

http://www.kravitz.co.il/items/855494-%D7%9E%D7%93%D7%A4%D7%A1%D7%AA-%D7%9E%D7%A9%D7%95%D7%9C%D7%91%D7%AA-%D7%94%D7%96%D7%A8%D7%A7%D7%AA-%D7%93%D7%99%D7%95-%D7%90%D7%9C%D7%97%D7%95%D7%98%D7%99%D7%AA-BROTHER-MFC-J480DW

 

נמכרת עכשיו במבצע ב340ש"ח,אפשר לקנות בארץ דיו תחליפי בסביבות 100שקל לסט 4 ראשים או להזמין באיביי באותו סכום \ פחות כנראה

לא עדיף לו ליקנת את המדפסת של אפסון? מקבלים בקופסא בקבוקי צבע לכמה שנים טובות(סט צבעוני 70ML לכל בקבוק + 3 בקבוקים שחורים של 70ML כל אחד).

לדעתי אם לא לייזר אז אין סיבה ליקנות את כל ההזרקות דיו הללו עם מחסניות של כ10ML שעולות מאות שקלים לכל סט החלפה.

יש לי L3050 ומבסוט, העלות העיקרית זה רק הנייר.

https://ksp.co.il/?select=.1053..222..5115.&kg=&list=1&sort=2&glist=0&uin=0&txt_search=&buy=&minprice=0&maxprice=0&intersect=&rintersect=&store_real=

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
חפשתי כונן SSD והמחירים בארץ יוצאים לי יותר זולים

 

אין סיכוי, כונני SSD בגודל 500GB יש במבצע באמזון כבר לא מעט זמן, 70 דולר +-

אפילו ה 860 של סמסונג היה ב 80 דולר בערך. (מחירים כולל משלוח)

 

SILICON POWER 512GB

https://www.amazon.com/gp/product/B07997QV4Z/ref=ox_sc_act_title_1?smid=A25SITGFW0OQJA&psc=1

 

EVO 860 - 500GB

https://www.amazon.com/dp/B0781Z7Y3S/ref=psdc_1292116011_t1_B07997QV4Z

Opel Adam S 2017

×
×
  • תוכן חדש...