Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1308 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תודה! אז אכן לא פספסתי :-D

עכשיו התלבטות אחרת:

B7 ב-5,765 ₪, או

B8 ב-6,390 ₪

 

 

 

 

 

הבדל של 600 ש"ח. שווה ללכת על ה-B8, או שהתוספת לא שווה את המחיר?

 

 

מחיר מעולה ל B8, זה יבואן רשמי?

 

בגדול ההבדל הוא במעבד, וגם WEBOS מערכת ההפעלה יותר חדשה , נראה לי גרסא 4, אבל תעשה השוואה מעמיקה אל תתפוס אותי במילה לגבי WEBOS.

 

 

נראה לי בהפרש כזה הייתי הולך על 8. לפני חודשים B7 עלתה לי 5800 ו B8 עלתה קרוב ל 8000.

פורסם
מחיר מעולה ל B8, זה יבואן רשמי?

 

בגדול ההבדל הוא במעבד, וגם WEBOS מערכת ההפעלה יותר חדשה , נראה לי גרסא 4, אבל תעשה השוואה מעמיקה אל תתפוס אותי במילה לגבי WEBOS.

 

 

נראה לי בהפרש כזה הייתי הולך על 8. לפני חודשים B7 עלתה לי 5800 ו B8 עלתה קרוב ל 8000.

 

זה המחיר שקיבלתי באתר Buy-Buy (חנות "היי פיי"). בסוף הזמנתי מאתר דיילי סייל שהשוו את המחיר, כי דרך היי פיי לא היתה אפשרות לשלם באשראי דרך האתר (המחיר באתר גבוה יותר ממה שנאמר לי בטלפון).

 

אממה, עכשיו בדקתי באתר ח.י ומסתבר שדיילי סייל מוגדרים כ"משווקים שאינם מורשים" בעוד היי פיי מוגדרים כמשווקים מורשים (הבחור מדיילי סייל אמר לי בטלפון הפוך, שהם משווקים מורשים והיי פיי לא). מתלבט אם לבטל את העסקה ולהזמין דרך היי פיי, ע"פ האתר של ח.י רכישה ממשווק שאינו מורשה מקנה רק שנה אחריות.

פורסם
אין סיכוי, כונני SSD בגודל 500GB יש במבצע באמזון כבר לא מעט זמן, 70 דולר +-

אפילו ה 860 של סמסונג היה ב 80 דולר בערך. (מחירים כולל משלוח)

 

SILICON POWER 512GB

https://www.amazon.com/gp/product/B07997QV4Z/ref=ox_sc_act_title_1?smid=A25SITGFW0OQJA&psc=1

 

EVO 860 - 500GB

https://www.amazon.com/dp/B0781Z7Y3S/ref=psdc_1292116011_t1_B07997QV4Z

 

אני מחפש רק EVO 960 ומעלה.

פורסם (נערך)

אחיין שלי קנה את היוגה 730 החדש עם המעבד החדש Whiskey Lake, עלה 4400 לפני חודשיים ועכשיו ירד ל4000 בKSP.

אחלה מכשיר וממש קל להרים ביד אחת מהפינה.

https://ksp.co.il/?uin=52758&select=.268..271..159..5959.

 

מגיע גם עם עט וואקום אקטיבי בקופסא.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
זה המחיר שקיבלתי באתר Buy-Buy (חנות "היי פיי"). בסוף הזמנתי מאתר דיילי סייל שהשוו את המחיר, כי דרך היי פיי לא היתה אפשרות לשלם באשראי דרך האתר (המחיר באתר גבוה יותר ממה שנאמר לי בטלפון).

 

אממה, עכשיו בדקתי באתר ח.י ומסתבר שדיילי סייל מוגדרים כ"משווקים שאינם מורשים" בעוד היי פיי מוגדרים כמשווקים מורשים (הבחור מדיילי סייל אמר לי בטלפון הפוך, שהם משווקים מורשים והיי פיי לא). מתלבט אם לבטל את העסקה ולהזמין דרך היי פיי, ע"פ האתר של ח.י רכישה ממשווק שאינו מורשה מקנה רק שנה אחריות.

 

 

הייתי הולך על הרשמי.

היבואן של LG מאוד סבבה ביחס ליבואנים אחרים, מחליפים מסך אם משהו בו לא טוב בלי בעיות.

ויש גם החזרה תוך 30 יום עם החזר כספי אם הינך לא מרוצה.

 

פלוס 3 שנים אחריות.

פורסם
לפטופ 13״ קל, עמיד ונאה, לפחות 256 על 8 גיג ssd, יש משהו מומלץ במיוחד?

ותיק אך עדיין בראש - Dell XPS 13. עונה בול לדרישות שלך, עם גודל חיצוני זהה לזה של לפטופ 12 אינץ׳.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
מחפש דיל טוב על SSD בנפח טרה בתצורת M2, לפני היה באזור ה600 אבל בבלאק פריידי עלה ל700 (כולל הכל).

 

ממה שאני בדקתי (על נפח יותר קטן)

EVO 960 500GB

עולה בארץ יותר זול מכל אתר בחול

פורסם
לא עדיף לו ליקנת את המדפסת של אפסון? מקבלים בקופסא בקבוקי צבע לכמה שנים טובות(סט צבעוני 70ML לכל בקבוק + 3 בקבוקים שחורים של 70ML כל אחד).

לדעתי אם לא לייזר אז אין סיבה ליקנות את כל ההזרקות דיו הללו עם מחסניות של כ10ML שעולות מאות שקלים לכל סט החלפה.

יש לי L3050 ומבסוט, העלות העיקרית זה רק הנייר.

https://ksp.co.il/?select=.1053..222..5115.&kg=&list=1&sort=2&glist=0&uin=0&txt_search=&buy=&minprice=0&maxprice=0&intersect=&rintersect=&store_real=

 

לייזר מבאסת אותי כי חצי מההדפסות שלי צבעוניות (ברכות\חשבונות\כל מיני שטויות)

 

המחסניות לא כאלה קטנות (לפחות אצלי),ועם הדפסה דו שבועית אני שומר שזה לא יתייבש

 

כאמור - סט חלופי של 4 ראשים עולה סביב ה80ש"ח מאיביי כולל משלוח,חב' 500דפים (או קרטון של 5חב') עולה 15\90ש"ח וזה ממש פעם בשנה בערך.

 

כל אחד ומה שבא לו \ מה שהוא אוהב ;)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

המלצה על לפטופ 15.6, קל משקל, עם ssd, המיועד בעיקר לשימוש ביתי (אינטרנט, סרטי HD, אופיס, תוכנות עריכת וידאו פשוטות), עם יציאות ל"שטח" פה ושם ויכולת להריץ תוכנות כמו מטלב/סוליד, במקרה הצורך?

 

תקציב עד כ-600-700 דולר, אפשרות לאיסוף מארה"ב (בלי משלוח לארץ).

 

כרגע הכיוון הוא Asus VivoBook, אבל פתוח להצעות.

פורסם

אני יודע שאני קצת מגזים אבל אם אתה מוכן לחכות לינואר ולהעלות תקציב ל-1100 דולר - יוצא Acer swift 5 חדש ששוקל קילו אחד (למחשב 15.6, כן?).

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

×
×
  • תוכן חדש...