Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1308 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה בדיוק המבצע בקייאספי ?

כתוב 60% על המוצר השני (הזול מביניהם) בתנאי שמשתתף במבצע.

אני צריך מדפסת ומקלדת מכנית, יש מדפסות שכתוב עליהן בלאק פריידי אבל לא כתוב עליהן שמשתתפות במבצע 60%, מה הקטע ?

 

https://ksp.co.il/?select=.1053..222..849.&kg=&list=1&sort=2&glist=0&uin=37220&txt_search=&buy=&minprice=0&maxprice=0&intersect=&rintersect=&store_real=

 

אם אני קונה את המדפסת הזו ומקלדת אחרת שמשתתפת במבצע אני זכאי ל 60%?

פורסם

יש הנחת BF ויש הנחת 60% על המוצר השני, במדפסת זה הנחה רגילה.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
אפשר קצת יותר פירוט לגבי הבעיות? הוצאה של 5.5K לא הולכת ברגל :-D

ראיתי בהרבה מקומות (בעיקר ב-avforums.com) שבין הסוני ל-LG (דגם B7) יש קונצנזוס חזק לטובת ה-LG, כשספציפית שתי הטלוויזיות הנ"ל היו על הפרק ה-LG מומלצת פה אחד ובפער. אני מפספס משהו?

 

אתה קצת מתבלבל בין אולד ל LCD

פורסם
מישהו מבין במכשירי NAS? לא משהו יקר במיוחד, אבל כן משהו שיאפשר לי לשים 2-3 הרדיסקים ויהיה אמין לאורך זמן.

 

תודה

לא מבין גדול, רק ממה שחיפשתי בחודשים האחרונים.

יש או 2 או 4. המומלצים בשוק הם qnap ו- synology

פורסם

במידה ורלוונטי למישהו, עדשות למצלמות קנון וסוני מאמאזון גרמניה.

מבחינת מחיר - אינני יודע האם משתלם (לא מבין בנושא, אך מאחר ויש כאן אנשים שמתעניינים בנושא, אני מפרסם) :

 

https://www.amazon.de/apb/page/ref=gbph_tit_m-3_3dc5_dc3e93a0?handlerName=OctopusDealLandingStream&deals=dc3e93a0&marketplaceId=A1PA6795UKMFR9&smid=A3JWKAKR8XB7XF&pf_rd_p=15317586-af0f-41cc-b554-319fd1233dc5&pf_rd_s=merchandised-search-3&pf_rd_t=101&pf_rd_i=12419295031&pf_rd_m=A3JWKAKR8XB7XF&pf_rd_r=N84DBA1AYJE8YEWTF493

פורסם

הסתכלתי על עדשה מסויימת של פאנאסוניק, באמאזון גרמניה הרבה יותר זולה מאשר בגרמניה.

 

בגזרת הצילום - הפאנאסוניק GX85 עם עדשות בסיסיות 12-32 ו-45-150 שרכשתי לפני מספר חודשים באמאזון ארה"ב תמורת 600 דולר (+120 דולר מסים ומשלוח) ירדה ל-500 דולר (+מסים ומשלוח). נכון שמדובר בדגם בן 3 שכבר יש לו מחליף, אבל, עדיין, עסקה טובה למתחיל.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
אתה קצת מתבלבל בין אולד ל LCD
יתכן, לכן אני שואל [emoji16] למרות שלא בטוח שעצם ההבדל רלוונטי כאן.

 

התקציב שלי הוא עד 6k. בתקציב נכנסות הסוני הנ"ל (LCD), ה-B7 של אלג'י (OLED), ועוד כמה טלוויזיות של סמסונג ופנאסוניק. מכל המתחרות בתקציב הזה, תמימות הדעים היא שה-B7 אוכלת את כולן בלי מלח (למרות שמדובר בדגם משנה שעברה), עם הכי הרבה VFM, הן מבחינת איכות התמונה והן מבחינת המסביב (ממשק, עדכוני תוכנה וכו'). ממה שקראתי, ה"בעיה" היחידה של ה-B7 היא סכנת צריבה של המסך (שקיימת בכל מסכי ה-OLED ובעבר בפלזמות).

פספסתי משהו?

פורסם
מה בדיוק המבצע בקייאספי ?

כתוב 60% על המוצר השני (הזול מביניהם) בתנאי שמשתתף במבצע.

אני צריך מדפסת ומקלדת מכנית, יש מדפסות שכתוב עליהן בלאק פריידי אבל לא כתוב עליהן שמשתתפות במבצע 60%, מה הקטע ?

 

https://ksp.co.il/?select=.1053..222..849.&kg=&list=1&sort=2&glist=0&uin=37220&txt_search=&buy=&minprice=0&maxprice=0&intersect=&rintersect=&store_real=

 

אם אני קונה את המדפסת הזו ומקלדת אחרת שמשתתפת במבצע אני זכאי ל 60%?

 

אומנם נסיוני טרי (חודש וקצת) - אך אני עם ברדר חדשה,ולא מסתכל אחורה יותר על HP

 

חפש דגם תואם \ באותו תקציב ותהנה.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם (נערך)
יתכן, לכן אני שואל [emoji16] למרות שלא בטוח שעצם ההבדל רלוונטי כאן.

 

התקציב שלי הוא עד 6k. בתקציב נכנסות הסוני הנ"ל (LCD), ה-B7 של אלג'י (OLED), ועוד כמה טלוויזיות של סמסונג ופנאסוניק. מכל המתחרות בתקציב הזה, תמימות הדעים היא שה-B7 אוכלת את כולן בלי מלח (למרות שמדובר בדגם משנה שעברה), עם הכי הרבה VFM, הן מבחינת איכות התמונה והן מבחינת המסביב (ממשק, עדכוני תוכנה וכו'). ממה שקראתי, ה"בעיה" היחידה של ה-B7 היא סכנת צריבה של המסך (שקיימת בכל מסכי ה-OLED ובעבר בפלזמות).

פספסתי משהו?

 

בגדול סדרת הOLED של LG נבחרת כמה פעמים ברצף ל TV שה VFM שלה הכי טוב.

התמונה שתקבל מ OLED לא תתקרב לשום LCD , כולל סמסונג עם השם השיווקי שלהם QLED.

SONY בסדרה עם פאנל OLED שלהם משתמשת בפאנל של LG, אך מעבד אחר.

 

ה B7 כבר יוצאת ממחזור המכירות, ולכן אם אתה יכול להשיג עכשיו אחת מאוד מאוד מומלץ. המחיר שלה כרגע ברצפה והתמורה שלה הכי טובה ביחס למתחרות.

יש כמה חסרונות בטכנולוגיה הזאת אבל חלקם באים לידי ביטוי רק אחרי 200 אלף שעות. לפני הרכישה הייתי ממליץ לקרוא ביקורות ולהבין את המגבלות של הטכנולוגיה. הפאנל פחות אוהב תמונות סטטיות לאורך הרבה שעות, יכולה להיגרם צריבה במסך.

עריכה אחרונה על ידי High Octane
פורסם
אומנם נסיוני טרי (חודש וקצת) - אך אני עם ברדר חדשה,ולא מסתכל אחורה יותר על HP

 

חפש דגם תואם \ באותו תקציב ותהנה.

 

יש לי סמסונג שעלתה לי 250 שח לפני כמה שנים ועובדת מושלם

אבל אני צריך גם מכונת צילום

ולא רוצה להגיע ל 800 שח

פורסם

חיכיתי כמו ילד טוב וזכיתי,

2600X ב 210 דולר עד הבית,

לוח GIGABYTE X470 AORUS ULTRA GAMING ב 500 עד הבית,

נשאר מארז וזהו.

תודה שישי שחור! (ולפורום גם כמובן)

Opel Adam S 2017

פורסם
חיכיתי כמו ילד טוב וזכיתי,

2600X ב 210 דולר עד הבית,

לוח GIGABYTE X470 AORUS ULTRA GAMING ב 500 עד הבית,

נשאר מארז וזהו.

תודה שישי שחור! (ולפורום גם כמובן)

 

איך מוצאים את כל הדילים האלה?

×
×
  • תוכן חדש...