Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני קניתי כזה, אין לי הרבה ניסיון במיקלדות אז תחפש ביקורות, זה קומפקטי יחסית ומרגיש סבבה, רק שים לב שהתאורה ממש מתחת לאותיות באנגלית בחלק העליון של כל מקש אז התאורה בצריבה של העיברית חלשה בהרבה.

קניתי סוויץ אדום כי לא רוצה קליקים ורעש מיותר.

https://ksp.co.il/?uin=48137&select=.1042..218..1286..514.

 

ביום הקניות הלאומי לפני שבוע היה מבצע של מוצר שני בחצי מחיר ואז היה יוצא דיל טוב, בטח יחזור לBF.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
תגדיר הגיוני, זה מנעד רחב.

 

אני מחפש בבלק פריידי הזה שני דברים:

1. לחדש את מלאי סכיני הגילוח. יכול להיות ג'ילט פיוז'ן, המחיר הכי טוב שמצאתי אי פעם זה 10 ש"ח לסכין, ויכול להיות וילקינסון סוורד.

2. בגדים ממותגים של דינוזאורים וגיבורי על לילדים. סביב גילאי ה 5-6.

 

שים מעקב אחרי המארז הבא

https://www.amazon.com/Gillette-Fusion-Manual-Refills-Razors/dp/B004B8AZH0/

פורסם
מישהו נתקל בדיל טוב על מקלדות? אחרי שקניתי הביתה אחת של דאס (שלא היה לי אפילו מושג שנמכרות בארץ) החלטתי שהגיע הזמן להחליף גם את זו שבמשרד.

כרגע עם Sculpt של מייקרוסופט שנרכשה בבלאק פריידי לפני איזה 3-4 שנים באופיס דיפו. הקטע המצחיק הוא שהיא עולה היום בדיוק אותו דבר כמו שהיא עלתה אז.

 

אני לא בטוח שאני רוצה משהו ארגונומי, כי אני עובד הרבה מהבית ולהתרגל כל פעם לצורת מקלדת אחרת זה סיוט. מקסימום אם יתחילו להתפתח בעיות אז נחליף ונחשוב מה לעשות.

 

למה לא לקנות עוד דאס? כי היא רועשת מדי (גם עם הסוויצ'ים החומים כמו שיש לי) אז אני מחפש משהו יותר שקט, ואפילו לאו דווקא מכאני. אבל שיהיה לפחות chicklet ולא ממברנה כי ממברנה זה פיכסה. שמתי עין על ה-Gram XS של טסורו, שלמיטב ידיעתי היא כרגע היחידה בעולם שהיא גם דקה וגם מכאנית. אבל כמובן שהיא לא נמכרת בארץ ולהתחיל להתרוצץ ולחרוט אותיות לא ממש בא לי. אם אין איזה משהו אחר אז אני כנראה אלך אליה, מה שיתן לי הזדמנות לחזור להתאמן על הקלדה עיוורת.

 

בקיייייצור, יש איזה דילים מעניינים על מקלדות שמישהו זיהה איפשהו?

 

לא כתבת מה חשוב לך, סתם כמה דוגמאות.

 

ck620 cooler master

 

Massdrop x T0mb3ry

 

Filco Majestouch 2 TKL

 

Matias Quiet Pro

פורסם

https://www.newegg.com/global/il-en/Product/Product.aspx?Item=N82E16819113429&ignorebbr=1

 

למי שמחפש מחשב עבודה בגרושים- מעבד 8 ליבות 1700X AMD רק ב555 שקל לפני מישלוחה, בפורום אחר נאמר לי שיוצא 698 כולל הכל עד הבית.

ומי שרוכש פלטפורמת AM4 של AMD בעתיד הקרוב יזכה גם לדור החדש מ7NM, ככה שהפלטפורמה שלו לא תזדקן לפחות עד 2020 מבחינת התמיכה.

 

ולחשוב שלפני שנה וקצת למעבד בעל ביצועים דומים היה צריך להקריב משכורת חודש.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
לא כתבת מה חשוב לך, סתם כמה דוגמאות.

 

ck620 cooler master

 

Massdrop x T0mb3ry

 

Filco Majestouch 2 TKL

 

Matias Quiet Pro

 

 

מה חשוב? שתהיה נוחה, שקטה, ולא יקרה להחריד. רצוי פרופיל נמוך (כמו צ'יקלט). לא צריך שטויות של גיימינג או אורות, היא יושבת במשרד מואר והמקלדת הנוכחית בלי תאורה ואין שום בעיה איתה. מעדיף לא TKL ולא משנה אם היא חוטית או לא.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם
https://www.newegg.com/global/il-en/Product/Product.aspx?Item=N82E16819113429&ignorebbr=1

 

למי שמחפש מחשב עבודה בגרושים- מעבד 8 ליבות 1700X AMD רק ב555 שקל לפני מישלוחה, בפורום אחר נאמר לי שיוצא 698 כולל הכל עד הבית.

ומי שרוכש פלטפורמת AM4 של AMD בעתיד הקרוב יזכה גם לדור החדש מ7NM, ככה שהפלטפורמה שלו לא תזדקן לפחות עד 2020 מבחינת התמיכה.

 

ולחשוב שלפני שנה וקצת למעבד בעל ביצועים דומים היה צריך להקריב משכורת חודש.

 

היה עד לפני כמה דק' 2600X באותו המחיר, לא הספקתי לקנות ונגמר המלאי בניו אג.

:(

Opel Adam S 2017

פורסם
גודל מלא, לא TKL, מעדיף סוויץ' לא לינארי דווקא (אם קיים כזה שעדיין שקט).

 

חשבת על O-ring?

זה הופך את המקלדת ליותר שקטה, בלי יותר מדי ויתורים.

אתה גורם לי להתגעגע למכנית שהייתה לי לפני שעברתי לנייד.

פורסם (נערך)

:roflmao:

 

אייל - הסמלון שלך זה עם או בלי?

 

(ולא התכוונתי לבלי צבע).

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

על מה אתה מקליד?

בזמנו (כשזה עוד היה טרנד), רכשתי מקלדת עלומה כלשהי ממאסדרופ (60%, סוויצ'ים חומים).

יש לי חשק לשדרג לדאס כחולים.

×
×
  • תוכן חדש...