Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אמינות אירופאית מול יפנית. Round One - FIGHT!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8514 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יכול מאוד להיות שיפניות מסויימות מראות שרידות גבוהה יותר לכל מיני התעללויות של בני ישראל וגם זה, לא לאורך שנים רבות ראה ערך החלודה ב DL מתחילת שנות השמונים, התקלות הרבות בעדרי הלנטיסים (מכר שלי יצא בנזק של 8000 שקל במוסך ללנטיס 95) ועוד.

 

בקיצור, לא צריך להסתכל על ה"טיפול המיוחד" כמשהו יוצא דופן, כאן בדיוק הבעיה, אנחנו רוצים גם לחפף, גם לחסוך כסף וגם שהאוטו שלנו יהיה אמין.

 

אכן, בעיית חלודה במכונית בת 15-20 שנה היא בעיית אמינות ק-ש-ה מאוד.

אני מציע להימנע מרכישת רכב עם חלודה, אחרת הוא עלול להיכנס כל שני וחמישי למוסך על בעיות אמינות.

 

דוגמאות לחברים גם לי יש:

חבר שלי יצא שבוע שעבר מהמוסך (מיוסי) בנזק של 3500 שח והאוטו שלו עדיין לא תקין (מדובר בפג'ו 306 XN 1.4 שנת 94) - וזה עוד מבלי לטפל במוטות המייצבים (290 ש"ח + מעמ + עבודה - כל זה כפול 2). בשביל לסבר את האוזן, הוחלף בית מצערת קומפלט (כולל מנוע צעדים ופוטנציומטר מצערת) ובנוסף ל 3500 שח שהלכו אצל יוסי, הלכו עוד 350 שח על חיישן למדה מקורי של בוש.

 

דוגמאות מחברי פורום גם כן תוכל לראות (למתן יש היסטוריה מלאה של ה ZX, שים לב כמה פעמים הוחלף מחשב, קאליפרים וכו' - האם זה גם קשור למים הירוקים ולטיפול בארץ ?) ועל ראשי המנוע שמשופצים כאן בק"מ מגוכח אין לי הרבה מה להרחיב (גם במכוניות שקיבלו טיפול "א.א.").

 

בסקרים שנערכים באנגליה (לא בישראל) הם מודעים לתופעה מאוד נפוצה: הצרפתיות מזדקנות בצורה רעה - במיוחד אחרי שמצפינים מקו ה 70-80 אלף ק"מ. אז נכון שיש אקסמפלרים מסויימים שמראים אמינות טובה (יחסית), אבל הרוב קובע - מרבית היפאניות "גוזרות" כל אירופאית מבחינת אמינות, זו עובדה קיימת (ועם עובדות לא מתווכחים).

 

אל תשכחו לשים מים ירוקים, זה משפר את האמינות.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

  • תגובות 90
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הלווווו!! סיכום 100K על וולקן!!! לא דיון אמינות!!! אני חוזר - לא דיון אמינות!!!

 

תודה

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

יכול מאוד להיות שיפניות מסויימות מראות שרידות גבוהה יותר לכל מיני התעללויות של בני ישראל וגם זה, לא לאורך שנים רבות ראה ערך החלודה ב DL מתחילת שנות השמונים, התקלות הרבות בעדרי הלנטיסים (מכר שלי יצא בנזק של 8000 שקל במוסך ללנטיס 95) ועוד.

 

בקיצור, לא צריך להסתכל על ה"טיפול המיוחד" כמשהו יוצא דופן, כאן בדיוק הבעיה, אנחנו רוצים גם לחפף, גם לחסוך כסף וגם שהאוטו שלנו יהיה אמין.

 

אכן, בעיית חלודה במכונית בת 15-20 שנה היא בעיית אמינות ק-ש-ה מאוד.

אני מציע להימנע מרכישת רכב עם חלודה, אחרת הוא עלול להיכנס כל שני וחמישי למוסך על בעיות אמינות.

 

דוגמאות לחברים גם לי יש:

חבר שלי יצא שבוע שעבר מהמוסך (מיוסי) בנזק של 3500 שח והאוטו שלו עדיין לא תקין (מדובר בפג'ו 306 XN 1.4 שנת 94) - וזה עוד מבלי לטפל במוטות המייצבים (290 ש"ח + מעמ + עבודה - כל זה כפול 2). בשביל לסבר את האוזן, הוחלף בית מצערת קומפלט (כולל מנוע צעדים ופוטנציומטר מצערת) ובנוסף ל 3500 שח שהלכו אצל יוסי, הלכו עוד 350 שח על חיישן למדה מקורי של בוש.

 

דוגמאות מחברי פורום גם כן תוכל לראות (למתן יש היסטוריה מלאה של ה ZX, שים לב כמה פעמים הוחלף מחשב, קאליפרים וכו' - האם זה גם קשור למים הירוקים ולטיפול בארץ ?) ועל ראשי המנוע שמשופצים כאן בק"מ מגוכח אין לי הרבה מה להרחיב (גם במכוניות שקיבלו טיפול "א.א.").

 

בסקרים שנערכים באנגליה (לא בישראל) הם מודעים לתופעה מאוד נפוצה: הצרפתיות מזדקנות בצורה רעה - במיוחד אחרי שמצפינים מקו ה 70-80 אלף ק"מ. אז נכון שיש אקסמפלרים מסויימים שמראים אמינות טובה (יחסית), אבל הרוב קובע - מרבית היפאניות "גוזרות" כל אירופאית מבחינת אמינות, זו עובדה קיימת (ועם עובדות לא מתווכחים).

 

אל תשכחו לשים מים ירוקים, זה משפר את האמינות.

 

איציק

 

איציק כמה ק"מ יש ל306 של החבר שלך? 170K? היא גם היתה מהשכרה לא? ללא

ספק אוטו שעבר חיים סופר קלים... או שלא.

פורסם

יכול מאוד להיות שיפניות מסויימות מראות שרידות גבוהה יותר לכל מיני התעללויות של בני ישראל וגם זה, לא לאורך שנים רבות ראה ערך החלודה ב DL מתחילת שנות השמונים, התקלות הרבות בעדרי הלנטיסים (מכר שלי יצא בנזק של 8000 שקל במוסך ללנטיס 95) ועוד.

 

בקיצור, לא צריך להסתכל על ה"טיפול המיוחד" כמשהו יוצא דופן, כאן בדיוק הבעיה, אנחנו רוצים גם לחפף, גם לחסוך כסף וגם שהאוטו שלנו יהיה אמין.

 

אכן, בעיית חלודה במכונית בת 15-20 שנה היא בעיית אמינות ק-ש-ה מאוד.

אני מציע להימנע מרכישת רכב עם חלודה, אחרת הוא עלול להיכנס כל שני וחמישי למוסך על בעיות אמינות.

 

דוגמאות לחברים גם לי יש:

חבר שלי יצא שבוע שעבר מהמוסך (מיוסי) בנזק של 3500 שח והאוטו שלו עדיין לא תקין (מדובר בפג'ו 306 XN 1.4 שנת 94) - וזה עוד מבלי לטפל במוטות המייצבים (290 ש"ח + מעמ + עבודה - כל זה כפול 2). בשביל לסבר את האוזן, הוחלף בית מצערת קומפלט (כולל מנוע צעדים ופוטנציומטר מצערת) ובנוסף ל 3500 שח שהלכו אצל יוסי, הלכו עוד 350 שח על חיישן למדה מקורי של בוש.

 

דוגמאות מחברי פורום גם כן תוכל לראות (למתן יש היסטוריה מלאה של ה ZX, שים לב כמה פעמים הוחלף מחשב, קאליפרים וכו' - האם זה גם קשור למים הירוקים ולטיפול בארץ ?) ועל ראשי המנוע שמשופצים כאן בק"מ מגוכח אין לי הרבה מה להרחיב (גם במכוניות שקיבלו טיפול "א.א.").

 

בסקרים שנערכים באנגליה (לא בישראל) הם מודעים לתופעה מאוד נפוצה: הצרפתיות מזדקנות בצורה רעה - במיוחד אחרי שמצפינים מקו ה 70-80 אלף ק"מ. אז נכון שיש אקסמפלרים מסויימים שמראים אמינות טובה (יחסית), אבל הרוב קובע - מרבית היפאניות "גוזרות" כל אירופאית מבחינת אמינות, זו עובדה קיימת (ועם עובדות לא מתווכחים).

 

אל תשכחו לשים מים ירוקים, זה משפר את האמינות.

 

איציק

 

איציק כמה ק"מ יש ל306 של החבר שלך? 170K? היא גם היתה מהשכרה לא? ללא

ספק אוטו שעבר חיים סופר קלים... או שלא.

 

גם האוטו של אחי עבר חיים קשים. 3 ידיים ב 9 שנים, 98 אלף קילומטר - והלך ראש מנוע. בדיוק כמו בקארינות של המשטרה למשל. 170 אלף קילומטר זה באמת קילומטרז' דמיוני לאוטו מודרני, שמצדיק עלויות טיפול מטורפות כאלו.הרי אין מכוניות יפניות מהשכרה שמגיעות לקילומטרז' הזה ללא מבול של תקלות.

zx וולקן

פורסם

אוקיי חבר'ה אני הלכתי שנייה אחורה במשפחה שלי ספציפית:

 

ואני מציין רק את המכוניות שנקנו חדשות מהחברה.

 

92: סובארו ג'אסטי 1200 3 שנים ללא תקלות

93:דייהטסו אפלאוז 3 שנים,צבאית, נהג יחיד, ללא תקלות

95:מיצובישי לנסר(אוט') 2 וחצי ללא תקלות

95:מיצובישי סיגמא(אוט') 4 וחצי שנים החלפת מתג חלון חשמל אחורי

97:טויוטה קורולה(אוט') ללא תקלות

99:מאזדה לאנטיס(אוט') עשתה 40000 בשנה אחת ללא שום תקלות

00:סוזוקי גראנד ויטרה(אוט')ללא תקלות

00:דייהו לאנוס פעמיים הוחלף מחשב, מדחס מזגן, וקלאץ' ב110 k

03:רנו קליאו(אוט')- בת 5 חודשים, אוהבת מוסכים. הסיפור כבר מוכר לרובכם לא צריך לחזור עליו.

פורסם

ולסבא שלי היתה כרמל דוקס - הרבה שנים ללא בעיות :lol:

אז מה???

תפסיקו כבר עם דיוני האמינות, הנושא נטחן עד דק

יש יפניות לא אמינות, יש אירופאיות אמינות (בייחוד מהשנים האחרונות, בהן חל שיפור גדול ביותר)

הנושא לא ניתן לכימות (מלשון כמות) ולהערכה ע"י אף אחד מחברי הפורום, אז בואו נסגור את העניין הזה, בסדר?

 

נמרוד

The higher you go, the harder the fall..

פורסם

יכול מאוד להיות שיפניות מסויימות מראות שרידות גבוהה יותר לכל מיני התעללויות של בני ישראל וגם זה, לא לאורך שנים רבות ראה ערך החלודה ב DL מתחילת שנות השמונים, התקלות הרבות בעדרי הלנטיסים (מכר שלי יצא בנזק של 8000 שקל במוסך ללנטיס 95) ועוד.

 

בקיצור, לא צריך להסתכל על ה"טיפול המיוחד" כמשהו יוצא דופן, כאן בדיוק הבעיה, אנחנו רוצים גם לחפף, גם לחסוך כסף וגם שהאוטו שלנו יהיה אמין.

 

אכן, בעיית חלודה במכונית בת 15-20 שנה היא בעיית אמינות ק-ש-ה מאוד.

אני מציע להימנע מרכישת רכב עם חלודה, אחרת הוא עלול להיכנס כל שני וחמישי למוסך על בעיות אמינות.

 

דוגמאות לחברים גם לי יש:

חבר שלי יצא שבוע שעבר מהמוסך (מיוסי) בנזק של 3500 שח והאוטו שלו עדיין לא תקין (מדובר בפג'ו 306 XN 1.4 שנת 94) - וזה עוד מבלי לטפל במוטות המייצבים (290 ש"ח + מעמ + עבודה - כל זה כפול 2). בשביל לסבר את האוזן, הוחלף בית מצערת קומפלט (כולל מנוע צעדים ופוטנציומטר מצערת) ובנוסף ל 3500 שח שהלכו אצל יוסי, הלכו עוד 350 שח על חיישן למדה מקורי של בוש.

 

דוגמאות מחברי פורום גם כן תוכל לראות (למתן יש היסטוריה מלאה של ה ZX, שים לב כמה פעמים הוחלף מחשב, קאליפרים וכו' - האם זה גם קשור למים הירוקים ולטיפול בארץ ?) ועל ראשי המנוע שמשופצים כאן בק"מ מגוכח אין לי הרבה מה להרחיב (גם במכוניות שקיבלו טיפול "א.א.").

 

בסקרים שנערכים באנגליה (לא בישראל) הם מודעים לתופעה מאוד נפוצה: הצרפתיות מזדקנות בצורה רעה - במיוחד אחרי שמצפינים מקו ה 70-80 אלף ק"מ. אז נכון שיש אקסמפלרים מסויימים שמראים אמינות טובה (יחסית), אבל הרוב קובע - מרבית היפאניות "גוזרות" כל אירופאית מבחינת אמינות, זו עובדה קיימת (ועם עובדות לא מתווכחים).

 

אל תשכחו לשים מים ירוקים, זה משפר את האמינות.

 

איציק

 

איציק כמה ק"מ יש ל306 של החבר שלך? 170K? היא גם היתה מהשכרה לא? ללא

ספק אוטו שעבר חיים סופר קלים... או שלא.

 

ללא ספק, השפעה אדירה על בית המצערת של האוטו...ממש תירוץ גיא (רכב מודל 94 עם 180~ ק"מ זה נ-ו-ר-מ-ל-י).

בין החלפת בית המצערת לבין היסטוריית הרכב אין שום קשר - מדובר בחיישן דפוק ומנוע צעדים דרעק (תשאל עוד כמה חבר'ה עם פג'ו/סיטרואן יד ראשונה-שניה שטופלו כהלכה ותראה שגם הם כבר החליפו מנוע צעדים לפחות פעם אחת - ועוד מיני חלקים שלא ממש קשורים למה שאתה אומר).

אני במקומך הייתי מתחיל לחסוך.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

יכול מאוד להיות שיפניות מסויימות מראות שרידות גבוהה יותר לכל מיני התעללויות של בני ישראל וגם זה, לא לאורך שנים רבות ראה ערך החלודה ב DL מתחילת שנות השמונים, התקלות הרבות בעדרי הלנטיסים (מכר שלי יצא בנזק של 8000 שקל במוסך ללנטיס 95) ועוד.

 

בקיצור, לא צריך להסתכל על ה"טיפול המיוחד" כמשהו יוצא דופן, כאן בדיוק הבעיה, אנחנו רוצים גם לחפף, גם לחסוך כסף וגם שהאוטו שלנו יהיה אמין.

 

אכן, בעיית חלודה במכונית בת 15-20 שנה היא בעיית אמינות ק-ש-ה מאוד.

אני מציע להימנע מרכישת רכב עם חלודה, אחרת הוא עלול להיכנס כל שני וחמישי למוסך על בעיות אמינות.

 

דוגמאות לחברים גם לי יש:

חבר שלי יצא שבוע שעבר מהמוסך (מיוסי) בנזק של 3500 שח והאוטו שלו עדיין לא תקין (מדובר בפג'ו 306 XN 1.4 שנת 94) - וזה עוד מבלי לטפל במוטות המייצבים (290 ש"ח + מעמ + עבודה - כל זה כפול 2). בשביל לסבר את האוזן, הוחלף בית מצערת קומפלט (כולל מנוע צעדים ופוטנציומטר מצערת) ובנוסף ל 3500 שח שהלכו אצל יוסי, הלכו עוד 350 שח על חיישן למדה מקורי של בוש.

 

דוגמאות מחברי פורום גם כן תוכל לראות (למתן יש היסטוריה מלאה של ה ZX, שים לב כמה פעמים הוחלף מחשב, קאליפרים וכו' - האם זה גם קשור למים הירוקים ולטיפול בארץ ?) ועל ראשי המנוע שמשופצים כאן בק"מ מגוכח אין לי הרבה מה להרחיב (גם במכוניות שקיבלו טיפול "א.א.").

 

בסקרים שנערכים באנגליה (לא בישראל) הם מודעים לתופעה מאוד נפוצה: הצרפתיות מזדקנות בצורה רעה - במיוחד אחרי שמצפינים מקו ה 70-80 אלף ק"מ. אז נכון שיש אקסמפלרים מסויימים שמראים אמינות טובה (יחסית), אבל הרוב קובע - מרבית היפאניות "גוזרות" כל אירופאית מבחינת אמינות, זו עובדה קיימת (ועם עובדות לא מתווכחים).

 

אל תשכחו לשים מים ירוקים, זה משפר את האמינות.

 

איציק

 

איציק כמה ק"מ יש ל306 של החבר שלך? 170K? היא גם היתה מהשכרה לא? ללא

ספק אוטו שעבר חיים סופר קלים... או שלא.

 

ללא ספק, השפעה אדירה על בית המצערת של האוטו...ממש תירוץ גיא (רכב מודל 94 עם 180~ ק"מ זה נ-ו-ר-מ-ל-י).

בין החלפת בית המצערת לבין היסטוריית הרכב אין שום קשר - מדובר בחיישן דפוק ומנוע צעדים דרעק (תשאל עוד כמה חבר'ה עם פג'ו/סיטרואן יד ראשונה-שניה שטופלו כהלכה ותראה שגם הם כבר החליפו מנוע צעדים לפחות פעם אחת - ועוד מיני חלקים שלא ממש קשורים למה שאתה אומר).

אני במקומך הייתי מתחיל לחסוך.

 

איציק

 

 

אני דווקא מכיר המון בעלי אימפרזות חדשות לגמרי, אפילו לא 94 שמחליפים חיישן מסויים במערכת ויותר מפעם אחת, תמיד זה גם אותו חיישן.

 

בכל מקרה, זה באמת לא ויכוח על אמינות , כי אם זה היה אחד כזה הייתי מזכיר שיש יפניות ששופכות מנוע בהרבה פחות מ 170 K (ראה ערך אפלאוז) ויש יפניות שגומרות גירים בסיטונואות (לנסר ?) ובכלל, אני מכיר המון צרפתיות שמזדקנות הרבה יותר טוב מכל יפנית שאיי פעם תיוצר, ראה ערך פיג'ו 504 ו כו.

 

אז לסיכום, זה סתם עוד ויכוח מטופש.

פורסם

מנסיון אישי שלי צרפתיות עושות קצת יותר בעיות מאשר מכוניות אחרות, ודורשות ביקורים יותר דחופים במוסך (סיטרואן BX קסארה ורנו מגאן).

 

אני אתן רגע הקבלה למכוניות שלט, יש לי מכונית אחת מאוד מאוד מהנה ויש לה התנהגות מדהימה, אבל, היא דורשת הרבה יותר טיפול ואחזקה ודאגה מאשר שאר המכוניות, אבל את זמן ההשקעה הזה היא מצדיקה בכל מטר שהיא נוסעת על המסלול וכל פעם שאני נוהג במשהו אחר אני רוצה לחזור לזו שלי.

 

ונחזור רגע לעולם האמיתי, מכוניות כייפיות לפעמים דורשות יותר השקעה וטיפול מאשר אחרות.

אבל לא כל המכוניות הצרפתיות נותנות תמורה לטיפול שהן צריכות לקבל, וחס וחלילה אם הן לא מקבלות את זה, שדים ורוחות.........

לכן כל אחד צריך לעשות את השיקול המתאים לו, כמה הוא מוכן להשקיע תמורת כמה כיף שהוא יקבל.

I don't drive fast, I fly low

פורסם
אני מכיר המון צרפתיות שמזדקנות הרבה יותר טוב מכל יפנית שאיי פעם תיוצר, ראה ערך פיג'ו 504 ו כו.

 

LOL :D, בדיחה טובה :mm_yeah:

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

איך שאני רואה את זה לבחור בסובארו ואני לא מדבר על הדגמים הספורטיביים או רכבי הנישה

זה כמו לאכול כל יום פלאפל במקום ארוחה טובה במסעדת גורמה

או כמו לבלות סופ"ש באילת באחד מבתי המלון הזולים בעיר במקום סופ"ש בעיירת סקי באירופה

או כמו להסתפק במערכת אודיו מתוצרת aiwa עם מגש ל-3 דיסקים במקום להאזין להקלטה איכותית בציוד שפופרתי של audio research

או כמו לקנות חולצה מ-fox יחד עם חצי מדינה

או כמו לראות סרט בוידאו במקום במערכת קולנוע ביתית ראויה

ואפשר עוד להמשיך,

 

 

ואח"כ להגיד הנה תראו כמה לי זה יוצא יותר זול

אני בחרתי סובארו ואתם ? אתם פריארים.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט


×
×
  • תוכן חדש...