בועז וולקן
-
הודעות
140 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי בועז וולקן
-
מטליות לניגוב
בועז וולקן פרסם הודעה בנושא של בועז וולקן בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
יש לך לינק למטליות אובר המפורסמות ? לא מוצא על מה מדובר. אם המטליות מתאימות גם להברקת אוטם צבע או שכדאי לקנות את המטליות הייעודיות שהקוראני מציע ? -
שלום רב מחפש אלפה 159 מנוע 2.2 ידנית . שנתונים 09-10. תודה בועז 050-6780902
-
השוואת מגבבות Microfiber
בועז וולקן פרסם הודעה בנושא של Tamir FR בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
תעזרו לי פה רגע , האם המגבות האלה מתאימות לניגוב הרכב לאחר שטיפה ? מה הכוונה מתאימות להסרת אוטם צבע ? אני בדרך כלל מסיר שכבה ראשונה של האוטם ע מטלית יותר פשוטה ואז מבריק עם מטלית יותר איכותית . זו הכוונה במוצר ? תודה- 412 תגובות
-
- buffing towel
- korea
-
(ועוד 3 )
תגיות:
-
מחפש מחשב מנוע מקורי למנוע 16V NFX בועז 050-6780902
-
מחפש ציריה ל 106/ סקסו עם ABS עדיפות לציריה קצרה . וגם קולר שמן איכותי עם כניסות הברגה . לא בפרטי בועז 050-6780902
-
מחפש ציריות ל 106 עם ABS במצב תקין . עדיפות לצייריה שמאלית קצרה . נא לא בפרטי . בועז 050-6780902
-
היי מעוניין לקנות סוזוקי ליאנה 2006. מישהו יודע האם יש הבדלי בטיחות בין דגמי הליסינג שבשוק לבין דגמים שנמכרו לאדם פרטי (כריות אוויר וכו) ? תודה בועז
-
למכירה מנוע צעדים למנועי PSA בנפח 1.4 הזרקה חד נקודתית . מנוע מקורי של בוש . 4 פינים . 150 ש"ח 050-2007310 בועז לא בפרטי בבקשה
-
שלום לכולם , יש לי בעיה באוטו , המסרק הגה נוגע בקורה של קיר האש וגורם לדפיקות . מדובר על חלק הברזל הגדול שיושב בקצה המסרק ואליו מחוברת גם הבוכנה ההידראולית +זרועות ההיגוי . החלפת מסרק ההגה לא פתרה את הבעיה . המסרק יושב במקום ומחוזק היטב . נאמר לי שיתכן ויש הבדלים במסרק בין שנתונים שונים אבל אני לא בוטח , מישהו יודע ? תודה בועז
-
למכירה קיט ראם אייר סימוטה ל 106
בועז וולקן פרסם הודעה בנושא של בועז וולקן בתוך מכירה - מכוניות ואופנועים בלבד
ריענון -
למכירה קיט ראם אייר (פילטר פתוח)מבודד מחום של סימוטה ל106 הקיט חדש בקופסא . הורכב על האוטו ופורק בשל חוסר התאמה . 550 ש"ח 050-2007310 בועז
-
האם חום המנוע תקין? (מצורפת תמונה של מד חום פיג'ו 306)
בועז וולקן פרסם הודעה בנושא של xena בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
בוא נעשה קצת סדר . הטרמוסטט במקרה שלך נפתח רק ב 89 מעלות . המאוור במהירות איטית נכנס ב 92 מעלות ,מהירות גבוהה 97 מעלות . יכול להיות מאוד שבפקקים בחום רציני השעון יראה 100 מעלות אבל אם הטמפ' לא תרד אחרי דקה או שתיים אז יש בעיה . שוב השעון שלך אמור לטייל בימים חמים בין 95-100 מעלות. בנסיעה בכביש מהיר אתה לא אמור לעבור את ה 90 מעלות . איזה נוזל קירור מילאת ? ממולץ מאוד להשתמש אך ורק בנוזל מקורי , כל נוזל אחר אינו מתאים לתרכובת האלומיניום של ראש המנוע וגם לא מתאים ליכולת הקירור של הרדיאטור , המנועים האלה עובדים בחום די גבוהה כמו שהבנת ונוזלים זולים לא בנויים לכך . היית ממליץ להחליף את פקק הרדיאטור יכול להיות שהוא גורם לאיבוד לחץ ואיבוד נוזל . הייתי גם ממליץ לבדוק אוויר במערכת כולל מערכת חימום . לגבי כמות נוזל במנוע הזה נכנס בערך 4.5 ליטר .אחרי ריקון אוויר לי בדרך כלל היה הולךמעל 5 ליטר . -
מישהו יודע מתי מחליפים פלאגים לפיגו 307 שנת 2003 מנוע 1.6 16V יכול להיות כל 60K? תודה בועז
-
שלום , מדובר על סקודה אוקטביה חדשה ( מונית ). באוטו מותקן שתי סטים של קומפוננט וסאב. רדיו פיוניר (דולפינים) עם שלוש יציאות . מגבר לנזר ומונו בלוק של dub. RCA איכותיים עבים עם סיכוך . יש לי בעיה שאף פעם לא נתקלתי בה , רק כאשר אני מדליק את האורות הראשיים של הרכב יש זימזום חשמלי מעצבן שיוצא מהרמקולים . זה נשמע כמו השראה מגנטית של חשמל . אין קשר למנוע זה לא משנה אם הוא דולק או לא . ניסיתי לשנות את מיקום המינוס של המגברים וזה לא משנה כלום ,כרגע המינוס מחובר ישירות למצבר . ניסיתי גם לחבר פילטר על ההזנה של הרדיו עצמו וגם לא עזר. אודה מאוד למי שיכול לעזור . בועז
-
היי עשיתי חיפוש כאן בפורום לגבי מציאת קומפוננט לרכב וראיתי שיש הרבה מילים טובות על DLS שהם גם מתאימים לי מבחינת התקציב . הבעיה היא שהדגם שאני רוצה RS6 או B6A שניהם מוצאים רק 50W RMS . למישהו יש ניסיון לגבי העוצמה בשטח ? האם מדובר על רמקול חלש או שלא להתייחס למפרט ? ההגברה שלי 70W RMS . תודה
-
למכירה zx וולקן 2.0 שנת 94 טורבו מנוע RGX. המנוע יושב על האוטו רק כחודשיים ! ועשה בסך הכול 2000 ק"מ . המנוע נקנה מיובא במצב נדיר ועבר ישור קו לפני התקנתו . הפרויקט עצמו נעשה לפני שנה וחצי. המנוע הקודם נפח את נשמתו עכב משאבת שמן שהפסיקה לעבוד , כך שמדובר על רכב שנוסע עם הפרוייקט כבר שנה וחצי . גדישה : טורבו IHI של לגאסי טורבו (גם מיובא) ,זמינות כבר מ 2000 סל"ד ומיועד להספקים גבוהים . צנרת גדישה 2.5" נירוסטה ללא זוויות של 90 מעלות. אינטרקולר ענק ! בבניה מיוחדת מוחבא בטמבון הקידמי . פורק לחץ חיצוני ברז גדישה ניהול מנוע : מחשב דלק MEGASQUIRT דור שני כולל FUEL CUT. מחשב הצתה מקורי מזרקים 315cc פליטה : צנרת נירוסטה 2.5" גיר : סטנדרטי קלאץ 240מ"מ !!! של T16 לא מחוזק ולא נעליים מאפשר התניידות יום יומית נוחה וותופס מצויין גם בגדישה חזקה . שילדה : הנמכה 30 ס"מ (שן אחת מאחורה ) 4 בולמי בלשטיין שנסעו בסך בכול 7000 ק"מ קפיצים EIBACH סרן אחורי חדש כריות סרן אחורי של פיגו' ספורט ,לא ביטול אלא הקשחה הופך את האוטו לקארטינג עם זנב מהנה. ברקסים של 16V בוכנות 54 מ"מ צלחות 267 מ"מ ברלינגו קאליפרים חדשים מאחורה הוחלפו השבוע משאבת בלם מרכזי + בוסטר חדשים . גאנטים 15" של 306 XSI האוטו עבר ישור קו ע"י לפני 7000 ק"מ : משולשים ,תפוחים,שיפוץ מסרק הגה ,החלפת צינורות בלימה ומעבר לנוזל בלמים 5.1, כבלי הצתה . מערכת המיזוג גם כן טופלה והחימום עובד . הרכב ברשותי כבר שמונה שנים ללא תאונות !!! את רוב חייו בילה בחניות מקורות ובמעט שהיה בשמש תמיד היה מכוסה . במשך שמונה השנים הרכב משמש אותי כרכב שני לנסיעות ארוכות בלבד בסופ"ש. הרכב נמכר עכב שינוי מקום מגורים וחוסר שימוש . הרכב שמור מאוד גם מבפנים וגם מבחוץ וטופל עם המון אהבה , ולמי שמכיר אותי יודע שלא נחסך באוטו הזה אפילו שקל אחד . אני נהג יחיד . לפרטים : 050-2007310 בועז בבקשה לא בפרטי .
-
לפרטים : 050-2007310 בועז
-
אני מחפש מס' קטלוגי של מנוע צעדים של ראלי דור שני . המספר חרוט על המנוע בקטן איפה שמתחבר הקונקטור . אודה מאוד לעזרה . בועז
-
אני מתלבט בבחירת head unit חדש ואשמח לעזרה . 1. alpine 9853 2.פיוניר DEH-P80MP סגנון המוזיקה שאני שומע לרוב היא רוק . אני שייך לחובבי ה SQ לא מחפש עוצמה אבל מחפש המון דינמקה . חובב סאונד עגול וחם , בס מדויק, די סובל מתדרים שהם מעל 1.25 KHZ . ההגברה ברכב בססית : סאב שאני לא זוכר את שמו אבל משהו שהבאתי מאמריקה של חברה שנחשבת שם טובה, בגודל 10" , לא עוצמתי בכלל אבל נותן את הדגש הקטן והמאוד מדויק שאני מחפש . מחובר למגבר פיוניר קטן (גם לא זוכר בדיוק דגם ) מקסימום 30 RMS . זוג קומפוננט מורל דוקאט וזוג פיוניר 6-9" 420W שגם מוגברים אלוהים יודע ע"י מה (הגיל אתם יודעים ...) . תודה בועז
-
שאלה בקשר לחוקיות של בולמים, מוטות מייצבים וכו'.
בועז וולקן פרסם הודעה בנושא של blavie בתוך שיפורים - כוח, אחיזה ומה שביניהם
אז רגע אחרי כול הסאגה הזאת לא הבנתי דבר אחד . ברשותי רכב משופר, אני מבוטח רק צד ג , חלילה ועשיתי תאונה חברת הביטוח שלי יכולה להתנער מתשלום לרכב שפגעתי בו אם הבוחן יחליט שזה בגלל השיפורים ??? -
בעיה בזיהוי דלת פתוחה ברנו מגאן 2000
בועז וולקן פרסם הודעה בנושא של gilsun בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
ברנו מאגן הסוויץ של זיהוי פתיחת דלת נמצא בתוך המנעול עצמו . יש מצב שהוא נשבר כבר ראיתי כאלה דברים . -
CDM 54. נקודות חיתוך ושיחה עם מורל
בועז וולקן פרסם הודעה בנושא של איתמר בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
סליחה אבל מה זה תדר FS -
למה להגביר קומפוננט בבי אמפינג?
בועז וולקן פרסם הודעה בנושא של ofirs44 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אז זאת אומרת שיש ל HU שתי יציאות RCA לכול צד במקום אחד?
