גם לי יש גם לי יש סיפור קטן .
ביום שבת נסעתי עם חברים לים המלח.
ירדנו דרך מעלה אדומים הגענו לחוף צחקנו נהנו ושניהייה חם החלטתי שאני נוטש.
מגיע לכביש שאני כל כך אוהב (מכיוון קליה עד ערד ) ומקבל את הדפיקות לב המוכרות והדיגדוג המעצבן ברגל ,נותן בגז שיוט על 160 הכביש פשוט ריק איזה כיף סיבובים מדהימים .
ואז אני מגיע לעליות של ערד מלא בחומר הטוב שזורם בדם מוריד לשני 6000 טורים המנוע צועק בחיספוס (חייב להוריד את הממיר כבר ) סיבוב ראשון האוטו אוחז בצורה מדהימה כנראה שהצמיגים ממש חמים סיבוב שני משהו מוזר קורא האוטו משדר אותת לא ברורים אבל אני בשלי נותן בגז .
ואז אני מגיע לסיבוב חזק ימינה מוריד הילוך נכנס לסיבוב מרגיש טוב ואז .................................................................ללללללללללאאאאאאאאאאא
זה שוב קרה הוולקן שלי רוצה שאני יהייה טומי מקינין בכח הזנב ,יוצא החוצה בפרעות מאוד לא אופינית לוולקן תיקון הגה מלא שמאלה אוטו נוסע קצת באלכסון (דווקא כיף) וחוזר לאיזון.
אני עוצר בצד ומתחיל לבכות למה למה לא נולדתי בצד של כוכבי מה יש לאוטו שלי לעזאזל ממשיך לקלל עוד כמה דקות נהנה בנתים מכמה אופנועים יפים וחוזר הביתה עצבני ומנסה להבין את מקור הבעיה