Jump to content

בועז וולקן

  • הודעות

    140
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי בועז וולקן

  1. תשמע אני לא בטוח שהבעיה היא באמת בדיפרנציאל מה שקורה מאז שהרכבתי את הווסת דלק אני מרגיש חופש מסויים במערכות מה זאת אומרת : כאשר אני נוסע על הילוך שני במהירות איטית (בעיר בעיקר) ואני עוזב את הגז כדי להאיט ומיד נותן שוב גז האוטו כאילו קופץ כמו שיחרור גס של הקלאץ . אני מאמין שאני מרגיש את זה עכשיו יותר מפעם כי הווסת נותן תגובה מידית של המנוע וגורם לפעולה יותר גסה . מקווה שהבנת יש לך רעיון מה לעשות ?
  2. משוגע משוגע תאמין לי יותר מידי משוגע . תנסה להסביר לי איך נוצר החופש הזה ואיך ניתן לטפל בזה תודה
  3. בועז וולקן

    מי יודע ???

    אצלי כדי להוריד את הממיר האגזוזן רוצה 400 ש"ח . אז בטח בשביל להרכיב הוא ירצה יותר . בחישוב פשוט עוד 1000 ש"ח בנוסף לטסט
  4. תגידו יש מה לעשות נגד חופש בדיפרנציאל
  5. בועז וולקן

    מי יודע ???

    אז זהו שגם אני יודע שרק רכב מעל 95 מחוייב בממיר . אז אתם רוצים להגיד לי שאתם מרכיבים את הממיר כל פעם שאתם מגיעים לטסט?
  6. בועז וולקן

    מי יודע ???

    רגע רגע רגע אני צריך להבין משהו . אם רכב מעל 94 מחוייב בממיר אז מה עושים כולם איך מורדים את הממיר ? דרך אגב רועי לאבא שלי יש ZX מודל 92 והיא הגיע אם ממיר זה היה הדור הראשון של מנועי הזרקה של סיטרואן בארץ .המוסכים לא ידוע איך לאכול את זה
  7. מי יודע עם מגאן מודל 96 מחוייבת בממיר ?
  8. יש פה הזדמנות אדירה להוכיח שיש לנו כח שאנחנו קבוצה שאוהבת מכוניות ומוציא על הרכבים שלנו סכומים אדירים . מה זה משנה אם הכרטיס הזה נותן הנחה זהה כמו ללקוח מזדמן בדלק 95. הכרטיס הזה עולה כולה 25 ש"ח וגם אם לא נשתמש פה אף פעם זה יכול לתת לנו כח בעיסקה הבא שהפורום ירצה לעשות . אני לא מבין איך אנחנו לא מצליחים להגיע ל 300 כרטיסים הרי לכל אחד יש חבר או אחים שגם ירצו אז קדימה אנשים תנסו לשווק את זה ,זה יהיה רק לטובתנו .אני בכמה שעות הצלחתי לשכנע 4 אנשים להזמין את הכרטיס
  9. טוב תראו אתם מדברים פה על שיפורים מאוד רצינים כגון החלפת מנוע או התקנת מגדש ,ברור לי ששיפורים האלה הכן ניתנים לביצוע וגם יתנו תוצאות טובות אבל אסור לשכוח שהם גם יקרבו אותי למחיר של ה 16 S ובגלל זה התלבטות הגדולה ולכן אני מתייעץ איתכם . ורוני לשאלתך הרכב שנת 95 הקילמטרז הוא 70.000 וזה בדוק ,המוכר טוען שהוא קנה את הרכב לפני מספר שנים מטרייד אין של פיזו' ולטענתו הרכב עמד שם כשנה ולכן הקילמטרז הנמוך . חוץ מדוד אחורי של רימוס אין לרכב שיפורים והוא במצב מדהים מדהים מדהים . הצבע שלו חדש לגמרי ובוהק והוא שמור מאוד גם בפנים בקיצור מדהים כאילו יצא מהחברה לפני שנה.עכשיו אני יודע שיש ביניכם כאלה שסיפור הצבע יחשיד אותם אבל על דאגה אני מכיר את הרכב הזה כבר שנתיים והוא נמצא כמעט תמיד בחניה מקורה והוא תמיד היה נראה טוב . שכחתי לציין שהרכב יד שניה !!! בקיצור הדילמה היא קשה כי הוא רוצה באמת הרבה כסף אבל מצד שני הוא בהחלט יכול לדרוש את זה צריך לבדוק אם הוא מוכן לוותר על המערכת . בקיצור אנשים תתחילו לשפוך עצות תודה
  10. ערב טוב לכולם אני צריך עזרה נפשית יש לי דילמה רצינית . בוא נגיד שמחר בבוקר תקומו ותגלו שיש איזה רכב שאתם מאוד רוצים כבר הרבה זמן למכירה .ואתם הולכים לראות את האוטו ומגלים שהוא במצב נדיר ואתם ממש רוצים אותו .ולאוטו הזה קוראים פיגו' S16 . ואז אתם מדברים עם המוכר ומגלים שהוא רוצה 9 מעל המחירון גם בגלל מערכת מאוד יקרה שמותקנת באוטו וגם בגלל שהאוטו פצצה . ואז אתם אומרים לעצמכם רגע רגע רגע עם כול הכבוד ל S16 היפה המחיר קצת מוגזם לא? והמחיר גורם לכם לחשוב פעמיים האם כדאי למכור את הוולקן שהושקע עליה מעל 13.000 ש"ח בשנה והיא במצב ממש טוב ולעבור ל S16 ? ואז החישובים מתחילים .כדי לגייס כסף ל S16 אני צריך לגרד את כול שכבות הטיח בבית בתקווה למצוא כספת נטושה שהדירים הקודמים השאירו .ולעומת זאת אני יכול לקחת את הנסיכה שלי להשקיע עליה עוד 10.000 ש"ח בשיפורים ודיי להתקרב ל S16 (השיפורים לא כוללים כח מנוע אלה רק שילדה ) ועדיין להיות מאוד רחוק מהמחיר של הS16 ברור לי שאין לי סיכוי להגיע לרמה של ה S16 עם האוטו שלי מבחינת הנאת נהיגה אבל השאלה היא האם ההבדל כל כך גדול ? האם הוולקן שלי לאחר שיפורים משמעותים כגון הנמכה טובה, גנטים 15" ,ומערכת פליטה ברמה לא תעמוד בכבוד ליד ה S16 (ואני לא מדבר על הרכב של רוני כי זה לא בעיה ) . יש לקחת פרט חשוב לרכב שלי יש 170.00 ק"מ ול S16 יש 70.000
  11. יש לי חבר שנכשל בטסט של הרכב היום (פיגו' 106 XS ) בטופס של הטסט רשום תפוח סרן ציר מרכזי פגום . מה זה לעזאזל ? תודה
  12. על מה אתם מדברים יחבורת עירוניים נראה אותכם נוסעים בכביש ערד באר שבע בשעה 03:00 בלילה כל הכביש הוא התחמקות ממכשול אחת גדולה מה אין על הכביש הזה בלילה חתולים כלבים זאבים שפנים חמורים וגם גמלים והכי גרוע ערבים משועמים שמחפשים מה לעשות בלילה ומנסים להתחרות בך אם סובראו DL מקרטעת
  13. רגע רגע אני צריך להבין משהו מה הכוונה לשעון לחץ דלק ? על הווסת שלי (FSE דרך אגב ) אבנר התקין שעון לחץ מכני כדי לראות את הלחץ שכווון. השעון הזה לא מספיק כדי לקבל אינפורמציה טובה ? ואיך אני יכול לדעת בדיוק האם הדיאפרגמה של הווסת תקינה? ובמידה ולא מה עושים ? וכרגיל תומר המון תודה
  14. אני אהבתי לפי דעתי האדום יהיה סטיקר יפה כי הוא פשוט וברור ממש קולע למטרה
  15. O.K ומאיפו אני משיג דבר כזה ? לך יש כזה ?
  16. הייתכן שאני רואה קצת חלודה וקרוזיה בדלתות סחטן על ההשקעה
  17. שלום לכולם כמו שאמרתי התקנתי היום ווסת דלק מתכוונן (ותודה לאבנר ) . השיפור מורגש בטורים שבין 3.000-4500 סל"ד תגובת הדוושה מעט יותר טובה והאוטו מעט יותר חי אבל שאלה לי אליכם ???????????????. איך אני יודע עד כמה אני יכול להעלות את הלחץ ואיך יודעים מה הנקודה הכי טובה ? ועוד שאלה על הווסת אבנר התקין שעון לחץ כדי שנוכל לראות את הלחץ בחנוכייה ויש משהו שאני לא מבין כאשר האוטו עומד בטורים סרק אז השעון מראה 3.5 bar (בהנחה שהוסת מכוון ככה ) וכאשר אני נותן גז אז יש קפיצה למעלה ואז השעון מתייצב בחזרה על 3.5bar ולא ברור לי א. למה הלחץ קופץ ב. האם זה אומר שאני שורף יותר דלק עכשיו גם שאני לא לוחץ ? תודה בועז וולקן
  18. אחי אתה קנית אוטו נפלא אבל אין מה לעשות אחרי הכול זה סוג של וולקן ווולקן ידועה בבעיות קטנות ומרגיזות . אצלי אין דבר כזה לחזור מטיול ולא לגלות משהו חדש תמיד היא דואג לסחוט לי את הארנק כמו שסחטתי את הגז . ולעיניננו הרעש שמסובבים את ההגה הוא רעש מוכר בפגו' סיטרואן ,הוא לא מופיע בכל הרכבים ולכן הוא מוגדר כתעלומה אמיתית . אין לך מה לחשוש מהרעש הזה בדוק רק שאין לך נזילות שמן מהמשאבת הגה ואם אין לא אמורה להיות בעייה . לגבי הרעידה במהירות הגבוהה אני הייתי ממליץ לך לעשות איזון גלגלים בדרך כלל זה פוטר את הבעיה . אני מאוד מקווה בשבילך שהגנטים תקנים ולא קיבלו מכה כי הגנטים של ה 16V מאוד עדינים . יש מצב גם שאחד הצמיגים קיבל בטן קטנה ואז אין ברירה אלא רק להחליף צמיג ואופציה אחרונה זה חופש במייסבים . לא סתם רשמתי לך את כל האופציות כאן כי אתה צריך להבין במשפחת הוולקנים שום דבר לא פשוט אצלי למשל יש רעידה קטנה רק במהירות 140 קמ"ש בדיוק לא יותר ולא פחות ואני כבר כמה חודשים מנסה לאתר את הבעיה אבל ללא הצלחה כמו שאמרתי "וולקן" זהו עד כאן הקיטור היומי פשוט הייתי צריך לשפוך את הלב like i seid welcam to the clab
  19. הכי גרוע הלך הרשיון לכמה חודשים גם ככה האוטו שלי לא משהו ותמיר תודה על העידוד
  20. אתמול קרה לי מקרה לא נעים באחת הנסיעות שלי בשעות הצוהריים עקפתי רכב תמים על מהירות מפגרת לחלוטין ואיך שאני מתקרב לקצה הקדמי של הרכב נחשו מה אני רואה .... כן כן מנאייק מה עושים עכשיו ?אין סיכוי שאני יצליח לעצור הייתי ממש קרוב אליו לדעתי משהו כמו 150 מטר . מה שהספקתי לראות שהוא מנסה לכוון אליי את האקדח ולא כל כך מצליח לא ברור לי למה . טוב כמובן שעברתי אותו במהירות מטורפת לחלוטין ומה שהספקתי לראות זה שהוא התחיל לנופף לי ממש כבר שכמעט עברתי אותו אבל לא נראה לי שהוא הצליח לקבל קריאה כי הוא לא עזב את האקדח וקפץ לכביש אלא נשאר עם האקדח . בקיצור אני החלטתי שאני לא עוצר ובמקום זה נתתי גז והתחבאתי באיזה בית שהיה באזור קקלילומטר יותר רחוק . לפי דעתי השוטר לא יצא אחרי כי לא ראיתי אותו עובר על הכביש (הבית שהתחבאתי בו השקיף על הכביש ) ולדעתי הוא גם לא קלט את המספר כי בהמשך הדרך עברתי עוד נידות ואף אחת לא עצרה אותי או שהוא באמת לא הצליח לקבל קריאה ולכן עזב את זה בקיצור מה אתם אומרים אכלתי אותה או לא ???????????????????????
  21. ההיגוי האחורי הפאסיבי הוא בהחלט לא דבר שהרבה אוהבים כי הוא גורם לאוטו פשוט לדבר אלייך להכנס לך למחשבה וגרום לאוטו להבין בדיוק מה אתה מצפה ממנו באמצע הסיבוב . יש שיודעים לנהל דו שיח אם האוטו ויש שלא . אבל אני מאוד מסכים שההיגוי הזה גורם לבעיה במהירויות מאוד גבוהות הוא גורם לאוטו למעיין deley בהעברות משקל וזה גורם לנהנג לעיתים לסובב את ההגה מעט יותר מידי וזה מאוד מסוכן במהירות גבוהה . יכול ליהיות שברכב מונמך הבעיה נעלמת אבל את זה אני לא יודע
  22. שלום לכולם אני צריך המלצה על מכון שטיפה שיודע לעשות ווקס לאוטו כמו שצריך אל תידאגו זה לא בשבילי אני עושה לבד תודה
  23. מה המצב אנשים אני צריך עזרה קטנה אני מחפש אתרים עם חומר ותמונות של פיגו' סיטרואן ובעיקר על הוולקן וגם שאלה לתומר אני שמעתי שאתה חבר באיזה פורום של חובבי פיג'ו בחול אתה יכול לתת לי את הכתובת בבקשה ? תודה לכולם
  24. בדיוק מה שאמרתי קצת אחרי צומת בית קמה לא רחוק מצומת להב
×
×
  • תוכן חדש...