לדעתי ההגה בוולקן הוא הגה טוב אבל אני אהבתי את הגה של ה 306 יותר .
לגבי האמינות דעתי היא
שזה נורא תלוי איך נהגו באוטו ואיך טיפלו בו .
הוולקן מאוד רגישה ליצירות מע"צ וכל בור רציני מוציא אותה מהאיזון וגורם לה לאבד פרונט שלא נדבר על הבולמים הסופר רגישים .
בהתחלה חשבתי שהבעיה אצלי אבל אחרי בירור קטן אצל יוסי הבנתי שזה די מחלה .
כל הבעיות שהיו אצלי באוטו הם סביב בולמים מוטות פיתול /מייצב וכל מה שקשור להיגוי ,במנוע לא הוחלף שום חלק למעט גלגל הרצועה שמתחבר לקרנק .טפו טפו טפו.
כומו שקספר רשם טיפול מלא במערכת הקירור עלה הרבה כסף אצלי זה נסגר על 3.500 ש"ח .
לגבי המשולשים זה המחלה הכי רצינית של הוולקן הם פשוט לא עומדים בלחץ ונקרעים ממש מהר .אגב זה אותם המשולשים של ZX רגילה (כנראה שזאת הבעיה)
משולש חדש מגיע עם שתי בוקסות חדשות מחיר מעורך 700 ש"ח .בוקסה אחת 200 ש"ח .
יש בשוק גם משולשים תחליפיים אני מאוד לא ממליץ לגעת בהם הם אמורים להיות אותו הדבר אבל הם לא ,יש הבדל בבוקסות ופין שנכנס לתוך הבוקסה (הוא יותר עבה).
אני ניסיתי לחסוך 200 ש"ח ועכשיו אני צריך לקנות משולש חדש .
אגב לכל מי שזוכר את הטיול בשבת בבוקר שאוטו שלי החליט שאני טומי מקניין ויש לי הנעה אחורית אז כנראה שחלק מהבעיה היא אותו משולש תחליפי .כוס אוחטק.
מערכת החשמל בוולקן מאוד אמינה מלבד ידית האיתות/אורות שפשוט מתפרקת ומתחילה להשמיע קולות מעצבים עד שהיא מתה .
עוד הערה קטנה לגבי המנוע ,המנוע שלי עומד על 173.000 והוא בכלל בכלל לא אוכל שמן
לדעתי זה נורא תלוי בהיסטוריה של המנוע .
בקיצור גם אני מאוד מרוצה מהקניה שעשיתי למרות שהושקע באוטו המון כסף .