Jump to content

בועז וולקן

  • הודעות

    140
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי בועז וולקן

  1. בועז וולקן

    נ ו ס ט ל ג י ה

    אח קפריסין קפריסין . איזה כבישים יש בקפריסין . אולי הנכדים שלי יזכו לראות כזה אספלט בארץ הקודש
  2. שלום לכולם-מה עניינים? אני צריך את עזרתכם!!!!!!!!!!!!! מה דעתכם על סיאט איביזה שנת 94 ?? האם נראה לכם שכדאי לקנות או לא ?? אשמח לשמוע תגובות לבעלי נסיון
  3. בועז וולקן

    מנחת בדרום הארץ

    תרשו לי להגיב בתור ערדניק לשעבר . המנחת בערד סגור ובבעלות פרטית !!!. זה נכון שכיום הוא פרוץ אבל זה לא חדש הבדואים תמיד קוראים את הגדות שם ובעל הבית תמיד שם חדש. (אין מה לעשות ככה זה בדרום הם הורסים אנחנו מתקנים וחלילה). ניסיון שלי להכנס לשם כמעט נגמר במעצר ! מעבר לזה שיש שם גם מטוסים פרטיים במשך כל השבוע . עוד בעיה בקשר למנחת הנסיעה לשם דורשת גיפ קטן אני לא הייתי נכנס לשם עם רכב מונמך . בקיצור רעיון לא טוב
  4. רז ידידי לא הלכתי לשום מקום אני בדרך כלל מדפדף אבל לא מגיב כי פשוט אין לי זמן . בקיצור התלבטות קשה שתיהם נראות טוב עם קילומטרז נמוך אבל לכל אחת בעיה משלה . הפיגו עם קלאץ גמור לגמרי אבל המוכר מוכן להוריד מחיר . לפיאסטה יש חופש מוזר בהגה ויש סיכוי שמסרק הגה לא בסדר והמוכר לא מוכן להוריד את המחיר מתלבטים ומתלבטים
  5. שלומי אכן מחלה ידוע מאוד של ה ZX . אצל אבא שלי הבעיה קיימת מהקילומטר הראשון ועד עכשיו . לדעתי לעזוב ולא לגעת . כמו שאיציק אומר מה שעובד לא נוגעים
  6. עזרו לידידה שלי להחליט מה עדיף . היא מחפשת אוטו קטן אמין וזול .
  7. רישוי לווקן 2.0 1090 ש"ח
  8. אתה צודק בשעון מכני אין סנסור יש קצה מנחושת שנראת כמו טרמוסטט. אני לא ראיתי מקום שאפשר לחבר יונית בבית טרמוסטט ב AX . אולי אפשר לקנות שעון חשמלי ולהתחבר ליונית הקיימת ,נראה לך אפשרי ?
  9. שלום לאיציק הגדול ולכולם . אני צריך להתקין באיזה סיטרואן AX שעון חום מכני . אני צריך טיפ איך לעשות את זה . אין לי שום כניסה לחבר את היונית של השעון כי היא תפוסה ע"י היונית של המאוררים. למישהו יש רעיון או ראה באיזה מקום איך עושים את זה . תודה
  10. עדיין לא זוממם כלום אבל זה בדרך ,קודם צריך לדאוג שיהיה תקין ולהשלים את מה שנגב על ידי ילדים מעצבנים . קספר חכה חכה !!! יום יבוא ואני יגזור גם אותך אגב זה כבר לא ה GP1 אם אתה לא יודע החלפתי ל SENDA
  11. שלום לכולם יש לי שאלה לגבי חלקים שמזמנים מחול . אני צריך להזמין חלקים לאופנוע שלי מחול .ומיכוון שיש לי משפחה בחול אני רוצה לחסוך את עלויות המיסויי ושלוח את החלקים אליהם ושהם ישלחו לי אותם בדואר. השאלה היא אם אין סיכון בזה האם חבילות שנישלחות בדואר לא עוברות דרך המכס ? צריך לקחת בחשבון שהחלקים קטנים מאוד (אטמים וכיו"ב) ונכנסים במעטפה בינונית . מישהו יודע ?או בעל רעיון אחר? תודה בועז וולקן
  12. ואלה רוני טוב שבאת היית בטוח שאני ב YNET לרגע
  13. לדעתי ההגה בוולקן הוא הגה טוב אבל אני אהבתי את הגה של ה 306 יותר . לגבי האמינות דעתי היא שזה נורא תלוי איך נהגו באוטו ואיך טיפלו בו . הוולקן מאוד רגישה ליצירות מע"צ וכל בור רציני מוציא אותה מהאיזון וגורם לה לאבד פרונט שלא נדבר על הבולמים הסופר רגישים . בהתחלה חשבתי שהבעיה אצלי אבל אחרי בירור קטן אצל יוסי הבנתי שזה די מחלה . כל הבעיות שהיו אצלי באוטו הם סביב בולמים מוטות פיתול /מייצב וכל מה שקשור להיגוי ,במנוע לא הוחלף שום חלק למעט גלגל הרצועה שמתחבר לקרנק .טפו טפו טפו. כומו שקספר רשם טיפול מלא במערכת הקירור עלה הרבה כסף אצלי זה נסגר על 3.500 ש"ח . לגבי המשולשים זה המחלה הכי רצינית של הוולקן הם פשוט לא עומדים בלחץ ונקרעים ממש מהר .אגב זה אותם המשולשים של ZX רגילה (כנראה שזאת הבעיה) משולש חדש מגיע עם שתי בוקסות חדשות מחיר מעורך 700 ש"ח .בוקסה אחת 200 ש"ח . יש בשוק גם משולשים תחליפיים אני מאוד לא ממליץ לגעת בהם הם אמורים להיות אותו הדבר אבל הם לא ,יש הבדל בבוקסות ופין שנכנס לתוך הבוקסה (הוא יותר עבה). אני ניסיתי לחסוך 200 ש"ח ועכשיו אני צריך לקנות משולש חדש . אגב לכל מי שזוכר את הטיול בשבת בבוקר שאוטו שלי החליט שאני טומי מקניין ויש לי הנעה אחורית אז כנראה שחלק מהבעיה היא אותו משולש תחליפי .כוס אוחטק. מערכת החשמל בוולקן מאוד אמינה מלבד ידית האיתות/אורות שפשוט מתפרקת ומתחילה להשמיע קולות מעצבים עד שהיא מתה . עוד הערה קטנה לגבי המנוע ,המנוע שלי עומד על 173.000 והוא בכלל בכלל לא אוכל שמן לדעתי זה נורא תלוי בהיסטוריה של המנוע . בקיצור גם אני מאוד מרוצה מהקניה שעשיתי למרות שהושקע באוטו המון כסף .
  14. אתה סגור על עצמך שצנגר של קנווד יתאים ?
  15. חיפשתי בספר רכב איזה דגם הרדיו הזה אבל לא מצאתי . אתם בטוחים שאני לא יכול לחבר לו סתם צ'נגר ? שיחה שהיתה לי עם נציג אלבר הוא הציע לי צ'נגר של קנווד ב 2200 ש"ח ואמר שזה מתאים לרדיו? נשמע לכם יקר ? לי כן
  16. חיפשתי בספר רכב איזה דגם הרדיו הזה אבל לא מצאתי . אתם בטוחים שאני לא יכול לחבר לו סתם צ'נגר ? שיחה שהיתה לי עם נציג אלבר הוא הציע לי צ'נגר של קנווד ב 2200 ש"ח ואמר שזה מתאים לרדיו? נשמע לכם יקר ? לי כן
  17. איזה עוד חברות של פילטרים פתוחים אתם מכירים חוץ מ K@N אשמח לקבל גם לינקים עם יש תודה
  18. תגיד חבר שלי קיבל טויוטה קורולה חדשה מהעבודה . וברכב הזה יש רדיו בילד אין שתומך בצ'נגר. יש לך מושג האם הרדיו הזה תומך בכול סוג של צנג'ר או שיש דגמים מסוימים שבנויים לרדיו כזה? תודה בועז וולקן
  19. מה ההיתם ממלצים לחבר שמתלבט בין מאגן לפוקוס ? פרטים שצריך לקחת בחשבון : יש לו נסיעות ארוכות (ערד -חיפה ) הוא בעל משפחה והוא יורד מסיטרואן קסנטיה כך שבשבילו כל רכב אחר הוא קורקינט מקפץ הוא היה די מרוצה מהביצועים של הקסנטיה מה שאומר שביצועים אצלו זה דבר זניח
  20. מישהו יודע מה אומרות האותיות" SAE" שרשומות ליד צמיגות השמן
  21. תגיד דני . בקורסים שעברתי בצבא על משאיות מעל 15 טון לימדו אותי שבאותו הרגע שאני מרגיש החלקה ולא משנה איזה סוג של החלקה דבר ראשון צריך ללחוץ על הקלאץ כדי למנוע העברות משקל מיותרות . בפועל על המשאית זה עבד לדעתך זה נכון גם על פרטי ?
  22. שלום לכולם קיבלתי מחול רדיו דיסק של פיונייר וכמובן שהתדרים לא מתאימים. התקשרתי לחנות שמשם נקנה הרדיו והוא אמר שלא אמורה להיות בעיה הרדיו אמור להתאים לארץ . מישהו יודע איך הופכים את התדרים ? תודה בועז וולקן
  23. רגע רגע המיסבים האלה שאתה מדבר אליהם הם לא הדיפרנציאל ?
  24. אין רעשים אין כלום זה פשוט מרגיש כמו איזה רווח שיש בין התנועה של הגלגל לתנועה של המנוע . אני ינסה להסביר את זה אחרת. שאני גולש לרמזור על הילוך שני ונניח שיש שיפוע קטן של ירידה ממש קטן השיפוע הזה גורם לאוטו להידחף קדימה אבל מצד שני המנוע מאיט. אז נוצר מעיין מצב של כאילו קפיצות קטנות כאלה כאילו המנוע חותך אבל הוא לא . זה כמו לנוסע על אופנוע עם שרשרת לא מתוחה
  25. איפו זה בטוח לא זה הכל חדש לגמרי חודשים ספורים על האוטו
×
×
  • תוכן חדש...