Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אמינות אירופאית מול יפנית. Round One - FIGHT!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8512 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 

אני מסכים עם כל מילה שלך רוני...

אבל אני אישית לא מוצא את הפולו פחות מהנה מכל רכב אחר...

זאת דעתי לפחות. ה-306 היתה פחות נוקשה אבל זה לא בהכרח תמיד טוב.

דבר אחד אני יכול להגיד לחיוב : 306 מגהצת באמפרים כאילו הם לא קיימים.

לסיכום: כל איש בדרכו יילך.

בסופו של דבר כולנו נקנה ב.מ.וו 6 צילינדר כי זה באמת הדבר האמיתי.

 

טוב, כמו שאמרתי כנראה ואתה לא יודע על מה אני מדבר באמת (למיטב זכרוני הפולו שלך סטנדרטית למדי?). בנוגע ל-306, לא הייתה לך גרסה ספורטיבית למיטב זכרוני. ההבדל מורגש בהחלט. בנוגע לצרפתיות ספורטיביות אחרות - אין מה להשוות מבחינת יכולת דינמית לפולו. אבל כל אחד נהנה ממשהו אחר ולכן אני לא אגיד לך שהן יותר מהנות...

 

רוני

 

על יכולת דינמית אפשר להתווכח....

אני מעדיף להיות עם פולו סטנדרטית "למדי" מאשר לקנות צרפתיה ב20 אלף פחות

ולהשקיע את ההפרש בשיפורים, כי לי חשובה גם איכות בטיחות ואבזור נדיב.

 

בנוגע להעדפות שלך אין מה לעשות ואין למה לשכנע אחד את השני , אבל בנוגע לאבזור...

יש לך סאנרוף ומה עוד?? מה אתה מחשיב כאבזור נדיב? לי למשל בRSI יש יותר אבזור ויותר נוחות לטעמי (לא מתחשב בנוחות שלאחר ההנמכה\הקשחה) , אבזור אצלי גם מתבטא ביותר שעוני חיווי (לחץ שמן , גובה שמן וחום שמן) במושבים נוחים בהרבה מאשר בפולו...

לסיכום, כל אחד והעדפותיו הוא (יכולת, נוחות, אבזור, חסכון, פלאפלים) אבל בסופו של דבר אין ויכוח על שני דברים : צרפתיות מתנהגות טוב יותר ויפניות אמינות יותר.נקודה. 8)

 

לבל נשכח שכאשר הפולו הוצגה, היא הייתה ממובילות הקטגוריה בהתנהגות ונוחות והייתה מנצחת הקטגורייה כחבילה, בעיתונות המקומית - כך שלא מדובר פה בליאונה או פלופ כזה או אחר.

  • תגובות 90
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אבל בסופו של דבר אין ויכוח על שני דברים : צרפתיות מתנהגות טוב יותר ויפניות אמינות יותר.נקודה.

 

אני אחדד את המשפט האחרון :

 

לא רק שהיפניות(ברובן) מציעות אמינות טובה יותר זה גם מלווה במנועים טובים יותר וחזקים יותר.

 

מספיק לקחת משפחתית יפנית ידנית שתעשה צחוק מכל צרפתיה חמימה וחמה.

 

בנוגע להתנהגות ונוחות במשומשות אין מתחרות לצרפתיות.

פורסם
אבל בסופו של דבר אין ויכוח על שני דברים : צרפתיות מתנהגות טוב יותר ויפניות אמינות יותר.נקודה.

 

אני אחדד את המשפט האחרון :

 

לא רק שהיפניות(ברובן) מציעות אמינות טובה יותר זה גם מלווה במנועים טובים יותר וחזקים יותר.

 

מספיק לקחת משפחתית יפנית ידנית שתעשה צחוק מכל צרפתיה חמימה וחמה.

 

בנוגע להתנהגות ונוחות במשומשות אין מתחרות לצרפתיות.

 

ואני אחדד אותו יותר:

 

מיאטה.

פורסם
אבל בסופו של דבר אין ויכוח על שני דברים : צרפתיות מתנהגות טוב יותר ויפניות אמינות יותר.נקודה.

 

אני אחדד את המשפט האחרון :

 

לא רק שהיפניות(ברובן) מציעות אמינות טובה יותר זה גם מלווה במנועים טובים יותר וחזקים יותר.

 

 

מה תגיד על מאזדה לנטיס 1600 מבציר 97-98?

 

אני אענה לך:

אכילת שמן אחרי 80,000K, כתוצאה מכך שפוץ ראש מנוע, מחשב (בקר) בגיר אוטומט (הוחלף), מחיר בסביבות 16000 ש"ח ע"ח היבואן (בעקבות רעידות חזקות מאוד בP, ו"מכות בהעברת הילוכים") ועוד דברים כמו חלון נהג שלא עולה כשה מפעילים את האזעקה ועוד דברים קטנים חוץ מזה שהמחירון בסדר אבל בחיים לא תקבל מחירון.

 

ואתם שואלים מה סופו של אוטו כזה אז ככה: הערבים נהנים ממנו עכשיו - נגנב בצומת בני דרור(קניון) + קיבלנו מחירון :lol:

 

בגמר סיוט "לאנטיכס" הגיע במקומה לא אחרת מאשר קורולה 2003 GLI בשילוב קטלני (רכב יפני שמיוצר באירופה). *טורקיה משתייכת לאירופה*.

כמה רמות מעל אילו מהלאנטיכס שמיוצר עכשיו (ראה ערך: בקרת אקלים, מערכת שמע)

 

ככה שאפשר לערב יפני עם אירופאי.

 

הרמן.

 

מילון פירושים:

*ע"ח - על חשבון

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

 

אני מסכים עם כל מילה שלך רוני...

אבל אני אישית לא מוצא את הפולו פחות מהנה מכל רכב אחר...

זאת דעתי לפחות. ה-306 היתה פחות נוקשה אבל זה לא בהכרח תמיד טוב.

דבר אחד אני יכול להגיד לחיוב : 306 מגהצת באמפרים כאילו הם לא קיימים.

לסיכום: כל איש בדרכו יילך.

בסופו של דבר כולנו נקנה ב.מ.וו 6 צילינדר כי זה באמת הדבר האמיתי.

 

טוב, כמו שאמרתי כנראה ואתה לא יודע על מה אני מדבר באמת (למיטב זכרוני הפולו שלך סטנדרטית למדי?). בנוגע ל-306, לא הייתה לך גרסה ספורטיבית למיטב זכרוני. ההבדל מורגש בהחלט. בנוגע לצרפתיות ספורטיביות אחרות - אין מה להשוות מבחינת יכולת דינמית לפולו. אבל כל אחד נהנה ממשהו אחר ולכן אני לא אגיד לך שהן יותר מהנות...

 

רוני

 

על יכולת דינמית אפשר להתווכח....

אני מעדיף להיות עם פולו סטנדרטית "למדי" מאשר לקנות צרפתיה ב20 אלף פחות

ולהשקיע את ההפרש בשיפורים, כי לי חשובה גם איכות בטיחות ואבזור נדיב.

 

בנוגע להעדפות שלך אין מה לעשות ואין למה לשכנע אחד את השני , אבל בנוגע לאבזור...

יש לך סאנרוף ומה עוד?? מה אתה מחשיב כאבזור נדיב? לי למשל בRSI יש יותר אבזור ויותר נוחות לטעמי (לא מתחשב בנוחות שלאחר ההנמכה\הקשחה) , אבזור אצלי גם מתבטא ביותר שעוני חיווי (לחץ שמן , גובה שמן וחום שמן) במושבים נוחים בהרבה מאשר בפולו...

לסיכום, כל אחד והעדפותיו הוא (יכולת, נוחות, אבזור, חסכון, פלאפלים) אבל בסופו של דבר אין ויכוח על שני דברים : צרפתיות מתנהגות טוב יותר ויפניות אמינות יותר.נקודה. 8)

אבזור? הבה נתחיל.

סאנרוף אמרת.

מגנזיום.

ABS.

2 כריות אוויר.

פנסי ערפל.

הגה כח

מראות חשמל (עם מפשיר אדים)

נעילה מרכזית שנועלת הכל כולל באגז' ומכסה דלק.

+ כל מיני צעצועים

ידיות משוככות (בשבילך עומר)

מנוע 16V (לא נחשב אבזור)

 

לא זוכר מה עוד, כבר מאוחר.... (לילה , כולם ישנים, רק שמשון ויובב...)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
אבל בסופו של דבר אין ויכוח על שני דברים : צרפתיות מתנהגות טוב יותר ויפניות אמינות יותר.נקודה.

 

אני אחדד את המשפט האחרון :

 

לא רק שהיפניות(ברובן) מציעות אמינות טובה יותר זה גם מלווה במנועים טובים יותר וחזקים יותר.

 

מספיק לקחת משפחתית יפנית ידנית שתעשה צחוק מכל צרפתיה חמימה וחמה.

 

ואיזה משפחתית יפנית ידנית תעשה צחוק מאיזו צרפתיה חמה מבחינת מנוע?

תן דוגמא. משהו רלוונטי. חוץ מהונדה המצב די פושר, וגם הם בתחום המשפחתיות כבר

לא ממש מככבים.

פורסם
אבל בסופו של דבר אין ויכוח על שני דברים : צרפתיות מתנהגות טוב יותר ויפניות אמינות יותר.נקודה.

 

אני אחדד את המשפט האחרון :

 

לא רק שהיפניות(ברובן) מציעות אמינות טובה יותר זה גם מלווה במנועים טובים יותר וחזקים יותר.

 

מספיק לקחת משפחתית יפנית ידנית שתעשה צחוק מכל צרפתיה חמימה וחמה.

 

ואיזה משפחתית יפנית ידנית תעשה צחוק מאיזו צרפתיה חמה מבחינת מנוע?

תן דוגמא. משהו רלוונטי. חוץ מהונדה המצב די פושר, וגם הם בתחום המשפחתיות כבר

לא ממש מככבים.

 

המנועים ששתולים בקורולות מאז 2002 : VVT-I לטעמי מצויינים.

אני חושב שהמנוע הזה יבייש הרבה הוט האצ'ס....

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
לנטיס 1.8 ידנית (דור קודם), קורולה 1.6 ידנית (דור קודם) - מול סיטרואן ZX וולקן 2.0, למשל.

 

תוספות: גם לסופר-לנסר הידנית היו ביצועים טובים.

בל נשכח את הגירסאות האוטומטיות היפאניות 1600 שגוזרות כמעט כל אירופאית מקבילה 1600-1800.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

לא שאני מאמין שצרפתיות חמות הן כל כל-כך מהירות, אבל חשבתי שהן יעשו צחוק מכל

צרפתית חמה או חמימה. אני לא רואה אף אחת מאלה עושות צחוק מ-206 GTI למשל. או

106 GTI. או סקסו VTR. בעצם, רק וולקן... עם מנוע עצל משהו... אם כבר, היא עושה

10.2 מאפס למאה - זה לא בדיוק קצת זחילה. ויותר מומנט זמין (17.9, אגב, לא מבריק

במיוחד ממנוע 2 ליטר). לא יודע מה הנתונים של שאר המכוניות שהוזכרו, למרות שאני מניח

שהמאזדה 1.8 אכן יותר מהירה. סופר לנסר (12 שניות למאה?), וכל אלה ש-"גוזרות"

אירופאית מקבילה? אולי את המשפחתיות, אבל לא את הספורטיביות בעלות מנועים

מקבילים.

 

ולגבי המנועים בקורולה החדשה... רצועת כוח זמין של 1200 סל"ד... שמתחילה ב-4800

עד 6000... אכן מנוע משפחתי לתפארת (למרות שצריך לראות גרף בשביל לדעת מאיזה

סל"ד אחוז נכבד של המומנט הזה זמין) :? עם אפס למאה של 10.2, זהה לוולקן 2 ליטר,

אני לא רואה אותה עושה צחוק מאף אחד.

 

בקיצור, קצת הגזמנו.

פורסם

ובל נשכח שאם ניקח את המכוניות המשפחתיות האלה לכל כביש שהוא לא ישר, אפילו את העשן השחור של ראלי 1300 עם ראש מנוע סדוק הם לא ייראו.

 

 

ארצ'י:

להמליץ על משפחתית יפנית ידנית רק בגלל שהיא כביכול מהירה מ 0 ל 100 מ כל צרפתייה אחרת, זה שיטחי, זה ממש לא מה שעושה את זה במכונית.

מיאטה, זה כבר סיפור אחר לגמרי.

 

 

אייל:

כל האיבזור שהזכרת נמצא ב 106 GTI , למשל (ואפילו יותר).

ההנאה מנהיגה נמצאת בכל סיבוב ובכל שלב בנהיגה, לא רק באשתאול.

 

איציק:

זה לא עניין של בועה או ביצה, אני לא משכנע את עצמי , אני עם האוטו השלישי שלי מבית פיג'ו, 106, 206, 306 , שתי הגרסאות האחרונות ספורטיביות , אתה באמת חושב שאם היה לי כ"כ רע הייתי ממשיך את הקו הזה ?

פורסם

זה לא עניין של רע או טוב

 

לדעתי יש פה אוסף לא מבוטל של אנשים שקונים צרפתיות (וגם צרפתי..יות) משיקולים שאני לא מזלזל אבל פשוט לא מבין.

 

ואני אתן דוגמא קטנה, יש פה כת פשוט ככה שסוגדת לפיג'ו סיטרואן, ובמיוחד לטוחנת המקלארנים 106 ראלי, שאין 2 טופיקים בלי לזמבר במוח עליה.

 

יש התעלמות מוחלטת ממכונית שתהיה טובה ממנה בכל תחום, רק תהיה זקנה ממנה בכמה שנים וזאת הגולף GTI MK2. האוטו יותר מתנהג, יותר חזק , יותר מגיב לשיפורים ויזדקן יותר טוב.

 

אני חושב שדווקא הפולו שלי היא דוגמא לא רעה, אנשים, אמנם צעירים בעיקר הולכים וקונים צרפתיות ובטוחים שזה הדבר ! ושום דבר אחר לא שווה, ודווקא אוטו שבבסיסו הוא בינוני עם קצת אהבה ושיפורים נותן יופי של פייט למיטב תוצרת צרפת בדיוק איפה שכואב..בביצועים, ולא רק בקו ישר.

 

אני לא נגד צרפתיות, אני חושב שהם יופי של רכבים, אבל צריך להסתכל גם הצידה.

 

ורק כדי לעדות את זה מעניין, אני מוכן לקחת את האתגר, לנטיס 1800 מול ראלי 1300 באיזה כביש ועם איזה נהג שתבחר (בגבולות הסביר, ולא...שומכר זה לא סביר, לא גם לא מאקינן).

Cars roll off the assembly line with a body,It's our mission to give it a soul

פורסם
ארצ'י:

להמליץ על משפחתית יפנית ידנית רק בגלל שהיא כביכול מהירה מ 0 ל 100 מ כל צרפתייה אחרת, זה שיטחי, זה ממש לא מה שעושה את זה במכונית.

מיאטה, זה כבר סיפור אחר לגמרי.

 

 

 

 

שלומי , אני לא ממליץ על שם מכונית. כל אחד יבחר ויעשה כראות עיניו.

 

אני מדבר על תכלס נסיון בשטח. ברגע שסיוויק עם 90 כ"ס עומדת עם 1.6 XSI וולקן 1.9 קליאו RSI מעמידה . לוקחת וולקן 2 ליטר בקלילות מעמידה כנ"ל ראלי 1.3 ופולו 16 וי. (כמובן הכל בע"מ ותלוי במצב המכוניות שנבחנו , אבל אנחנו מקבלים אינדיקציה.)

 

 

אני מדבר על "מנוע משפחתי" מול "מנועים ספורטיבים עאלק" , המצב נהיה מביך.

 

אני לא מדבר על VTS GTI , MI , שם באמת יצא להם משהו טוב :wink: .

 

הבהרה חוזרת :

 

הדיון הוא על מנועים ובצועים נטו.

 

כמובן שבפיתולים נוחות והתנהגות המצב שונה לגמרי , וגם כך כתבתי!!!

 

נ.ב

 

מי שלא שם לב אני עם צרפתיה 8) , אבל צריך לעשות סדר.

 

ולגבי המיאטה , שם העסק די ברור, ציינתי משפחתיות יפניות מסכנות כדי לסבר את האוזן.

 

אגב , מאזדה 1.8 ידנית זה מטוווווווס :D

ואני איש של רייסים , אותי לא מעניינים סיבובים.

פורסם

לאייל - הגולף תוחזקה במוסכי צ'מפיון היות והיא חדשה, הגומיה שנשרה נמכרת אך ורק ע"י VW מדובר בגומיה ייחודית לדגמי MK4 והיא מרופדת בצידה החיצוני בריפוד שתואם לריפוד הפנימי, לגבי מתן עצות איך לתחזק רכב, קטונת.

 

בשורה התחתונה על הגולף הוצאנו הרבה יותר כסף מהראלי עם 1/3 קילומטראז וחיים הרבה יותר קלים וזאת רק בשנה האחרונה.

 

לאיציק - לא התכוונתי ל"זולה" בערך המחירון שלה, התכוונתי לזולה בעלות התחזוקה שלה. מיותר לציין שהמחירון לא משקף כלום.

אתה באמת חושב שאחרי 5 מכוניות צרפתיות (3 רנו 2 פיגו') וסיטרואן נוספת בדרך יש לי טעם רע בפה ? או אולי אני מאזוכיסט ?

 

להיפך ! יותר מזה אני אומר לך בכולן (ב-RSI מעט פחות בגלל הסאנרוף) נהניתי מרמת אמינות מצוינת ! ברמה של טיפולים שוטפים ותו לא, ולא כולן היו חדשות.

 

מרגיז אותי שאתה וגם אייל זורעים פה בפורום אימה ושינאה כלפי מכוניות צרפתיות

ובכך אתם משכנעים קונים פוטנציאלים להמנע מרכישה של צרפתיה מצוינת כזאת או אחרת גם אם מדובר בקניה מצוינת.

 

דבר נוסף, הסובארו שלך איציק תמשיך ליסוע עוד 20 שנה גם עם שמן תפו"א ובית מצערת מגורז, אני באמת לא מצליח להבין כמה אנרגיה והשקעה אפשר לבזבז בסובארו 1.6 DL , תחשוב איזו צרפתיה אתה יכולת לתחזק במינימום של עלויות ומקסימום של הנאה.

 

ולגבי מחירי חלפים, מהניסיון שלי עם ה-106 מדובר במחירים מגוכחים !

אני בספק אם בסופר מיני יפנית אחרת נניח שרייד,יאריס המחירים זולים יותר.

 

דוגמאות קטנות:

פילטר שמן מקורי 28 ש"ח

פילטר אוויר מקורי 20 ש"ח

אטם מכסה שסתומים 55 ש"ח

בית טרמוסטט - 35 ש"ח

סט כבלי הצתה מקורי - 145 ש"ח

רצועת טיימינג - 90 ש"ח

משאבת מיים - 180 ש"ח

 

 

 

 

 

 

יום טוב לכולן.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם

ורק כדי לעדות את זה מעניין, אני מוכן לקחת את האתגר, לנטיס 1800 מול ראלי 1300 באיזה כביש ועם איזה נהג שתבחר (בגבולות הסביר, ולא...שומכר זה לא סביר, לא גם לא מאקינן).

 

 

 

יש לנו חבר משותף עם ראלי 1.3 , לך יש לנטיס, לכו לנסות :lol:


×
×
  • תוכן חדש...