Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אמינות אירופאית מול יפנית. Round One - FIGHT!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8514 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
זה כמו לאכול כל יום פלאפל במקום ארוחה טובה במסעדת גורמה

או כמו לבלות סופ"ש באילת באחד מבתי המלון הזולים בעיר במקום סופ"ש בעיירת סקי באירופה

או כמו להסתפק במערכת אודיו מתוצרת aiwa עם מגש ל-3 דיסקים במקום להאזין להקלטה איכותית בציוד שפופרתי של audio research

או כמו לקנות חולצה מ-fox יחד עם חצי מדינה

או כמו לראות סרט בוידאו במקום במערכת קולנוע ביתית ראויה

 

או כמו "לזיין בתולה של הטאליבן ששוכבת בשקט בעיניים סגורות ועושה כל מה שאומרים לה כמו שכתוב בספר" (פאנקולו, ינואר 2003) :D

יובל.

  • תגובות 90
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

טוב, אז לאחר שציטטו פה את פאנקולו האגדי, גם אני יכול להיכנס לדיון הזה.

 

לדעתי מכוניות יפניות הן ממש לא כיף, וכל האמינות לא שווה כלום בלי הכיף. מצד שני הצרפתיות ממש לא אמינות, ולא כדאי לאף אחד להחזיק אחת בשביל כמויות ההנאה שהן נותנות.

כמו שאמר חבר שלי אחרי שחזר מחודשיים בצרפת: "כל הזין בצרפתיות".

 

מסקנה - אם מחפשים אמינות והנאה - הפשרה הטובה ביותר - אלפא רומאו.

 

הייתי מרחיב על זה, אבל אני צריך ללכת לבנק לקחת הלוואה.

 

איתן

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

פורסם
טוב, אז לאחר שציטטו פה את פאנקולו האגדי, גם אני יכול להיכנס לדיון הזה.

 

לדעתי מכוניות יפניות הן ממש לא כיף, וכל האמינות לא שווה כלום בלי הכיף. מצד שני הצרפתיות ממש לא אמינות, ולא כדאי לאף אחד להחזיק אחת בשביל כמויות ההנאה שהן נותנות.

כמו שאמר חבר שלי אחרי שחזר מחודשיים בצרפת: "כל הזין בצרפתיות".

 

מסקנה - אם מחפשים אמינות והנאה - הפשרה הטובה ביותר - אלפא רומאו.

 

הייתי מרחיב על זה, אבל אני צריך ללכת לבנק לקחת הלוואה.

 

איתן

 

עם כל הכבוד לאלפא (ויש מזה הרבה...) אני חושב שיש כמה וכמה צרפתיות "לא אמינות" שבהחלט שוות את ההשקעה בהן...

 

205GTI,106GTI,106RALLYE,205RALLY,AX GT,SAXO VTS,CLIO 172SPORT...... והרשימה עוד ארוכה :wink:

 

אז בכל זאת, יש הרבה מכוניות צרפתיות שכן שוות את חוסר האמינות שלהן 8)

 

דוד

HU - RFX 9210

AMP - SONY XM-222

SPL 500W MONOBLOCK

REAR - KENWOOD KFC M6930

COMPONENT - MOREL DOTECH 6 MK2

SUB - BAZOOKA 10 " ELW1014

 

הותקן בsound FX .

פורסם

205GTI זה רכב לא אמין, אבל ככה זה באמת - הא רכב מהנה וחזק ועל הנאה משלמים...

לחבר שלי יש GTI שמטופלת היטב ועדיין היא בעייתית, אחרי שהורכב מנוע חדש וצמות חוטים חדשות פתאום ביום שישי בלילה נתקע האוטו, סתם נכבה באמצע סיבוב, עצרנו בצד ולא הצלחנו להניע את הרכב, קשרתי אותו לסוויפט ונסענו עד לתחנת דלק, הרכב חנה שם עד יום ראשון וביום ראשון בא חשמלאי רכב וחיבר 2 חוטים אחד לשני וזהו... הלכו 200 ש"ח. חפיף הכסף אבל זה דפק את כל היציאה, בדיוק היינו בדרך מהבאולינג לבית קפה והכל נדפק...

וזה לא פעם ראשונה... כל פעם משהו קטן אחר וכל פעם מסדרים ואומרים זהו הכל בסדר וזה לא יחזור על עצמו אבל אחרי שבועים משהו אחר הולך....

 

אני עם הסוויפט נתקעתי רק כשנגמר הדלק, נהיה פנצ'ר והרכב התחמם אז מילאתי מים וחיכיתי חצי שעה...

 

וזה לא שאני לא מאמץ את הסוויפט אני נוסע מהר ומטייל עם הGTI כל היום ושנינו מתחזקים את הרכב בצורה מופתית ולעיתים יש הזנחה מצידי...

 

אני יכול להגיד שהצרפתיות לא אמינות כמו היפניות ולא משנה אם תתחזק אותם כמו הספר או לא, עדיין יש את הבעיות המחורבנות שמורידות לך את כל המצב רוח...

haters will hate

פורסם
טוב, אז לאחר שציטטו פה את פאנקולו האגדי, גם אני יכול להיכנס לדיון הזה.

 

לדעתי מכוניות יפניות הן ממש לא כיף, וכל האמינות לא שווה כלום בלי הכיף. מצד שני הצרפתיות ממש לא אמינות, ולא כדאי לאף אחד להחזיק אחת בשביל כמויות ההנאה שהן נותנות.

כמו שאמר חבר שלי אחרי שחזר מחודשיים בצרפת: "כל הזין בצרפתיות".

 

מסקנה - אם מחפשים אמינות והנאה - הפשרה הטובה ביותר - אלפא רומאו.

 

הייתי מרחיב על זה, אבל אני צריך ללכת לבנק לקחת הלוואה.

 

איתן

 

עם כל הכבוד לאלפא (ויש מזה הרבה...) אני חושב שיש כמה וכמה צרפתיות "לא אמינות" שבהחלט שוות את ההשקעה בהן...

 

205GTI,106GTI,106RALLYE,205RALLY,AX GT,SAXO VTS,CLIO 172SPORT...... והרשימה עוד ארוכה :wink:

 

אז בכל זאת, יש הרבה מכוניות צרפתיות שכן שוות את חוסר האמינות שלהן 8)

 

דוד

 

וואוו....

 

חזרתי מהבנק. לא חשבתי שאנשים יגיבו ברצינות להודעה שלי.

 

אני מבקש להגדיר מתמטית, אחת ולתמיד, ושלא יהיו יותר אי הבנות!

 

האלפא שלי + אמינות = ציניות

 

איתן

יש כסף - הולכים למוסך!

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

פורסם
היום החזרתי את הראלי שלי משיפוץ ראש אחרי שנתגלתה אכילת שמן מופרזת.

הוחלפו מובילים וכמובן גם גומיות האטימה של השסתומים וכל החלקים הנלווים.

האוטו נוסע אחלה למרות שבפעם הבאה אני לא מטפל בנהריה :lol:

ובקיצור תאחלו לי בהצלחה בק"מ הבאים עד החיזוק ראש.

 

זה לא אקסמפלר מייצג. ה 504 לעומתה, היא אקסמפלר כזה.

zx וולקן

פורסם
טוב, אז לאחר שציטטו פה את פאנקולו האגדי, גם אני יכול להיכנס לדיון הזה.

 

 

 

איתן

 

 

מה??? אתה רוצה לומר שגם מאחורי פאנקולו זה אתה? בנוסף להנרי פורד?..

:lol::lol::lol:

 

ובנצי, אלוהים(וגם אני.. :wink: )יודע כמה שאתה צודק.. :twisted:

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם
איך שאני רואה את זה לבחור בסובארו ואני לא מדבר על הדגמים הספורטיביים או רכבי הנישה

זה כמו לאכול כל יום פלאפל במקום ארוחה טובה במסעדת גורמה

או כמו לבלות סופ"ש באילת באחד מבתי המלון הזולים בעיר במקום סופ"ש בעיירת סקי באירופה

או כמו להסתפק במערכת אודיו מתוצרת aiwa עם מגש ל-3 דיסקים במקום להאזין להקלטה איכותית בציוד שפופרתי של audio research

או כמו לקנות חולצה מ-fox יחד עם חצי מדינה

או כמו לראות סרט בוידאו במקום במערכת קולנוע ביתית ראויה

ואפשר עוד להמשיך,

 

 

ואח"כ להגיד הנה תראו כמה לי זה יוצא יותר זול

אני בחרתי סובארו ואתם ? אתם פריארים.

 

טעות טעות טעות!

לנסוע בצרפתייה זה כמו:

זה כמו לרחוץ את הכלים במסעדת הגורמה המכובדת.

או כמו לנסוע לעיירת סקי באירופה ולהיתקע בשלג במקום לבלות.

או כמו לקנות חולצת כפתורים לא ב FOX כשהכפתורים שלה נופלים וצריך לתפור אותם כל פעם (אמא של יוסי מליטל תופרת , שמעתי :wink: )

או כמו לראות סרט במערכת קולנוע ביתית ראוייה שקופצת ונתקעת כל שניה

ןאני יכול עוד להמשיך....

:evil:

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
איך שאני רואה את זה לבחור בסובארו ואני לא מדבר על הדגמים הספורטיביים או רכבי הנישה

זה כמו לאכול כל יום פלאפל במקום ארוחה טובה במסעדת גורמה

או כמו לבלות סופ"ש באילת באחד מבתי המלון הזולים בעיר במקום סופ"ש בעיירת סקי באירופה

או כמו להסתפק במערכת אודיו מתוצרת aiwa עם מגש ל-3 דיסקים במקום להאזין להקלטה איכותית בציוד שפופרתי של audio research

או כמו לקנות חולצה מ-fox יחד עם חצי מדינה

או כמו לראות סרט בוידאו במקום במערכת קולנוע ביתית ראויה

ואפשר עוד להמשיך,

 

 

ואח"כ להגיד הנה תראו כמה לי זה יוצא יותר זול

אני בחרתי סובארו ואתם ? אתם פריארים.

 

טעות טעות טעות!

לנסוע בצרפתייה זה כמו:

זה כמו לרחוץ את הכלים במסעדת הגורמה המכובדת.

או כמו לנסוע לעיירת סקי באירופה ולהיתקע בשלג במקום לבלות.

או כמו לקנות חולצת כפתורים לא ב FOX כשהכפתורים שלה נופלים וצריך לתפור אותם כל פעם (אמא של יוסי מליטל תופרת , שמעתי :wink: )

או כמו לראות סרט במערכת קולנוע ביתית ראוייה שקופצת ונתקעת כל שניה

ןאני יכול עוד להמשיך....

:evil:

 

כמה מקורי וגם לא אינטלגנטי

תמשיך להמליץ לאחרים לאכול פלאפל.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם

אני חושב שעדיף לאכול פלאפל , יותר מאשר לאכול במסעדת גורמה ,

ולרחוץ אחרי הארוחה את הכלים של כל המסעדה , עד שאתה שוכח בכלל

שנהנית מהארוחה.

תודה על ניתוח האינטליגנציה שלי... מדובר על דימוי כנגד דימוי....

 

חוצמזה, סובארו זה בכלל לא פלאפל. זה יותר בכיוון של לאפה עם שווארמה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
אני חושב שעדיף לאכול פלאפל , יותר מאשר לאכול במסעדת גורמה ,

ולרחוץ אחרי הארוחה את הכלים של כל המסעדה , עד שאתה שוכח בכלל

שנהנית מהארוחה.

תודה על ניתוח האינטליגנציה שלי... מדובר על דימוי כנגד דימוי....

 

חוצמזה, סובארו זה בכלל לא פלאפל. זה יותר בכיוון של לאפה עם שווארמה.

 

ניסיתי להעביר משהו שלך קשה לתפוס, אחרים כנראה יבינו

זאת השקפת העולם שלי ואין בה שום דבר לרמז על רמת האמינות של צרפתייה זאת או אחרת

בטוח שהפולו שלך לא אמינה יותר מראלי דור שני למשל.

שכל אחד יעשה את הבחירות שלו, פולו 16V למשל היא בחירה טובה

אחרי 5 צרפתיות (השישית בדרך C3) איטלקיה אחת וגרמניה (גולף MK4) יש לי רק סיבות טובות להמליץ על מכוניות מסוימות (לא כולן) מתוצרת צרפת.

הגרמניה אגב לא הוכיחה לי שום יתרון אמינות על הצרפתיות האחרות , להיפך.

והיא בת שנתיים וחצי חדשה מהחברה עם 30K ק"מ.

 

יום טוב ואל תשכח להוסיף טחינה.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם
אני חושב שעדיף לאכול פלאפל , יותר מאשר לאכול במסעדת גורמה ,

ולרחוץ אחרי הארוחה את הכלים של כל המסעדה , עד שאתה שוכח בכלל

שנהנית מהארוחה.

תודה על ניתוח האינטליגנציה שלי... מדובר על דימוי כנגד דימוי....

 

חוצמזה, סובארו זה בכלל לא פלאפל. זה יותר בכיוון של לאפה עם שווארמה.

 

ניסיתי להעביר משהו שלך קשה לתפוס, אחרים כנראה יבינו

זאת השקפת העולם שלי ואין בה שום דבר לרמז על רמת האמינות של צרפתייה זאת או אחרת

בטוח שהפולו שלך לא אמינה יותר מראלי דור שני למשל.

שכל אחד יעשה את הבחירות שלו, פולו 16V למשל היא בחירה טובה

אחרי 5 צרפתיות (השישית בדרך C3) איטלקיה אחת וגרמניה (גולף MK4) יש לי רק סיבות טובות להמליץ על מכוניות מסוימות (לא כולן) מתוצרת צרפת.

הגרמניה אגב לא הוכיחה לי שום יתרון אמינות על הצרפתיות האחרות , להיפך.

והיא בת שנתיים וחצי חדשה מהחברה עם 30K ק"מ.

 

יום טוב ואל תשכח להוסיף טחינה.

 

לא דיברתי ספציפית על מכונית כלשהי, משום מה בחרת להזכיר את הפולו 16V, כלומר

לרדת לפסים אישיים,ולכן אני אמשיך את הכיוון שלך.

כנראה שאתם לעולם לא תבינו שלעולם הצרפתיות ו- VW לא יגיעו לאותה איכות בניה והרכבה וגם לאותה אמינות. ראלי כמו שלך ברור שהיא תהיה אמינה, בהתחשב בכל שהיא

לא נוסעת הרבה....

מעניין למה כל החברים שלי בעלי הראלי בוכים , מענייין למה יש 306GTI למכירה בפורום

וכ'ו וכו'. כשתתבגרו תבינו שהצרפתיות הזולות והמהנות הן למעשה יקרות לאחזקה ומענוח.

אולי תקראו לזה סטיגמה, אבל פיג'ו תמיד תישאר פיג'ו... רכב פשוט ובעייתי.

מה רע לך עם הגולף? ח"ח? הלוואי שח"ח תהיה הבעיה היחידה בכל רכב שיהיה לי.

גם הרכב הלא אמין שלי , 120 אלף ק"מ, 6 שנים על הכביש, ואני לא יודע אפילו איפה יש מוסך של צ'מפיון... מוזר קצת בהתחשב בכך שהוא לא אמין.

 

ואגב, לאפה עם שווארמה הולך עם הרבה עמבה, טחינה הולך עם סובארו , סליחה , פלאפל.

 

נ.ב. אני אחסוך לך את נימוק השילדה, בשביל פעם בשנה לנסוע לאשתאול ולהנות משלדה

לא מחזיקים רכב.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
איך שאני רואה את זה לבחור בסובארו ואני לא מדבר על הדגמים הספורטיביים או רכבי הנישה

זה כמו לאכול כל יום פלאפל במקום ארוחה טובה במסעדת גורמה

או כמו לבלות סופ"ש באילת באחד מבתי המלון הזולים בעיר במקום סופ"ש בעיירת סקי באירופה

או כמו להסתפק במערכת אודיו מתוצרת aiwa עם מגש ל-3 דיסקים במקום להאזין להקלטה איכותית בציוד שפופרתי של audio research

או כמו לקנות חולצה מ-fox יחד עם חצי מדינה

או כמו לראות סרט בוידאו במקום במערכת קולנוע ביתית ראויה

ואפשר עוד להמשיך,

 

 

ואח"כ להגיד הנה תראו כמה לי זה יוצא יותר זול

אני בחרתי סובארו ואתם ? אתם פריארים.

 

זה היה יכול להיות נכון אם סובארו הייתה זולה, אבל היא לא (אפילו במטאפורה הזו לא קלעת).

אם אתה חושב שהרכב שלך נכלל במדגם המייצג - הוא לא.

רכב שנוסע רק בסופי שבוע בדרכים פנויות יחסית לא יכול לעולם לשקף את הבלאי של רכב שנוסע יום יום בעיר, בפקקים ובאיכות הסלילה ה"משובחת" בתוך העיר.

 

בינתיים אני מציע שתתחיל לצאת מהבועה שלך, אף אחד לא אמר שסובארו מתקשרת או מהנה לנהיגה - וגם אף אחד לא טען שמישהו כאן פראייר... רגשי הנחיתות שלך ושל חלקי מבעלי הפג'ו כאן בפורום הם קצת מוגזמים, אז תרגעו.

 

דבר שני, באותו הנושא, אתה וחבריך לסירה/לגדוד/לביצה יכולים להתכחש כמה שתרצו לסקרים, מדגמים ושאר תחקירים שמתפרסמים אחת לכמה חודשים בחו"ל - אבל העובדות בשטח מדברות בעד עצמן: יפאניות (הרבה) יותר אמינות.

כמו שיש כמה צרפתיות שמפגינות אמינות סבירה - יש גם כמה יפאניות שמפגינות אמינות סבירה (גיר אוטומטי בלאנסר מחזיק 80-120K ק"מ - כמו ברוב הצרפתיות, מנוע באפלאוז שמחזיק 150-200K ק"מ - כמו ברוב הצרפתיות - ואף יותר טוב) ועוד כהנה וכהנה דוגמאות.

הבסיס המחורבן לכל הצרפתיות הוא בכך שרובן חולקות את אותן המכלולים, לכן הבעיות הן בהיקף עצום ביחס לדגמים ספציפיים ביפאניות.

 

מי שרוצה לאכול במסעדת גורמה (אוכל מקולקל) - בבקשה, אף אחד לא אמר לו שהוא דפוק או מטומטם או פראייר.

מי שרוצה לאכול את הפלאפל (הטרי) שלו יום יום - שיהנה, אף אחד לא אמר לו שהוא דפוק או מטומטם או פראייר.

 

תשאל כל בעל מקצוע מה הקשר בין בלאי מוגזם במנוע צעדים, בוקסות משולשים, מאווררי רדיאטור, נזילות רדיאטור, משאבות בלם שנגמרות מהר ומתגים שהולכים לעולמם בזמן קצר יחסית - לבין "טיפול בזמן" או "מים ירוקים" (זהו שאין).

 

דרך אגב, גם מחירי החלפים לצרפתיות לא ממש זולים ביחס ליפאניות - כך שגם כאן אתה "נדפק" (או פראייר, מה שתבחר :p).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
אני חושב שעדיף לאכול פלאפל , יותר מאשר לאכול במסעדת גורמה ,

ולרחוץ אחרי הארוחה את הכלים של כל המסעדה , עד שאתה שוכח בכלל

שנהנית מהארוחה.

תודה על ניתוח האינטליגנציה שלי... מדובר על דימוי כנגד דימוי....

 

חוצמזה, סובארו זה בכלל לא פלאפל. זה יותר בכיוון של לאפה עם שווארמה.

 

ניסיתי להעביר משהו שלך קשה לתפוס, אחרים כנראה יבינו

זאת השקפת העולם שלי ואין בה שום דבר לרמז על רמת האמינות של צרפתייה זאת או אחרת

בטוח שהפולו שלך לא אמינה יותר מראלי דור שני למשל.

שכל אחד יעשה את הבחירות שלו, פולו 16V למשל היא בחירה טובה

אחרי 5 צרפתיות (השישית בדרך C3) איטלקיה אחת וגרמניה (גולף MK4) יש לי רק סיבות טובות להמליץ על מכוניות מסוימות (לא כולן) מתוצרת צרפת.

הגרמניה אגב לא הוכיחה לי שום יתרון אמינות על הצרפתיות האחרות , להיפך.

והיא בת שנתיים וחצי חדשה מהחברה עם 30K ק"מ.

 

יום טוב ואל תשכח להוסיף טחינה.

 

לא דיברתי ספציפית על מכונית כלשהי, משום מה בחרת להזכיר את הפולו 16V, כלומר

לרדת לפסים אישיים,ולכן אני אמשיך את הכיוון שלך.

כנראה שאתם לעולם לא תבינו שלעולם הצרפתיות ו- VW לא יגיעו לאותה איכות בניה והרכבה וגם לאותה אמינות. ראלי כמו שלך ברור שהיא תהיה אמינה, בהתחשב בכל שהיא

לא נוסעת הרבה....

מעניין למה כל החברים שלי בעלי הראלי בוכים , מענייין למה יש 306GTI למכירה בפורום

וכ'ו וכו'. כשתתבגרו תבינו שהצרפתיות הזולות והמהנות הן למעשה יקרות לאחזקה ומענוח.

אולי תקראו לזה סטיגמה, אבל פיג'ו תמיד תישאר פיג'ו... רכב פשוט ובעייתי.

מה רע לך עם הגולף? ח"ח? הלוואי שח"ח תהיה הבעיה היחידה בכל רכב שיהיה לי.

גם הרכב הלא אמין שלי , 120 אלף ק"מ, 6 שנים על הכביש, ואני לא יודע אפילו איפה יש מוסך של צ'מפיון... מוזר קצת בהתחשב בכך שהוא לא אמין.

 

ואגב, לאפה עם שווארמה הולך עם הרבה עמבה, טחינה הולך עם סובארו , סליחה , פלאפל.

 

נ.ב. אני אחסוך לך את נימוק השילדה, בשביל פעם בשנה לנסוע לאשתאול ולהנות משלדה

לא מחזיקים רכב.

 

אתה גם מקשקש שטויות וגם לא כותב עובדות לא נכונות.

את הפולו שלך ציינתי כבחירה טובה , נקודה.

לא הבחירה שלי אבל בהחלט בחירה טובה.

 

הראלי שלי לא נוסעת הרבה... בוא נראה

היא נקנתה בדיוק לפני שנה ו3 חודשים עם 79,000 ק"מ היום לוח השעונים מציג את המספר 102,000 ק"מ.

את רוב ה-23,000 ק"מ הללו צברתי בנסיעות מת"א לירושליים בסופ"ש וטיולי נהיגה

אפשר לאמר כמעט בכל סופ"ש ב-10 חודשים האחרונים, לא בנהיגה יום יומית בשביל זה יש לי דו"ג.

 

לא חסתי ולו לרגע על המנוע/המכונית בטיולי נהיגה אלו, והאמן לי שהיא עברה חיים לא קלים

בתקופה הזאת הרכב גילה אמינות למופת למרות עומס מוגבר היות והרכב כבר לא סטנדרטי.

הצרפתיה "הזולה" שלי מעניקה לי הנאה צרופה בכל רגע, בנהיגה, כפרויקט ואפילו בחניה וכל זאת בעלויות מגוכחות של ביטוחים וטיפולים שוטפים סטנדרטיים.

 

לא נתקלתי בבעלי 106 ראלי MK2 ש"בוכים" , אנא האר את עיני.

 

לגבי הגולף, (מודל 2000 MK4) חדשה מהחברה עם 30K ק"מ

- 3 פעמים תקלה במנגנוני הח"ח כולל האחורי שנפתח/נסגר פעמים בודדות.

סה"כ עלות מעל 3000 ש"ח

- גומיה פנימית בריפוד החלון הפנימי שנשרה, תקלה סידרתית בגלף 4 600 ש"ח

- פאנל מרכזי שלא דולק, עלות תיקון 550 ש"ח

 

וכל זה בשנה האחרונה, סה"כ עלות 4150 ש"ח

בראלי בשנה האחרונה 0 ש"ח על תיקונים, עם פי 3 קילומטראז ונהיגה הרבה הרבה יותר אגרסיבית.

 

לידיעה.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם

האם מדובר על הגומיה מסביב לדלת? אם כן גם לנו בגולף (שנת 99 דור 4) נפלה

הגומיה הזו, מסביב לחלון הנהג מחירה אכן בזהב. אצלנו הסכימו להחליף על אחריות למרות תום השנה.

 

אגב אם מדברים על אמינות ומזכירים VW (בוא ולא נדבק רק לצרפתיות) לאבא של רוני

הוחלף גיר בפאסאט 1.8T! עם 25K או משהו... גיר בניגוד לחלון הוא לא דבר קטן.

אצל רוני במקרה הוא היה על אחריות, מה קורה בתום השנה? או השנתיים? גם רשימת התקלות שלנו בפאסאט (יד 1 97 TDI) היא מרשימה. כולם היו בשנתיים הראשונות, בשנים האחרונות הרכב תקין.

 

שימו לב שיש גם דוגמאות הפוכות, הקסארה של אבא של שמר לדוגמא.

 

אני לא חושב שהצרפתיות הן שיא האמינות, הן ממש לא. אבל לא צריך להתלהב לראות

הכל בשחור ולבן.

 

ועוד השוואה - צריך להשוות לספורטיביות... (אחרי הכל פה הדיון לא?) אני משער שגם

MX3 מ93 עם 180K לא תראה אמינות כזו מדהימה, נכון שהיא תהיה אמינה יותר מצרפתיה

מקבילה.. ועדיין. לזה כמובן יש גם להכניס עלות רכישה גבוהה מאוד של היפניות הספורטיביות המשומשות כגון MX3, סליקה וכו' (אני לא מדבר על החדשות כי אז המחיר

הוא בכלל בשמים).

 

ולסיום אני (אישית) חושב שהדיון הזה מיותר. בטח ש80% מהאנשים שבוכים פה נוסעים

על צרפתיות, נוסעים - ובוכים. אני לא אומר שאסור להתלונן על תקלות, ברור שהן מעצבנות

אבל אם הם מעצבנות אותכם עד כדי כך תעברו לג'אסטי. כמו כן הדיון לא ממש חדש זה נראה

כמו לטחון מים ולריב על כלום, דוד יקנה צרפתיה, ואיציק בחיים לא יקנה צרפתיה וזהו...

כל אחד וסיבותיו הוא.

 

גיא שאומר שהדיון מיותר ובכל זאת משתתף :wink:


×
×
  • תוכן חדש...