Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8513 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,חבר שיש לו 106 ראלי קנה היום קפיצי הנמכה.

אבל הוא עדיין לא התקין אותם..והוא גם לא יודע איפה..

 

מישהו כאן שכבר התקין או סתם יודע איפה (וחשוב שתציינו גם מחיר בבקשה) יכול בבקשה להמליץ לי על מקום מסויים? עדיף באיזור השרון או מקסימום ת"א..

 

הוא שאל כבר במקום אחד והציעו לו רק על ההתקנה של הקפיצים(בלי להוריד שן מאחורה) 400 ש"ח..ולי זה נראה קצת יקר כשזה לא כולל את ההורדה של השן..

 

תודה רבה לעוזרים!

פורסם
שלום,חבר שיש לו 106 ראלי קנה היום קפיצי הנמכה.

אבל הוא עדיין לא התקין אותם..והוא גם לא יודע איפה..

 

מישהו כאן שכבר התקין או סתם יודע איפה (וחשוב שתציינו גם מחיר בבקשה) יכול בבקשה להמליץ לי על מקום מסויים? עדיף באיזור השרון או מקסימום ת"א..

 

הוא שאל כבר במקום אחד והציעו לו רק על ההתקנה של הקפיצים(בלי להוריד שן מאחורה) 400 ש"ח..ולי זה נראה קצת יקר כשזה לא כולל את ההורדה של השן..

 

תודה רבה לעוזרים!

 

שים לב,

ב-106 יש קפיצים רק מקדימה, ומאחורה יש מוטות פיתול, ז"א שזאת עבודה שדורשת

קצת יותר מומחיות מסתם החלפת קפיצים.

אני יודע שמוסך "מרום-הצמרת" בבני ברק (מורשה פיז'ו) יבצע לך הנמכה,

כמו גם בני קומבינה בראש העין.

פורסם

מנסיון, רק אצל חזי וכריסי. לא מדובר כאן כאמור בהנמכה רגילה של החלפת 4 קפיצים אלא רק שני קפיצים קדמיים ושני מוטות פיתול מאחור, שזה הקטע היותר טריקי.

לפני שנה המחיר היה בסביבות 700 ש"ח עם כיוון פרונט. בהצלחה.

פורסם

דבר עם בני בטל' 052 - 200056.

 

או חזי וכריסי ב"אוטוספרינט".

 

אל תתקין במוסך מורשה של היצרן-הם עובדים לפי שעתון,מה שהופך את התהליך ליקר להחריד.

 

המחיר המקובל הוא בין 400 ל500 שקלים לציר קידמי.

 

צריך גם לכוון מחדש את הציר האחורי-פעולה פשוטה יחסית,אבל עדיין - יש מוסכים של פיז'ו שלא יודעים לעשות אותה (!!!). לגבי ההתקנה - אותו סיפור- חזי וכריסי,או בני.מחיר מקובל-בין 500 ל 700 שקלים.

 

אל תשכח לעשות אח"כ כיוון פרונט.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם
דבר עם בני בטל' 052 - 200056.

 

או חזי וכריסי ב"אוטוספרינט".

 

אל תתקין במוסך מורשה של היצרן-הם עובדים לפי שעתון,מה שהופך את התהליך ליקר להחריד.

 

המחיר המקובל הוא בין 400 ל500 שקלים לציר קידמי.

 

צריך גם לכוון מחדש את הציר האחורי-פעולה פשוטה יחסית,אבל עדיין - יש מוסכים של פיז'ו שלא יודעים לעשות אותה (!!!). לגבי ההתקנה - אותו סיפור- חזי וכריסי,או בני.מחיר מקובל-בין 500 ל 700 שקלים.

 

אל תשכח לעשות אח"כ כיוון פרונט.

 

 

אני מחזק את דיברי תומר .

 

לבני יש המון המון ניסיון עם פיג'ו סיטרואן וגם מחירים סבירים .

 

אני אישית הייתי הולך אליו אפילו שאני לא מכיר את חזי וכריסי(אוטוספרינט).

 

 

דוד

HU - RFX 9210

AMP - SONY XM-222

SPL 500W MONOBLOCK

REAR - KENWOOD KFC M6930

COMPONENT - MOREL DOTECH 6 MK2

SUB - BAZOOKA 10 " ELW1014

 

הותקן בsound FX .

×
×
  • תוכן חדש...