Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3927 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב לכולם

 

הרכב שלי מסוג יונדאי לנטרה שנת 2000, יש לו אימובילייזר באזעקה של האוטו.

הבוקר השלט לא ניטרל את האימובילייזר ולכן לא יכולתי להניע את האוטו.

האם יש דרך לנתק את האימובילייזר לחלוטין?

 

תודה

פורסם

אזעקה ואימובילייזר הם מערכות שונות.

האימובילייזר הוא חלק ממחשב הרכב והאזעקה היא רכיב נפרד שמבצע את ניטרול הרכב בנפרד מהאימובילייזר.

יכול להיות שאצלך באזעקה יש רכיב של קודן או משהו דומה (רכיב אלקטרוני צמוד למפתחות שמאפשר ניטרול האזעקה) שהתקלקל.

אתה יכול לנסות להסתכל מתחת לרכב לנסות לאתר את חוטי ההתנעה והפיצול שלהם לרכיב הקודן, או פשוט לקרא לחילוץ (בדרך כלל חלק מביטוח הרכב) הם כבר יידעו לטפל בזה אם זה מקרה פשוט.

ברכב שלי לקח למחלץ 5 דקות לעקוף את הקודן, כשהבנתי כמה זה קל לא השמשתי אותו שוב ופשוט זרקתי אותו לפח.

פורסם
אזעקה ואימובילייזר הם מערכות שונות.

האימובילייזר הוא חלק ממחשב הרכב והאזעקה היא רכיב נפרד שמבצע את ניטרול הרכב בנפרד מהאימובילייזר.

יכול להיות שאצלך באזעקה יש רכיב של קודן או משהו דומה (רכיב אלקטרוני צמוד למפתחות שמאפשר ניטרול האזעקה) שהתקלקל.

אתה יכול לנסות להסתכל מתחת לרכב לנסות לאתר את חוטי ההתנעה והפיצול שלהם לרכיב הקודן, או פשוט לקרא לחילוץ (בדרך כלל חלק מביטוח הרכב) הם כבר יידעו לטפל בזה אם זה מקרה פשוט.

ברכב שלי לקח למחלץ 5 דקות לעקוף את הקודן, כשהבנתי כמה זה קל לא השמשתי אותו שוב ופשוט זרקתי אותו לפח.

 

 

היכן לחפש את החוטים של ההתנעה והפיצול? צבעים? מאיפה לאיפה הם מחוברים?

אנסה

תודה

פורסם (נערך)

כשמרטינס כתב "מתחת לרכב", הוא התכוון מתחת להגה.

תפרק קצת פלסטיקה באיזור. (אם זה אכן אימובילייזר נפרד מהאזעקה) אתה תמצא קופסת פלסטיק שחורה עם צמה של חוטים שכולם שחורים.

החוטים הללו יתחברו לחוטים מקוריים של הרכב. כל זוג חוטים יוצר מעין "מפסק" שמנתק מערכת חשובה להתנעת הרכב. אתה צריך לראות שני חוטים באותו צבע (נניח אם ניתקו מתג התנעה אז יש חוט ורוד מקורי של הרכב שחתוך באמצע, ולכל אחד משני הצדדים שלו חיברו חוט שחור אחד).

המטרה שלך היא לאתר את הזוגות הנכונים, להסיר את החוטים השחורים, ולחבר חזרה את החוט המקורי (ורוד לורוד בדוגמה).

יש בין 2-3 ניתוקים כאלה. כשתחבר את כולם חזרה נכון, הרכב יניע ללא תלות בניתוק האימובילייזר.

 

אם זה לא אימובילייזר נפרד, אלא חלק מאזעקת DX2000 שהותקנה באותן שנים ע"י כלמוביל, חוטי הניתוק לא יהיו שחורים. הם דו צבעיים שם, כשאחד הצבעים הוא לבן.

בתור מי שהתקין עבור היבואן הנ"ל מערכות כאלה, היית מצפה שאזכור יותר טוב את הצבעים.

אבל עברו בערך 18 שנה מאז, ותאי המוח פריכים משהו.

 

כשתפרק, תוכל אם תרצה, להעלות תמונה של הצמה, אולי טריגר חזותי יקפיץ אצלי משהו. :-P

אגב זה, קח בחשבון שברגע שאתה מתחיל- הרכב לא מניע עם או בלי אימובילייזר עד שתסיים.

ככה שאם אתה מסתבך, זה או גרר או ה"פ לאחד מחברי הכנופיה.

 

עריכה:

השלט שלך נראה במקרה ככה:2367069.jpg?

עריכה אחרונה על ידי natco

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

×
×
  • תוכן חדש...