Jump to content

Shahar Eldad

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Shahar Eldad

  1. היכן לחפש את החוטים של ההתנעה והפיצול? צבעים? מאיפה לאיפה הם מחוברים? אנסה תודה
  2. בוקר טוב לכולם הרכב שלי מסוג יונדאי לנטרה שנת 2000, יש לו אימובילייזר באזעקה של האוטו. הבוקר השלט לא ניטרל את האימובילייזר ולכן לא יכולתי להניע את האוטו. האם יש דרך לנתק את האימובילייזר לחלוטין? תודה
×
×
  • תוכן חדש...