Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Fiat & Abarth 124


Cuore Sportivo
שימו לב! השרשור הזה בן 2826 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

זה לא שהם לקחו רק את הפלטפורמה- הם לקחו את כל העיצוב הפנימי.

 

כשאתה תשב בתוך ה-124 ספיידר שלך אתה בעצם תשב במיאטה. אין עיצוב איטלקי בפנים, רק הסמל של פיאט על ההגה.

 

אם זה לא איבוד נשמה אני לא יודע מה כן.

2017-Fiat-124-Spider-interior1 (1).jpg2016-mazda-mx-5-miata-live-reveal-interior-02.jpg

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 1.1 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

זה לא איבוד נשמה כי אין פה שום נשמה. הנשמה נמצאת בראש של הפיאטיסטים והאלפיסטים, וזהו.

באותו האופן אפשר לומר שהם "קיבלו את הנשמה של מאזדה", זה יהיה חסר משמעות באותה המידה.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הלכה היכולת.

falou, לא כולם חיים ב-1980 או 1990.

אנחנו בשנת 2015. חלק מהאנשים שיקנו את ה-124 או המיאטה החדשה היו בני 5 בערך כשהרכבים שאתה מתגעגע אליהם יוצרו והיו רלוונטיים. עם כל הכבוד לזה שאתה, יחד עם בגירה ועוד כמה חברים, נהנה לעקוץ את חובבי האיטלקיות בפורום, הגעגוע הרומנטי משהו למכוניות העבר פשוט לא רלוונטי לכלום. בערך כמו המשפט הקבוע "להגה אין תחושה של ממש", שמבקרי רכב דוחפים לכל ביקורת על כל רכב בעל יומרות ספורטיביות.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנה מתחילים לבנות את סיפור אין פיאט אחרי סיפור אין אלפא. העיקר שלהגה חשמלי אים חיבור פיזי לגלגלים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוא רלוונטי וחצי, אחרת לא היו טורחים לקרוא לה 124.

כשאין משהו חדש להציע, תמיד פונים לעבר הנוסטלגי.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וגם כשפנו לעשות זאת,עשו טוב מאשר ה 124,המיני הייתה מיוחדת,ה500 מיוחדת,החיפושית ולא להעתיק סלון של רכב אחר.

 

מורזילקה,הבעיה שלי לא עם העצוב,שכן לא ראיתי אותה במציאות,אלא שברכב מיוחד אין ממש מיוחד.

פשוט מבאס לראות כזה דבר.

עריכה אחרונה על ידי yulianx

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתם יכולים להגיד מה שרוצים, אבל לפחות זה מייצר עניין. שרשור על רכב שאף אחד לא נהג בו ולא ראה אותו בעיניים מגיע לעמוד 27 (והג'וליה עברה 60), ומעסיק את מיטב טרולי הפורום.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הם לא "קיבלו פלטפורמה", הם קונים מאזדה, שמאזדה מייצרת עבורם.

לא, הם קיבלו פלטפורמה. מנוע, גיר, עיצוב ועוד כמה דברים אינם של מאזדה. זה שהייצור בהירושימה חסר משמעות בשבילך כצרכן.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

[h=5]

אתם יכולים להגיד מה שרוצים, אבל לפחות זה מייצר עניין. שרשור על רכב שאף אחד לא נהג בו ולא ראה אותו בעיניים מגיע לעמוד 27 (והג'וליה עברה 60), ומעסיק את מיטב טרולי הפורום.
[/h]

שלא לדבר על זה שכל המשתמשים הוותיקים והמנהלים החליטו להראות את פניהם בפורום רכב כללי אחרי גלות ארוכה באוף טופיק :lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנה מתחילים לבנות את סיפור אין פיאט אחרי סיפור אין אלפא.

כן, לגמרי.

 

הוא רלוונטי וחצי, אחרת לא היו טורחים לקרוא לה 124.



כשאין משהו חדש להציע, תמיד פונים לעבר הנוסטלגי.

בסדר נו, אז אין משהו חדש להציע. מזל שיש כ"כ הרבה שינויים וריגושים אצל vag או אצל וולוו, בטח בגזרת השירוקו.

 

רכיבה על גלי הנוסטלגיה זה טרנד שקיים אצל חלק די גדול מהיצרנים.

זה קשור לאופנה מסוימת, לאותו געגוע רומנטי לעבר שכבר הזכרתי ועוד סיבות שונות.

את רוב הרוכשים של ה-500 החדשה, כמו גם של השירוקו החדשה, כמו גם הרוכשים הפוטנצלאים של ה-124, לא ממש מעניין מה היה לפני עשרות שנים. רובם לא נהגו ברכבי העבר המקוריים, וחלקם לא נולדו בכלל כשאלו היו מיוצרים.

אבל משום מה בתפיסת העולם של חלק מחברי הפורום, דווקא במקרה האיטלקי צריך כל הזמן להוכיח את היצרן ואת אוהדי המותגים האיטלקיים על העדר נשמה או מות המסורת.

 

ואגב, מה זה "משהו חדש להציע"? סדרת ה-Z של ניסן נחשבת? מוסטנג? קורבט? GTI?

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא איבוד נשמה כי אין פה שום נשמה. הנשמה נמצאת בראש של הפיאטיסטים והאלפיסטים, וזהו.

באותו האופן אפשר לומר שהם "קיבלו את הנשמה של מאזדה", זה יהיה חסר משמעות באותה המידה.

 

כשהאיטלקים קוראים לרכב "רטרו", "אייקוני" ועוד שמות תואר שתפקידם לקשר את הרכב להיסטוריה של המותג, ואפילו לא משנים את העיצוב הפנימי של הרכב, לזה בדיוק אני קורא "איבוד נשמה". אם הנשמה של פיאט ומה שהבדיל אותם משאר יצרני הרכב לאורך השנים היה העיצוב האיטלקי האגדי, בנוסף לעוד דברים כמובן אך העיצוב תפס תמיד מקום מרכזי ב-DNA שלהם. כל מה שאני רואה פה זה "הנה, עשינו את המינימום שנדרש מאיתנו במסגרת ההסכם עם מאזדה כדי לבדל חיצונית את הרכב שלנו משלהם."

 

קיבינימאט פיאט! לא יכולתם לחפף במשהו פחות קריטי?

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וגם כשפנו לעשות זאת,עשו טוב מאשר ה 124,המיני הייתה מיוחדת,ה500 מיוחדת,החיפושית ולא להעתיק סלון של רכב אחר.

 

מורזילקה,הבעיה שלי לא עם העצוב,שכן לא ראיתי אותה במציאות,אלא שברכב מיוחד אין ממש מיוחד.

פשוט מבאס לראות כזה דבר.

 

אולי כי אני אוהבת את קו העיצוב של מאזדה בשנים האחרונות הסלון לא מפריע לי. האמת, אני מעדיפה לראות העתק הדבק של הסלון של מאזדה מאשר כל סלון שפיאט הוציאו לאחרונה\עוד איזה ניסיון לעצב סלון "רטרו" סטייל 500\חיפושית.

 

מה הוא ה"מיוחד" שאתה מחפש ברכב בתמונות? על העובדה שזאת תהיה גרסא איטלקית למיאטה ידענו כבר מזמן, איך זה נראה במציאות אנחנו לא יודעים (הג'וליה דווקא הפתיעה לטובה) , איך זה נוסע אנחנו גם לא יודעים. עד עכשיו בעצם קיבלנו את כל מה שהבטיחו: מיאטה+מנוע גודש.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

 

בסדר נו, אז אין משהו חדש להציע. מזל שיש כ"כ הרבה שינויים וריגושים אצל vag או אצל וולוו, בטח בגזרת השירוקו.

 

רכיבה על גלי הנוסטלגיה זה טרנד שקיים אצל חלק די גדול מהיצרנים.

זה קשור לאופנה מסוימת, לאותו געגוע רומנטי לעבר שכבר הזכרתי ועוד סיבות שונות.

את רוב הרוכשים של ה-500 החדשה, כמו גם של השירוקו החדשה, כמו גם הרוכשים הפוטנצלאים של ה-124, לא ממש מעניין מה היה לפני עשרות שנים. רובם לא נהגו ברכבי העבר המקוריים, וחלקם לא נולדו בכלל כשאלו היו מיוצרים.

אבל משום מה בתפיסת העולם של חלק מחברי הפורום, דווקא במקרה האיטלקי צריך כל הזמן להוכיח את היצרן ואת אוהדי המותגים האיטלקיים על העדר נשמה או מות המסורת.

 

ואגב, מה זה "משהו חדש להציע"? סדרת ה-Z של ניסן נחשבת? מוסטנג? קורבט? GTI?

השירוקו החדשה לא לקחה כלום מקודמותיה לשם, ויכלה באותה מידה להקרא קוראדו או כל שם אחר, הם אפילו לא ניסו לקשר בין השירוקו החדשה למכוניות העבר בעלות אותו שם.

פולקסווגן הוא לא יצרן שאמור לרגש, ההיפך הוא הנכון, אבל מסתבר בדיעבד שהם מוכרים לא רע גם בלי אלמנט הריגוש..

אותו כנ"ל וולבו, שפונה לפלחי שוק שריגושים ממש לא מהווים שיקול ברכישה.

ה 500 היא דוגמא למכונית רטרו מוצלחת, ששואבת אלמנטים עיצוביים מה 500 המקורית, נראית תכליתית, מתומחרת נכון וכן פונה גם לרגש.

עם החיפושית החדשה פולקסווגן נכשלו, כי הם טעו לאורך כל הדרך, החל משימוש בשלדה בינונית מינוס, דרך תמחור לא נכון וכלה בפרקטיות נמוכה.

מיצרן איטלקי מצפים ליותר ממה שמצפים מוולבו, זה העיניין.

והאיטלקים ידעו לייצר מכוניות עממיות ומהנות לנהיגה, היום כבר לא, ועל זה חבל.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המיוחד מתייחס לעיצוב,לי לא הגיוני העתקה ברכב מסוג כזה.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל משום מה בתפיסת העולם של חלק מחברי הפורום, דווקא במקרה האיטלקי צריך כל הזמן להוכיח את היצרן ואת אוהדי המותגים האיטלקיים על העדר נשמה או מות המסורת.

 

לא הבנת!

 

אין צורך כל הזמן להוכיח, אבל כאשר כל היצרנים האחרים סותמים את הפה, מבצעים, חושפים, 3 חודשים אחרי זה משיקים ו 3 חודשים אחרי זה מתחילים שיווק, יש איזה יצרן אחד שמייצר כיום שני רכבים בינוניים וממלא את החלל החסר באין סוף קשקשת תקשורתית-שיווקית על "איזה בת זונה תהיה האלפא ספיידר שהם או-טו-טו משיקים ב 2014".

 

אמרתי אלפא ספיידר? אה סליחה, GTV !

 

לא, קבוצות המיקוד החליטו בסוף שזה יהיה 124 (בקצב הזה היא תשווק כקונטסה).

 

..אה, סליחה, דחיה קלה, תחילת 2015, מקסימום חציון שני של הרבעון השלישי של 2016...איפה אנחנו עכשיו? תחילת 2017?

 

אז כמה חברה עם עיניים מצועפות מכל מה שקשור לאלפא בולעים בשקיקה כל הפלצה תקשורתית שלהם.

 

לכל היתר זה כבר מזמן לא מביך, זה פאטתי!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2826 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...