Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Fiat & Abarth 124


Cuore Sportivo
שימו לב! השרשור הזה בן 2787 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

גם מבפנים יש הבדלים שרואים כבר בתמונות. לגבי חומרים משופרים במקומות מסויימים, זה מופיע בהודעה לעיתונות.

 

אז אם אתה יודע מה זה מומנט - הפתעת אותי, מודה - אז מה המשמעות של יותר מומנט בסל"ד נמוך יותר?

 

בנוגע למתלים, על סמך מה אתה כל כך בטוח שלא יהיה כמעט הבדל? סביר שהאופי יהיה דומה, אך מה שניתן להבין מהכתוב בהודעה לעיתונות זה שהמתלים יהיו קשיחים יותר (זוויות גלגול קטנות יותר, ריסון מרכב טוב יותר) יחד עם נוחות משופרת (ספיגת מהמורות טובה יותר).

 

אלפא לא קשורה כאן, אז תניח לה. מה שכן, תחת אלפא העיצוב היה נראה אחרת.

 

התאמצתי מאוד וראיתי הבדל קטנטן בדלת ובמה שמסביב למסך השליטה. גם קראתי שיש חומר רך על הדשבורד. אכן, מפנק.

 

מומנט גבוה בסל"ד נמוך זה נחמד, אבל כשהאוטו שוקל יותר ויחס ההספק משקל כמעט זהה, מתקבלת חבילה שבעולם האמיתי תאיץ בצורה דומה (פשוט המיאטה תצטרך הילוך אחד נמוך יותר בחלק מהמקרים). מההיכרות עם האופי של ה-1.4 המוגדש של פיאט, הוא כמעט מת בסל"ד נמוך ונגמר עוד לפני 6000 כך שאופי באמת ספורטיבי אין לו (זה של פולקסווגן, למשל, טוב משמעותית). שוב, אני מדבר על סטוק. אם תשפר המצב ישתפר...

 

ובאשר למתלים - ההנחה הבסיסית שלי הייתה שהם יהיו זהים, אבל אם הם כתבו שהמתלים יהיו קשיחים יותר וגם נוחים יותר, אז כנראה שמהנדסי פיאט המציאו את הגלגל מחדש. כל הכבוד.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 1.1 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

התאמצתי מאוד וראיתי הבדל קטנטן בדלת ובמה שמסביב למסך השליטה. גם קראתי שיש חומר רך על הדשבורד. אכן, מפנק.

 

מומנט גבוה בסל"ד נמוך זה נחמד, אבל כשהאוטו שוקל יותר ויחס ההספק משקל כמעט זהה, מתקבלת חבילה שבעולם האמיתי תאיץ בצורה דומה (פשוט המיאטה תצטרך הילוך אחד נמוך יותר בחלק מהמקרים). מההיכרות עם האופי של ה-1.4 המוגדש של פיאט, הוא כמעט מת בסל"ד נמוך ונגמר עוד לפני 6000 כך שאופי באמת ספורטיבי אין לו (זה של פולקסווגן, למשל, טוב משמעותית). שוב, אני מדבר על סטוק. אם תשפר המצב ישתפר...

 

ובאשר למתלים - ההנחה הבסיסית שלי הייתה שהם יהיו זהים, אבל אם הם כתבו שהמתלים יהיו קשיחים יותר וגם נוחים יותר, אז כנראה שמהנדסי פיאט המציאו את הגלגל מחדש. כל הכבוד.

לגבי הפנים, נראה לי שלא ממש הסתכלת.

 

לגבי המנוע, ההבדלים במשקל קטנים מאוד, ההבדלים במומנט יותר משמעותיים.

 

מתלים תמיד אפשר לשפר, גם בשני כיוונים מנוגדים - אגב, במסגרת העדכון של הג'ולייטה הם עשו בדיוק את זה.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קארפוליו כבודו במקומו מונח...

8.2 my ass

 

זה רק כשהסטיג נוהג בה.

 

שפאנחיו בעצמו ינהג בה, היא עדיין לא תעשה את זה. 19-20 קג"מ במעלה הסל"ד על 1350 קילו? תגרד את ה-9 מלמעלה וגם זה עם נהג מה-nhra

 

טוב, אין לי ממש איך לתקל כאלה טענות שכופרות בעיקר.

 

זה הנתון כפי שמצאתי בכל מקום ברשת ומאחר וזה נתון שקל מאוד להפרחה ומאחר ולא ראיתי אף הפרחה, בניגוד לדעה הנחרצת שלכם, אני זורם איתו.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, אין לי ממש איך לתקל כאלה טענות שכופרות בעיקר.

 

זה הנתון כפי שמצאתי בכל מקום ברשת ומאחר וזה נתון שקל מאוד להפרחה ומאחר ולא ראיתי אף הפרחה, בניגוד לדעה הנחרצת שלכם, אני זורם איתו.

אז אני יכול רק להניח שאתה קונה בלהט זהה ובאמונה שלמה גם נתוני צריכת דלק רשמיים? [emoji6]

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התאמצתי מאוד וראיתי הבדל קטנטן בדלת ובמה שמסביב למסך השליטה. גם קראתי שיש חומר רך על הדשבורד. אכן, מפנק.

 

מומנט גבוה בסל"ד נמוך זה נחמד, אבל כשהאוטו שוקל יותר ויחס ההספק משקל כמעט זהה, מתקבלת חבילה שבעולם האמיתי תאיץ בצורה דומה (פשוט המיאטה תצטרך הילוך אחד נמוך יותר בחלק מהמקרים). מההיכרות עם האופי של ה-1.4 המוגדש של פיאט, הוא כמעט מת בסל"ד נמוך ונגמר עוד לפני 6000 כך שאופי באמת ספורטיבי אין לו (זה של פולקסווגן, למשל, טוב משמעותית). שוב, אני מדבר על סטוק. אם תשפר המצב ישתפר...

 

ובאשר למתלים - ההנחה הבסיסית שלי הייתה שהם יהיו זהים, אבל אם הם כתבו שהמתלים יהיו קשיחים יותר וגם נוחים יותר, אז כנראה שמהנדסי פיאט המציאו את הגלגל מחדש. כל הכבוד.

האוטו בסך הכל יצא לסידרת צילומים וכבר יודעים עליו הכל ? מילא להסיק על אופן ההתנהגות של הפונטו אבארת' מהאופן בו מתנהגת מיטו, או להיפך, לא זוכר, אבל שם לפחות היה הגה, היה מושב, היו דוושות, היה מנוע, פה זה רק נייר כרומו או מסך מחשב, לא קצת פרימצ'ור ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז אני יכול רק להניח שאתה קונה בלהט זהה ובאמונה שלמה גם נתוני צריכת דלק רשמיים?

 

מעניין, אתה הרי יודע (כי כל ילד בתחום יודע) שנתוני צריכת הדלק מונפצים ונתוני התאוצה מאוד מדוייקים וכמעט תמיד ניתן לשחזר את נתוני היצרן ובמידה ולא ניתן, כבר על מבחן הדרך הראשון מציינים את זה.

 

אבל בשם האהבה למותג (?), אתה מרשה לעצמך להטיל ספק בנתון שאין לך שום הוכחה שהוא שגוי!

 

תוכיח לי שהוא שגוי, נדבר.

 

בינתיים, אתה טועה!

 

 

אגב, לחבר שלך שצועק כל הזמן קריאות בינים מהיציע תסביר שזה שהוא "עשה פתיחות" עם מזדה אוטומטית בזמן שהוא בברובוטית דו מצמדית זה לא מדד לכלום.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

מנסיוני הדל, נתוני 0-100 לא כאלה מדוייקים ויש מכוניות שבמציאות עושות את זה גם בפחות מהזמן המוצהר.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, לפעמים אופטימיים במקצת, לפעמים פסימיים במקצת, אבל לרוב מדוייקים ובטח לא מונפצים כמו נתוני צריכת דלק שרומן מנסה לטעון.

 

מזדה 3 היא רכב מאוד נפוץ בארץ ומיובא לרוב במפרט עלוב ולכן נוטים לזלזל בו בארץ, אבל מדובר ברכב מצויין שכמעט בכל מבחן שאני ראיתי גבר על הגולייטה, בטח כשעושים את ההשוואה הנכונה ומשווים את הג'ולייטה 1.8 למזדה 2.5 (אם כבר יש לך טורבו, אז בא תבחן אותו מול אטמוספרי חזק במקצת ולא מול אטמוספרי חלש במקצת).

 

אז יאללה, כל עוד אין פה לאף אחד הוכחות חותכות בקשר למיאוץ הקלאסי של המזדה, נחזור לנושא השרשור, מתי ה 124 ספיידר באולמות?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב, לחבר שלך שצועק כל הזמן קריאות בינים מהיציע תסביר שזה שהוא "עשה פתיחות" עם מזדה אוטומטית בזמן שהוא בברובוטית דו מצמדית זה לא מדד לכלום.

בטח שזה מדד. אם ישדכו למאזדה גיר דו מצמדי, אז היא תהיה מעט מהירה יותר. הפערים היו מוחשיים מספיק כדי להבין שאין למאזדה מה לחפש שם. אגב, גם אם תשווה את אותה המאזדה לנניח גולף בעלת 150 כ"ס, גם שם המאזדה תפסיד.

 

כן, לפעמים אופטימיים במקצת, לפעמים פסימיים במקצת, אבל לרוב מדוייקים ובטח לא מונפצים כמו נתוני צריכת דלק שרומן מנסה לטעון.

 

מזדה 3 היא רכב מאוד נפוץ בארץ ומיובא לרוב במפרט עלוב ולכן נוטים לזלזל בו בארץ, אבל מדובר ברכב מצויין שכמעט בכל מבחן שאני ראיתי גבר על הגולייטה, בטח כשעושים את ההשוואה הנכונה ומשווים את הג'ולייטה 1.8 למזדה 2.5 (אם כבר יש לך טורבו, אז בא תבחן אותו מול אטמוספרי חזק במקצת ולא מול אטמוספרי חלש במקצת).

 

אז ניאללה, כל עוד אין פה לאף אחד הוכחות חותכות בקשר למיאוץ הקלאסי של המזדה, נחזור לנושא השרשור, מתי ה 124 ספיידר באולמות?

ההספק שלהן מאוד דומה מאוד (ה-3 מול הג'ולייטה / 165 כ"ס מול 170 כ"ס) בדומה ל-124. מעבר ליתרון הצפוי במיאוץ מהמקום, יותר חשוב מכך הוא היתרון שנותן מומנט רב וזמין בתאוצות ביניים, יציאה מסיבוב וכו'.

 

נ.ב. לא קשור לשרשור, תוכל להראות את כל אותם מבחנים אשר משווים בין הג'ולייטה למאזדה 3 (והמאזדה יוצאת כידה על העליונה שם)?

נ.ב.2. גם אם תשווה למאזדה 6 בעלת 2.5 ליטר, עדיין הג'ולייטה תהיה מהירה יותר.

 

---------------

 

לגבי תחילת השיווק, אני מקווה שפיאט יהיו זריזים יותר ממאזדה עם המיאטה.

עריכה אחרונה על ידי Cuore Sportivo

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור, כי הגולייטה היא מתת האל!

 

אני לפחות פעמיים ביום מוצא את עצמי משתחווה אפיים לה ולגאון מרקיונה!

 

לא מרקיונה מהרדיו, הוא היה סתם אידיוט, אני מתכוון למרקיונה המשיח שהוריד לנו משמים את מרכבות האלים.

 

יאללה, מיציתי!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרגע שמעתי שהרובוטים במפעל ההרכבה ביפן הודיעו שייקצרו את עצמם חשמלית לדעת, אם יכריחו אותם להתקין מנועים איטלקים ביצירת מופת הנדסית כמו המיאטה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2787 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...