Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Fiat & Abarth 124


Cuore Sportivo
שימו לב! השרשור הזה בן 2801 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

falou, לא כולם חיים ב-1980 או 1990.

אנחנו בשנת 2015. חלק מהאנשים שיקנו את ה-124 או המיאטה החדשה היו בני 5 בערך כשהרכבים שאתה מתגעגע אליהם יוצרו והיו רלוונטיים. עם כל הכבוד לזה שאתה, יחד עם בגירה ועוד כמה חברים, נהנה לעקוץ את חובבי האיטלקיות בפורום, הגעגוע הרומנטי משהו למכוניות העבר פשוט לא רלוונטי לכלום. בערך כמו המשפט הקבוע "להגה אין תחושה של ממש", שמבקרי רכב דוחפים לכל ביקורת על כל רכב בעל יומרות ספורטיביות.

 

זה לא הגעגוע למכוניות עבר, זה אובדן היצרנים שמייצרים מכוניות שמעניין לקנות, במחירים "עממיים".

ופיז'ו הם האבדה הכי גדולה בתחום, לא פיאט.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 1.1 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

מה שבאמת מפתיע זה איך המיאטה, חלומם של חובבי הרכב, הgo to car בכל שרשור "מחפש רכב מהנה לנהיגה", הרודסטר העממית האהובה ביותר מזה שנים שעל פי כל הביקורות השתפרה עוד יותר בדור הרביעי, הופכת ברפרוף קל של סמל פיאט לפחנוע חסר נשמה, משעמם וטפשי ששומר נפשו ירחק ממנו. ואללה באמת מזל שלא הוציאו אותה כאלפא, בטח היתה מתפרקת אחרי הקילומטר הראשון.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שהספיקו להציג אותה לפני שהיא החלידה :\

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השירוקו החדשה לא לקחה כלום מקודמותיה לשם

ועדיין הם בחרו בשם שירוקו. ועדיין במקרה הזה לאיש בפורום לא ממש איכפת שלהם אין שום דבר חדש להציע, אז הם פנו לעבר.

אגב, הסיבה המקורית לזה שקניתי אלפא מיטו ולא שירוקו לפני 4 שנים: היחס מהיבואנים, ואני גם לא כזה משוחד עד היום.

מיצרן איטלקי מצפים ליותר ממה שמצפים מוולבו, זה העיניין.

אבל מי זה "מצפים"?

יש בשרשור הזה ארבעה מגיבים שנוהגים באיטלקיות, והם לרוב, עד כמה שאני יודע, מרוצים מתוצרת איטליה.

ויש את מי שניצב באופן קבוע מנגד, ומסביר למה אלפא \ פיאט הם מותגי מדבקה, על אובדן הנשמה של האיטלקיות, על אי העמידה בזמנים של הקונצרן ושיתות שיווק המעצבנות שלהם.

יש מי שקונה ונהנה. יש מי שמסביר כמה הוא מאוכזב.

לא הבנת!

הבנתי מעולה. רק לא מבין למה לך אישית זה כ"כ מפריע ולמה אתה כ"כ נהנה להפוך כל שרשור שקשור איכשהו בקונצרן לויכוח חסר טעם על כמה שהקונצרן הזה מעצבן אותך.זה לא קשור למה שהם עושים. זה קשור נטו לרגשות שזה מעורר אצלך.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש מי שקונה ונהנה..

 

נהנה ממה?

 

מגולף/ פולו WANNA BE שנופלת מרוב המכוניות בקטגוריה שמתחרות בה?

 

מנהל שיווק עולמי של אלפא רומאו בכבודו ובעצמו אמר שמיטו/ג'ולייטה מביישות את ערכי המותג.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאור הבסיס של ה 124, נפילה מבחינת התנהגות היא לא תהיה.

נקווה שהנגיעות בכיול יהיו בטווח המועיל.

ככה שחובבי המוצא, יזכו לנהוג במשהו שהויכוח עליו הוא בתחום העיצוב. זה כבר שיפור לא קטן מבחינת טריגר להאבקויות בפורומים.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שבאמת מפתיע זה איך המיאטה, חלומם של חובבי הרכב, הgo to car בכל שרשור "מחפש רכב מהנה לנהיגה", הרודסטר העממית האהובה ביותר מזה שנים שעל פי כל הביקורות השתפרה עוד יותר בדור הרביעי, הופכת ברפרוף קל של סמל פיאט לפחנוע חסר נשמה, משעמם וטפשי ששומר נפשו ירחק ממנו. ואללה באמת מזל שלא הוציאו אותה כאלפא, בטח היתה מתפרקת אחרי הקילומטר הראשון.

 

אף אחד לא כתב את זה.

אפילו לא ברמיזה.

 

זו בסה"כ אותה הגברת, בשינוי פח חיצוני ויחידת הנעה (שמעולם לא היתה נקודת החוזק של המיאטה). אם היו מסדרים לה באותה הזדמנות גם יותר כוח, אז אולי היתה הצדקה לכל התרגיל הזה.

כמו שזה, זו מיאטה בדראג רטרו.

פאתטי בדיוק כמו "החיפושית" המודרנית.

 

אבל זה לא מה שעצוב.

מה שעצוב זה שפעם ההיצע היה יותר גדול, ולא בחרת בין גירסאות פח שונות של אותו רכב.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נהנה ממה?

אני מרגיש ממש כמו תוכי.

 

מה מפריע לך כל כך שיש אנשים שנהנים מחיקוי פולו או גולף? למה זה כ"כ מעצבן אותך, שאתה מרגיש צורך להחריב כמעט כל שרשור שנפתח בנושא, כשמנעד הסיבות לעצבים נע בין זה שמדובר בחיקוי, עד לזה שמעצבן אותך שלוקח להם 4 שנים להוציא רכב?

ואל תכתוב שוב על שיטות השיווק או זה שמדובר בחרא רכבים. הבנו והסכמנו. הכל חרא. למה אותך, מר בגירה, זה מעצבן כל כך?

 

אגב, זה אולי לא ברור לך, אבל "הנאה" זה מושג מאוד סובייקטיבי. אישית, בלי לפגוע, הייתי מעדיף להפקיד את רישיון הנהיגה שלי במשרד התחבורה, ולהתנייד בתחבורה ציבורית מאשר ברכב של חן. אבל אתה לא רואה אותי מציף ומחריב שרשורים שלמים על השעמום של וולוו.

 

זה לא הגעגוע למכוניות עבר, זה אובדן היצרנים שמייצרים מכוניות שמעניין לקנות, במחירים "עממיים".



ופיז'ו הם האבדה הכי גדולה בתחום, לא פיאט.

ומה זה מכונית ש"מעניין לקנות"? אתה כל הזמן ממצב את החדש מול הישן. המכוניות לא מעניינות אותך, כי הן לא כמו פעם. בסדר, נו. כמה שכתבתי לך כבר באיזה חמישה שרשורים שונים - גם ה"כמו פעם" שלך, זה לא ה"כמו פעם" של מי שלמד לנהוג על Ford T. זה בערך כמו ויכוח בין חובבי מוזיקה מבוגרים, שיטענו שכל מה שיוצא היום זה "רעש", בניגוד לאיכות של פעם - לא ממש מעיד על כלום חוץ מהטעם הסובייקטיבי של כל אחד.

 

וכן, לגבי מחירים עממים אני מסכים. אם כי גם היום יש היצע כזה או אחר של ספורטיביות נגישות, בעיקר אם אתה לא חי בישראל.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ומה זה מכונית ש"מעניין לקנות"? אתה כל הזמן ממצב את החדש מול הישן. המכוניות לא מעניינות אותך, כי הן לא כמו פעם.

 

המשיכה שלי למכוניות זה לא כי הן ישנות או חדשות.

המכוניות המשעממות כי הן משעממות לנהיגה ומשעממות עיצובית, ברובן.

 

נהגתי ב-Audi TT לאחרונה.

לא אהבתי.

לא שנאתי, אבל לא אהבתי.

מגאן RS קאפ דווקא אהבתי. סובלת מעודף יכולת לטעמי, אבל אהבתי.

500 אבארט הייתי ממש אוהב, אם אפשר היה לנתק את הבקרה.

 

אני יודע... קופרה דור קודם.

אוטו מחורבן.

ייסלחו לי כל מי שצריך לאזן ביקורות ולמצוא את הנישה שלה הרכב מתאים... אני אומר, פשוט מכונית שלא עושה לך חשק לנהוג אותה, אז כמכונית נהיגה זה רכב מחורבן.

 

שלא תחשוב, למכוניות של פעם היו חסרונות, וחלקם גדולים. ל-WRX היו בלמים לא מספקים בעליל, המנוע של GTI-6 היה אנמי, לפיאט קופה היה אף כבר מדי והקליאו ספורט MK1 היתה מאוד לא פרוגרסיבית במעבר מהיגוי יתר לתת היגוי.

אבל היה כיף לנהוג אותן.

ולא לא היה לך כיף, יכולת למצוא משהו שונה לגמרי.

 

היום כולן הרבה יותר דומות משונות.

 

אין לך היום ב-200 אלף ש"ח משהו ממש מיוחד, כמו פיאט קופה (או אלפא GTV).

כו-לה היתה טיפו משודרגת, אבל לא הרגשת את זה ברכב. כן הרגשת כאילו יש לך משהו מיוחד ביד. היא היתה שונה, מעוצבת, מבצעת, מתנהגת (גם אם לא מושלם).

 

היום... פרווה.

אם יש לך יציאה עיצובית כמו הוולוסטר,לדוגמא, אין לה כיסוי ביצועי.

 

אז טוב, אז פיאט חושבים שהם יכולים למכור מאזדות בעיצוב רטרו ברווח.

יופי.

האמת, אם לא היה מקשקשים סביב זה עם טירלולי שיווק אפשר היה להגיד שזה סתם עוד עיצוב עצוב שמעניין את התחת.

אבל שעוד מנסים לקשקש לך את המוח עם החירטוטים שלהם, על מכונית שלא נותנת כלום יותר ממה שהמיאטה נותנת... נו, זה כבר מעצבן.

זה מעצבן, כי העולם של היום עסוק היום יותר בלחרטט אותך מלתת לך איכות אמיתית.

ממציאים לך איזה מותג, א-לה קרוליין למקה, שמים לך בר רפאלי, ולוקחים כפול כסף.

הפיאזדא הזו, זה אותו הדבר.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ענק?

לג׳ולייה כנראה תוצג מחליפה עוד לפני שתעלה על הכביש.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

 

אני יודע... קופרה דור קודם.

אוטו מחורבן.

ייסלחו לי כל מי שצריך לאזן ביקורות ולמצוא את הנישה שלה הרכב מתאים... אני אומר, פשוט מכונית שלא עושה לך חשק לנהוג אותה, אז כמכונית נהיגה זה רכב מחורבן.

 

הקופרה דור קודם הייתה אשכרה בועטת בנהג (ולא בצורה טובה).

 

 

 

היום אין לך היום ב-200 אלף ש"ח משהו ממש מיוחד, כמו פיאט קופה (או אלפא GTV).

 

אולי BRZ או המקבילה של טויוטה ואולי ה RCZ של פיג'ו אבל אם אני זוכר נכון, אף אחת משלושתן לא נכנסת לתחום ה 200K.

 

זה מעצבן, כי העולם של היום עסוק היום יותר בלחרטט אותך מלתת לך איכות אמיתית.

ממציאים לך איזה מותג, א-לה קרוליין למקה, שמים לך בר רפאלי, ולוקחים כפול כסף.

הפיאזדא הזו, זה אותו הדבר.

 

זה ב-ד-י-ו-ק מה שמעצבן אותי.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא אני חושב שהיא תהיה מושלמת. תרשו לי בבקשה..

 

אין לי העדפה למותג ספציפי. נוהג על ATS כרגע. היו לי VAG והראשונה שלי היתה ALFA 145.

 

אז נכון שפיאט השתתפו בעלויות של פיתוח ה ND כדי לחסוך כסף - איזה יצרן מיינסטרים לא עושה שיתופי פעולה עם יצרנים אחרים כדי לחסוך כסף ולעמוד ביעדים ? האם זה בהכרח רע ? ת'כלס, אני מאמין שאם פיאט היו עובדים על גרסה משלהם באופן עצמאי, היא הייתה פחות טובה מבחינת ניהוג, איכות, משקל וכיוב' - מהבחינה הזו, יצא לנו כצרכנים, לדעתי כמובן, רק טוב.

 

אני בטוח גם שהנהלת מאזדה לא טיפשה ודאגה להגביל את פיאט בהסכם, כדי שלא תיווצר תחרות שתפגע משמעותית במאזדה - הן מבחינת עיצוב, ובמיוחד מבחינת המנוע (לפחות בגרסאות המיינסטרים שמתומחרות זהה ונמוך יחסית) - קרוב לודאי שזו הסיבה שאנחנו לא רואים בפיאט מנוע 1.4 עם 180 כ"ס ובטח הסיבה שפיאט לא שכרה את סדנת פניפארינה לבצע את העיצוב. אנחנו חיים בעידן של אפקטיביות ותחרות.

 

אממה, שאני חושב שעדיין הרווחנו - כי עם כל הסופרלטיבים על ההתנהגות, ל ND הבסיסית יש בעיות:

 

1. מהלך מתלה של ג'יפון עירוני ורכינה משמעותית בסיבובים (מה שבוודאי טופל ע"י פיאט בגרסה שלה).

2. מנוע חסר מחץ ומומנט בסל"ד נמוך (מה שטופל בקטנה ע"י פיאט ויטופל כראוי בסדנת השיפורים הקרובה לביתך)

 

אז קיבלנו רכב קל, עם שלדה מעולה, מתלים מהודקים, מנוע קטן ונמרץ עם מומנט איפה שחשוב, עם איכות הרכבה ועמידות יפניים. מה רע ?? חלום! הדבר היחיד שיכול לשפר את החגיגה (או לדפוק אותה) יהיה התמחור של סמל"ת. ואם הם יעשו מאמץ ויתנו לנו אותה ב 200K, אני מבטיח לעשות גם. (על אף שאני מרייר על ה Focus RS)

...CASKA for life

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2801 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...