Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Fiat & Abarth 124


Cuore Sportivo
שימו לב! השרשור הזה בן 2773 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 1.1 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לא אהבתי את העיצוב, נראה משתדל מדי בניגוד למיאטה. ההפרש במשקל לא גדול (פחות מ-50 קילו), מה שמנוטרל בקלות על ידי הטורבו. מעניין מה יהיו ההבדלים בכיול המתלים (לא נכתבה אף מילה על זה, למרות שזה חשוב לא פחות מהבדלי המנועים) ומה יהיה הבדל המחיר בפועל.

 

נחכה לאבארט.

 

התייחסות למתלים תמצא בקישור הבא:

 

http://www.motortrend.com/news/2017-fiat-124-spider-first-look-review/

 

אגב, 124 ארוכה ממיאטה ND בלא פחות מ-14 ס"מ.

 

עיצובית, היא נראית נהדר לטעמי. רטרו מבלי להיות קלישאתי.

 

חבל שעיצוב הפנים לא מובדל יותר מהמיאטה ושנכון לעכשיו, גיר ידני מוצע רק ברמת הגימור הבסיסית.

 

שמתם לב שלאוטומט אין משוטי העברה ידנית מאחורי ההגה?

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך שיכפול רכב שמיוצר כבר שנים (עם לא עשרות שנים) זה פרוייקט משותף? על מי הם עובדים?

 

המממ... כי המאזדה מיאטה החדשה תוכננה מחדש יחד עם פיאט?

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ומיצובישי לא הצליחו לתכנן טנדר בלי עזרה מהאיטלקים?

גם התיכנון מחדש של המזדה עם האיטלקים נשמע לי קישקוש, מזדה הסתדרה יפה מאוד בלעדיהם עד עכשיו וההבדלים לא כאלה קיצוניים שמזדה צריכה עזרה מהצד

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמתם לב שלאוטומט אין משוטי העברה ידנית מאחורי ההגה?

 

קהל היעד של המיאטה האוטומטית בארה"ב זקוק למשוטים מאחורי ההגה כמו שארנב זקוק לזיבה.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ומיצובישי לא הצליחו לתכנן טנדר בלי עזרה מהאיטלקים?

 

מה עניין שמיטה להר סיני? האחד פרוייקט משותף שמדברים עליו שנים, השני badge engineering, ולא מוצלח במיוחד.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים עם 504L, אני כן חושב שהיא נראת לא רע בכלל. המיאטה נראת יותר קרבית, אבל גם ה-124 המקורית נראתה יותר אנמית בעייני מהספיידר של אלפא.

 

יגאל, בשם הפן בוייז, אני לא יודע למה פיאט מסוגלים ולמה לא, אבל במקרה הזה הם לא "עובדים" על אף אחד, מה גם שהפיאט מגיעה עם מנועים שונים מאלו שמציעה מאזדה.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

דומות אולי מעט בפרופיל והרבה בסלון אבל בכלל לא נראות זהות. זה קצת יותר מvag עם אותו מנועגירשלדה ופח חיצוני שונה.

הטנדר לא קשור בכלל ועושים את זה המון, למשל פיאט סדיצ`י שזה סוזוקי sx4, נדמה לי שגם המסחרית הגדולה של פיאט חולקת זהות עם אופל ובעבר גם היו מסחריות זהות של פיאט ופיג`ו.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם בעיניי הפרונט נראה לא טוב.

אבל, היא בטח נוסעת מה זה טוב ומה זה כיף, שקשה לי להאמין שאחרי נסיעת מבחן טובה העיצוב יהפוך לדיל ברייקר אצל מישהו. זה נראה כמו עיצוב שלומדים לאהוב, ואולי כמו עם הג'וליה הוא נראה יותר טוב במציאות מאשר בתמונות.

לדעתי הדבר היחיד שיכול להפיל אותה בארץ זה תמחור. בפן הזה אין לי ממש ציפיות ובכנות אני יכול לומר שאם אני סמל"ת אני מתמחר מאוד גבוה, כי כמו עם המיאטה, תמיד יהיו הפנבויז שחיכו למותג ויקנו. אני לא אומר את זה כמילת גנאי, אני אומר שיש אנשים שאוהבים מאוד את המותג ומחכים לו בציפייה, ויסכימו לשלם מחיר יותר יקר ממה שהיו רוצים.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל למה לעשות שכפול שנראה 1:1 ?

 

מבאס.

1:1? מה בדיוק נראה פה 1:1 מלבד תא הנוסעים? לא היה מזיק לה קצת יותר דימיון חיצוני לאחות היפנית.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

העיצוב כרגע מוזר, אבל אל תשכחו שזה מה שאמרו גם על ה-ND כשהוצגה לראשונה ולאט לאט אנשים למדו לעכל אותה.

 

האינטיריור זהה 1 ל-1 למיאטה, ישבתי בה אתמול אז הזכרון עדיין טרי אצלי. הכסאות אולי שונים אבל אני לא בטוח לגבי זה.

 

מה שחשוב זה שזו בעצם מיאטה עם טורבו ברישיון. יתרון במדינה שלנו למי שמחפש לשפר.

 

בסה"כ אני מאוד מרוצה מההשקה הזאת, ה-124 משלימה את ה-ND בהרבה תחומים, ותפנה למי שרוצה לקנות רודסטר קל משקל אבל דורש יותר כוח מהמיאטה או מחפש עיצוב שונה.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה עניין שמיטה להר סיני? האחד פרוייקט משותף שמדברים עליו שנים, השני badge engineering, ולא מוצלח במיוחד.

 

האמת, לא ממש ברור לי העניין הזה עם הטריטון בזמן שהם פשוט יכלו לעשות בדג' אינג'נירינג לכל אחד משלל דגמי הפיקאפ של דודג'.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא ברור ונועד לכישלון בטוח. אולי הם צריכים לרשום הפסדים, רואי חשבון איטלקיים יצירתיים - לא יכול לחשוב על סיבה טובה אחרת.

 

בכל מקרה אין קשר ל-124 והטענה של יגאל פשוט לא נכונה.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מניח שיהיו מספיק שירכשו את הספיידר למרות שלדעתי המחיר יהיה גבוה מדי, כדרכה של סמל"ת עם דגמים חדשים.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2773 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...