Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7842 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 143
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

סבבה תעשה בעצמך השוואה...רוקפורד ה רק היה דוגמא..

גם JBL ( שממש לא נופלים רוקפורד ) זאת יכולה להיות דוגמא

 

בוא נקח את המגבר של JBL דגם GTO75.4

עולה בדיוטי פרי 200 דולר

בארץ 1400 ( היום זה ממש לא סיפור להביא מהדיוטי פרי אבל חפיף)

 

תן לי דומגא למגבר של זטק שנותן מה שהוא נותן במחיר קרוב לזה...

פורסם
לי אישית אין ניסיון מעשי איתם.

יש לי ניסיון של מבחני מעבדה שלהם, לעומת הצהרות שהם נותנים .... כמובן .. ב2 אוהם... (מעניין למה).

 

אה, ואת העובדה שהם נמכרים פה ב3 אלף שקל :)

אני מצטער שאני "נדחף" לדיון בלי לקרוא את כל ההודעות , פשוט התעייפתי מזה אחרי שלושה עמודים.

 

להלן ציטוטים מ Auto Hi-FI , מגזין גרמני עם 120,000 מנויים , ניקוד מתוך תוצאות מעבדה שלהם. הציטוטים הם חלקיים כמובן ולא כל הטבלאות.

 

הציון נקבע לפי מספר פרמטרים ביניהם עוצמה , איכות צליל ועוד.

 

מגברי 4 ערוצים :

xetec Prestige P-4 - 72

Boston Acoustics GT-42 = 63

helix hxa400 mkII - 56

rockford 800.4 - 56

jl audio 300/4 - 54

Jbl power 80.4 - 42 (כ 40 מקומות אחרי ה JL).

Pioneer GmX354 - 30

 

 

מגברי 5 ערוצים :

Xetec Gravity 5G-900 - 62

Genesis five channel - 62

Kicker Impulse - 52

DLS CA50 - 48

Boss rev 935 - 28

 

במונובלוקים המצב גם דומה.

 

אז נכון שי , כי אתה אוהב להתווכח גם הנתונים האלה לא יהיו טובים לך וציוד מעבדה בכ 3 מיליון יורו לא מספק עבורך גם הוא ולעומת זאת אתה מסוגל לעשות בדיקות מעבדה בחצר האחורית שלך.

 

בכלל , כל מי שמשקיע בציוד איכותי של כל חברה שהיא פריאר , לא ?!

מעכשיו נעבור כולנו לזבל סיני ונהיה מרוצים.

Leon Cupra 2009

פורסם

פוקו, אתה מפתיע אותי.

 

מה זה צריך להיות? בטח שירחון גרמני יקדם את המוצרים מתוצרת גרמניה...

בדיוק כמו (שכבר אמרתי בעבר) הירחון WHAT HI-FI האנגלי, שמשום מה, המוצרים האמריקאיים

לא ממש נראים להם, (מלבד הסדרות שעולות יותר מממון הירחון למשך 5 שנים) את הגרמנים קוטלים שם בלי סוף, אך לתוצרת אנגליה, כן יש להם מילים יפות

מעניין, לא?

 

שלומי

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

פורסם
פוקו, אתה מפתיע אותי.

 

מה זה צריך להיות? בטח שירחון גרמני יקדם את המוצרים מתוצרת גרמניה...

בדיוק כמו (שכבר אמרתי בעבר) הירחון WHAT HI-FI האנגלי, שמשום מה, המוצרים האמריקאיים

לא ממש נראים להם, (מלבד הסדרות שעולות יותר מממון הירחון למשך 5 שנים) את הגרמנים קוטלים שם בלי סוף, אך לתוצרת אנגליה, כן יש להם מילים יפות

מעניין, לא?

 

שלומי

שלומי -

auto Hi-Fi מופץ ב 8 מדינות

יש כ 30 מותגי אודיו לרכב גרמניים.

בכל עיתון מתפרסמות הבדיקות מגובות בתוצאות הבדיקה בתצורה של גרפים ונתונים , אין במבחן שום ציון על שמיעה סובייקטיבית אלא רק על תוצאות מעבדה.

 

וזאת בניגוד לדוגמה לעיתון כגון what Hi-Fi הבייתי בו מתבססות רוב הבחינות על חוות דעת של הבוחנים משמיעה אישית ולא מתוצאות מעבדה.

Leon Cupra 2009

פורסם

פוקו, איזו בדיקה יכולה להיות לאיכות צליל מלבד חוות דעת?

שזה בעצם הדבר העיקרי המבדיל בין טוב, מפחות טוב.

WHAT HI FI נחשב לירחון מקצועי ולא לסתם עיתון.

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

פורסם
פוקו, איזו בדיקה יכולה להיות לאיכות צליל מלבד חוות דעת?

שזה בעצם הדבר העיקרי המבדיל בין טוב, מפחות טוב.

WHAT HI FI נחשב לירחון מקצועי ולא לסתם עיתון.

גרף של שליש אוקטבה שמראה היענות בכל טווחי התדרים יחד עם בדיקת נצילות , עוצמה מירבית והשוואת גל נכנס לגל יוצא לבדיקת הקרוסים.

 

ככה בודקים מגברים לרכב.

Leon Cupra 2009

פורסם
WHAT HI FI נחשב לירחון מקצועי ולא לסתם עיתון.
הירחון What Hi Fi אינו נחשב לירחון מקצועי ואמין (בקרב אודיופילים), מוצרים רבים מקבלים בו 5 כוכבים, חלק מהביקורות קצרות (חצי עמוד).

 

תומר

פורסם

1. פוקו, אני יודע איך משווים מגברים. מה זה אומר על איכות הסאונד?

גם אני יודע להשוות נצילות, והענות תדרים.

 

2. תומר, אמרתי שהירחון נחשב למקצועי, לא שהוא כזה. שמעתי כמה וכמה פעמים מוצרים שהם מבקרים ב5 כוכבים. ונחש מה? נכון. רובם אנגליים. וזו בדיוק הבעיה עם הירחונים האלה.

 

שלומי

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

פורסם

 

 

בכלל , כל מי שמשקיע בציוד איכותי של כל חברה שהיא פריאר , לא ?!

מעכשיו נעבור כולנו לזבל סיני ונהיה מרוצים.

אני כבר עובר...
פורסם

תראו אני לא ירחיב עוד כי כבר טחנו יותר מדי מים, וכמה חברה שמתוסכלים מהציוד שלהם לא יבוא ויגידו לפורום שלם ולאנשים שמבינים שחברות היי-אנד לא שוות הרבה ועדיף קליפורניה בום ( אני ממליץ על ה1000 וואט אחלה מגבר :wink: )

 

אני רק רוצה ומוכן להזמין את מיקמיק שמישום מה טורח לזרוק אלפייה בלי לדעת לאן אהוא נכנס,

 

זאת אומרת שאת שנייה המגברים הנ"ל XETEC וJBL שמעתי ואתה בכלל לא יכול להשוות את המגברים האלה בעוצמות ושלא נדבר על איכות JBL בקושי סחב בגבוהות

 

בכול מקרה תבוא לחנות אני כבר יראה לך את שנייהם בכול דרך ובדיקה שתרצה אתה לבצע אני ישמח לשלשל 1000 לכיס ( ואני למדבר כמוך מתוך ילדותיות אל מניסיון )

 

יובל

פורסם

לכולם יש אוזניים של ינשוף פה.. כולם יכולים לשמוע ערכים של מגבר עם שתי ספרות מתחת לנקודה.. וכולם מדברים פה בביטחון מלא שהם מסוגלים לשמוע מגברים...

לכתוב פה בפורום ולטעון ליכולות שמיעה שכאלה זה הכי פשוט.. זה בדיוק כמו לבוא לפורום תעופה ולהגיד שאתם יכולים לעוף ע"י נפנוף הידיים לצדדים, או לפורום חדרי כושר ולהגיד שאתם יכולים לדחוק 1000 קילו.

אז למה שלא תעברו מכתיבה למעשים ותטוסו להרוויח 10,000 דולר... ?? זה יממן לכם את הכרטיס טיסה וישאר לכם עוד הרבה כסף להנאה ובזבוזים.

לכו תוכיחו את הטענות שלכם ואת יכולות השמיעה שלכם.

If I have seen further than other men it is because I have stood on the shoulders of giants.

פורסם
לכולם יש אוזניים של ינשוף פה.. כולם יכולים לשמוע ערכים של מגבר עם שתי ספרות מתחת לנקודה.. וכולם מדברים פה בביטחון מלא שהם מסוגלים לשמוע מגברים...

לכתוב פה בפורום ולטעון ליכולות שמיעה שכאלה זה הכי פשוט.. זה בדיוק כמו לבוא לפורום תעופה ולהגיד שאתם יכולים לעוף ע"י נפנוף הידיים לצדדים, או לפורום חדרי כושר ולהגיד שאתם יכולים לדחוק 1000 קילו.

אז למה שלא תעברו מכתיבה למעשים ותטוסו להרוויח 10,000 דולר... ?? זה יממן לכם את הכרטיס טיסה וישאר לכם עוד הרבה כסף להנאה ובזבוזים.

לכו תוכיחו את הטענות שלכם ואת יכולות השמיעה שלכם.

you said it man
פורסם

(פוקו, אם אינני טועה אתה היבואן של המגברים הללו, לא ? , מה פתאום אני מתכווח איתך ?)

פוקו, אני בכלל לא צריך לענות לך.

שלומי ענה בצורה קולעת וישירה למצב העגום שהבאת לכאן, שאיננו מעיד על מקצועיות ואמינות גבוהה במיוחד.

כשנדבר על נתוני מעבדה, שהחברה מצהירה ב2 אוהם , אז נתחיל לשאול "למה" ?

 

לבוא ולהגיד שלמדידות של החצר האחורית שלי , יש אינטרס, מול מגזין, זה כבר בורות.

ועוד מעט תבוא ותגיד לי , שגם יש לך את הידע, של המדידות בחצר האחורית שלי ..

(אני לא מבין מה פתאום אתה מבקר את החצר האחורית שלי, מה בדיוק טמון בחצר שלך ?)

 

לגבי המדידות, כפי שאתה יודע (אם אתה מספיק מתמצא בתחום)

ערכן של המדידות, לא נקבע לפי הערך של המיכשור, מיכשור פשוט שכל בן אדם ממוצע יכול להרשות לעצמו.

יתן מדידות דיי מדוייקות וסבירות, השאלה פה , איזה גורם ואיזה אינטרס עומד מאחורי הבדיקות.

אם את זה לא הבנת .. זה כבר בעיה אחרת לגמרי...

 

אם תמצא פה תרד אחד שאמרתי שצריך לרכוש קאליפורניה בום כשיש לך תקציב של 3 אלף שקל, אני חושב שמצבי לא היה טוב,

אך לעומת זאת, אם תמצא תרד אחד שאמרתי לבן אדם "שכל שאר החברות הן זבל"

"ובלי להשקיע 3 אלף שקל במגבר, שההורים שלו קיימים 4 שנים.. אז לא תקבל סאונד טוב." אז גם .. מצבי לא היה טוב..

בסך הכל מדובר בתמורה למחיר, הלקוח הוטעה, ואתה צריך להשלים עם העובדה הזו.

לא כל דבר שתגיד ללקוח, יהיה נכון, ולא תמיד הלקוח יהיה מרוצה ממילה שתיתן לו, ויתכן ויבקש חוות דעת שניה.

(תקח את זה בחשבון, לפני שאתה אומר ללקוח, שכל שאר החברות הן זבל)

 

לסיכום פוקו, לא אמרתי שמי שמשקיע בציוד יקר הוא פראייר, כמובן שצריך לדעת במה משקיעים,

והכי חשוב, לדעת מה אתה מקבל, אם איננו יודע.. אז טוב שהוא ניכנס לכאן כדי לברר, מה הוא רוכש ב3 אלף שקל.

(אולי התקציב שלו, איננו מאפשר לו מותרות שכאלו, חשבת על זה?)

 

יובל, אתה חושב שיש שינוי מבחינת "טיב" הצליל , ששני המגברים הללו מוציאים ?

אז למה אינך ניכנס לתרד שלי ?

 

אלון, כל פעם שאני קורא את תשובותייך אני נדהם מחדש, תשובות קולעות בדיוק למצב, חבל שאין הרבה תשובות כאלו בפורום, פשוט נהנתי.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants


×
×
  • תוכן חדש...