Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7846 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 143
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תמונות פשוט מרתקות, חבל שאין לי ידע בתחום כדי להתרשם.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

את האמת גם אני בור בתחום כמו מיקמיק - שי, ניסיתי להתעמק בתמונה ושמתי לב לעובדה שיש גוון צבעים רחב על לוח המגבר... אני יכול לנחש שמדובר במגבר בעל פירוט צלילים רחב יותר... האם אתם, עופר ואריאל יכולים להסביר לנו מה קורה בתמונה כי אני ושי לא כל כך מבינים בתחום.

If I have seen further than other men it is because I have stood on the shoulders of giants.

פורסם

פירוט צלילים רחב יותר בגלל שלל הצבעים.....אויי אלון קרעת אותייי :-P . (שי יא מפליל).

 

דומה פחות או יותר לJBL מונובלוק, רק המגבר הזה עם יותר טרניסטורים, וספק כפול.

 

מגבר שווה הצצה !. מה הנתונים שלו ?!

 

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

פורסם
פירוט צלילים רחב יותר בגלל שלל הצבעים.....אויי אלון קרעת אותייי :-P .

 

דומה פחות או יותר לJBL מונובלוק, רק המגבר הזה עם יותר טרניסטורים, וספק כפול.

 

מגבר שווה הצצה !. מה הנתונים שלו ?!

 

 

 

תמיר

ושני פיוזים של 30A כ"א. וד"א, את מה מקרר המאוורר?

 

שלומי

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

פורסם

1.מה התפקיד של 4 הרכיבים האדומים(בצורת מלבן) שממוקמים מסביב למאוורר(יחסית גדולים)?

2.יש בצד שמאל למעלה שני סלילים (נראה לי) משני צידי הפיוז מה התפקיד שלהם(לא הסליל של הספק)?

כמובן מי שמבין שיענה יש לי גם כאלה ומעניין אותי מה הם עושים.:-)

פורסם

בקשר למאווררים.....

http://arawndark.netfirms.com/V900HC/index.htm

אם זה כמו במגבר הזה, אז הם בשביל לקרר את הדריורים של הטרניזסטורי מוספט של המעלה מתח

וכנל לקרר את הדייורים של טרניזסטורי ההגברה.

אני רק מנחש, אין לי מושג עד שאני לא יראה את מה הוא מקרר בדיוק.

 

Fsound..... אני כבר הספקתי להכיר אותך......אם ידעת מה הגו'ק של Tripath עושה... אתה בטוח כבר מכיר את המגבר הזה.

 

אני בטוח בדבר אחד, השני שנאים הגדולים מצד שמאל למעלה ולמטה הם מעלי מתח. כול שנאי לזוג ערוצים,

 

בקשר לקבלים תקן אותי אם אני טועה...צד אחד מחובר לאפס צד שני ליציאות של ההגברה.

 

השני סלילים הקטנים יותר.... אני חושב.....שהוא מחובר ליציאות של הגשר דיודות כדי לבטל רעשים שבאים בתדר גבוה.

 

אני לא יכול להיות בטוח בשום דבר עד שאני לא יראה את המעגל במציאות.

כשאני יראה אותו אני יוכל לתת תשובות קולעות, אם מישהו ירצה לנסות אותי.

כי אין לי מושג שאני רואה את המגבר בתמונה.

 

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

פורסם

 

אתה מתעסק בקטנות, וגם אני אתחיל להתעסק "בקטנות"

- גם אני היתי מקבל אחלה ביקורות, אם היתי שולח לקוחות לפורום כדי שיתנו פידבאק -

(אם אתה יודע למה אני מתכוון ...)

 

אהם אהם...

 

אריאל שרשמת בעקיפין שיש כמה שנגדכם...אני מאמין שהכנבת גם אותי לעניין...

בכול מקרה בקשר לעבודה שלכם להתקנות המצוינות שלכם ולידים הטובות של המתקינים שלכם...זה נושא אחר לגמרי אף אחד לא זלזל וזה באמת נזכר לזכותכם.


×
×
  • תוכן חדש...