Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7842 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הייתי מת להגיד על זה מילה אבל העדפתי לשתוק

אבל אם שי כבר העלה את הנושא אז נדבר קצת...

טוב לפני שהבוחר הזה בא להתיעץ פה הוא דיבר איתי ועם שי באיסיקיו

הוא היה בסאונד FX והוא שמע קצת דברים כאלה...

ובלי להשקיע 3 אלף שקל במגבר, שההורים שלו קיימים 4 שנים.. אז לא תקבל סאונד טוב

שכל שאר החברות הן זבל

אתה עושה צחוק ? זטק לא רואה את JBL ורוקפורד ממטר זה סתם חברות חרא אתה סתם תצטער...

בקיצור עוד הרבה כאלה...חבל שאין לי היסטורי באיסיקיו

בקיצור יש עוד הרבה קטילות על חברות אחרות ועל עוד דברים

 

אז אני שואל

אריאל ( פוקו )

איך בנאדם כמוך שהיה פעם מנהל האתר פה

ועכשיו מחזיק חנות גדולה ומכובדת שמנסה להיות החנות המקצועית ביותר בארץ בא ואומר דברים כאלה ?

 

אני מצפה לתשובות נורמאליות

  • תגובות 143
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מתן, אתה באמת רציני?

אתה באמת חושב שאלו שאלות שראויות לתשובה?

נראה לך הגיוני, שמוכר יגיד על מוצר שהוא מחזיק בחנות שהוא זבל?

ועוד על רוקפורד? שאפ-איקס, נראה כמו האולם תצוגה של אוטופרט?

אם כבר, נשמע יותר הגיוני, שמוכר יגיד: "הזטק הזה נשמע טוב יותר מהרוקפורד ההוא"

או "מהתקציב הזה ברכב שלך, אני הייתי מוסיף 200 ש"ח וקונה את המוצר הזה משום שהוא מתאים יותר למוזיקה שאתה שומע" וכו' ...מוכר שאומר על מוצר שהוא זבל, ומשמיץ יצרנים או מתחרים, הוא אינו מקצועי ואני לעולם לא הייתי קונה אצלו. אצל פוקו, הצד הטכני (ההתקנות עצמן) הוא הפחות חזק, (בשביל זה יש לו את עופר)

אך למכור, הוא יודע, וקשה לי מאד להאמין שמפיו יצאו משפטי- שטות כמו שאתה מתאר.

 

שלומי

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

פורסם

שלומי אף אחד לא טען שהמילים הללו יצאו מפיו של פוקו,

אך אלו המילים שנאמר לי\מתן בהקשר לתשובות מקום ההתקנה.

 

בין אם זה פוקו, או בין אם זה אחד עובדיו, או בין אם זה אחיו, זאת לא הנקודה..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

"אחד העובדים בסאונד FX? = "סאונד FX"

 

עובד בחברה, שלובש חולצה של החברה- הוא מייצג את המקום. אם אותו עובד הוא זה שמתקין לי באוטו,

מבחינתי הוא = "החברה". לכן, אם מישהו מהמתקינים/עובדים הוציא מפיו את המשפטים שמתן ציטט,

הרי שהם נאמרו ע"י החברה. מה שלדעתי, לא הגיוני בשום צורה. נראה לכם הגיוני, שבנאדם שמתפרנס מסחורה מסוימת (במישרין או בעקיפין) יגיד עליה שהיא זבל? ועוד ללקוח?

 

לי זה נראה ממש תלוש מהמציאות.

 

שלומי

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

פורסם

שלומי, לחברה כמובן יש אינטרס פשוט וישיר.

SOUNDFX מייבאת את המוצר של XETEC. והיא מעוניינת ברווח גדול יותר.

 

לעומת זאת, ללקוח אין שום אינטרס לשקר, הוא פשוט סיפר את מה שנאמר לו.

קשה לי להאמין שהוא הטעה את מתן. (בזדון, או לא בזדון)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

שי,

מוכרים ללקוח מה שהוא מסוגל לקנות.

FX אכן מייבאת את זטק, וברור שמעדיפה להרוויח יותר.

אך להגיד שמוצר אחר שהחברה קונה, משווקת ומתקינה וטוענת שהוא זבל, בייחוד שרוב הפרנסה שלה

הם מהמוצרים הללו,

 

מה לעשות, לא נשמע הגיוני.

 

שלומי

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

פורסם
(פוקו, אם אינני טועה אתה היבואן של המגברים הללו, לא ? , מה פתאום אני מתכווח איתך ?)

פוקו, אני בכלל לא צריך לענות לך.

שלומי ענה בצורה קולעת וישירה למצב העגום שהבאת לכאן, שאיננו מעיד על מקצועיות ואמינות גבוהה במיוחד.

כשנדבר על נתוני מעבדה, שהחברה מצהירה ב2 אוהם , אז נתחיל לשאול "למה" ?

 

לבוא ולהגיד שלמדידות של החצר האחורית שלי , יש אינטרס, מול מגזין, זה כבר בורות.

ועוד מעט תבוא ותגיד לי , שגם יש לך את הידע, של המדידות בחצר האחורית שלי ..

(אני לא מבין מה פתאום אתה מבקר את החצר האחורית שלי, מה בדיוק טמון בחצר שלך ?)

 

לגבי המדידות, כפי שאתה יודע (אם אתה מספיק מתמצא בתחום)

ערכן של המדידות, לא נקבע לפי הערך של המיכשור, מיכשור פשוט שכל בן אדם ממוצע יכול להרשות לעצמו.

יתן מדידות דיי מדוייקות וסבירות, השאלה פה , איזה גורם ואיזה אינטרס עומד מאחורי הבדיקות.

אם את זה לא הבנת .. זה כבר בעיה אחרת לגמרי...

 

אם תמצא פה תרד אחד שאמרתי שצריך לרכוש קאליפורניה בום כשיש לך תקציב של 3 אלף שקל, אני חושב שמצבי לא היה טוב,

אך לעומת זאת, אם תמצא תרד אחד שאמרתי לבן אדם "שכל שאר החברות הן זבל"

"ובלי להשקיע 3 אלף שקל במגבר, שההורים שלו קיימים 4 שנים.. אז לא תקבל סאונד טוב." אז גם .. מצבי לא היה טוב..

בסך הכל מדובר בתמורה למחיר, הלקוח הוטעה, ואתה צריך להשלים עם העובדה הזו.

לא כל דבר שתגיד ללקוח, יהיה נכון, ולא תמיד הלקוח יהיה מרוצה ממילה שתיתן לו, ויתכן ויבקש חוות דעת שניה.

(תקח את זה בחשבון, לפני שאתה אומר ללקוח, שכל שאר החברות הן זבל)

 

לסיכום פוקו, לא אמרתי שמי שמשקיע בציוד יקר הוא פראייר, כמובן שצריך לדעת במה משקיעים,

והכי חשוב, לדעת מה אתה מקבל, אם איננו יודע.. אז טוב שהוא ניכנס לכאן כדי לברר, מה הוא רוכש ב3 אלף שקל.

(אולי התקציב שלו, איננו מאפשר לו מותרות שכאלו, חשבת על זה?)

 

יובל, אתה חושב שיש שינוי מבחינת "טיב" הצליל , ששני המגברים הללו מוציאים ?

אז למה אינך ניכנס לתרד שלי ?

 

אלון, כל פעם שאני קורא את תשובותייך אני נדהם מחדש, תשובות קולעות בדיוק למצב, חבל שאין הרבה תשובות כאלו בפורום, פשוט נהנתי.

רק תיקון קל שי, שמתי לב שהזכרת את זה פה כמה וכמה פעמים, זטק לא מצהירה על הנתונים שלה בשני אוהם מלבד מגברי המונו שיש היגיון מאחורי הדבר, יש להם את הG500 שנותן 612 וואט בשני אוהם ואת הG1200 שנותן 750 וואט בשני אוהם אבל מכיוון שהוא יציב גם ב1 אוהם ומספק 1225 וואט אז קראו לו כמו שקראו לו. לעומת זאת המגבר שהיה ברשותי ה-Xircuit 440.5 משקף בדיוק את התפוקה שלו ב 4 אוהם - ארבעה ערוצים של 65 וואט ועוד אחד של 180.

 

איציק.

פורסם

אם מישהו יכול לענות לי על זה, אולי זה יפתור חלק מה"תעלומה"

למה יש רמקולים שיותר טובים מאחרים? מורל פולס הם "120 RMS" ורוקפורד RFQ הם "100 RMS"

 

למה המורל פחות טובים בהרבה? הם מדורגים אפילו יותר גבוה!

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

blackb, תודה על הדיוק,

אך אתה בעצמך פיספסת.

המגבר שדיברת עליו מסידרת XIRCUTE 440.5.

אתה טענת שהם מצהירים:

65x4, 1x180

במבחן שחור על גבי לבן:

54X4 .1 x146

 

תבדוק את הנתונים של GRAVITY 5G900.

אינו מגבר מונובלוק, ומוצהר:

130X4 1x560

(לא מצויין אפילו באיזו התנגדות, פשוט חברה עם פירוט מלהיב. ממש איכותית שהיא לא צריכה לפרט עומסים..)

ובפועל, זה פחות או יותר הנתונים של ה2 OHM. (כמובן, מבלי לציין, מעניין למה)

 

XETEC gravity g1200 mk2

הצהרות:

450w @ 4 ohm

750w @ 2 ohm

1225w @ 1 ohm

 

מדידות:

430w @ 4ohm

740w @ 2ohm

1070w @ 1ohm

 

מאוד היתי רוצה לקרוא לה איכותית, מדוייקת, ואולי אפילו UNDERATED, אבל לא יודע...

משהו מונע בעדי.

ואותכם ?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

סטייה של 20-30RMS לא קטלנית ממש במיוחד עם זה 2 אום כמו שאתה אומר...

 

 

לדעתי אין ליפסול מגבר או חברה בגלל סטיה שיחסית קטנה!

 

שי לא מדובר פה על סטיה של עשרות אחוזים וממש זיוף ובלוף....אתה מסכים איתי?

 

מסכנה שלי היא שאותי זה לא מונעה!

 

אם ניבחן כול מגבר נגלה סטיה......תלות הסטיה תלוי בתנאי המעבדה !

פורסם
הייתי מת להגיד על זה מילה אבל העדפתי לשתוק

אבל אם שי כבר העלה את הנושא אז נדבר קצת...

טוב לפני שהבוחר הזה בא להתיעץ פה הוא דיבר איתי ועם שי באיסיקיו

הוא היה בסאונד FX והוא שמע קצת דברים כאלה...

בקיצור עוד הרבה כאלה...חבל שאין לי היסטורי באיסיקיו

בקיצור יש עוד הרבה קטילות על חברות אחרות ועל עוד דברים

 

אז אני שואל

אריאל ( פוקו )

איך בנאדם כמוך שהיה פעם מנהל האתר פה

ועכשיו מחזיק חנות גדולה ומכובדת שמנסה להיות החנות המקצועית ביותר בארץ בא ואומר דברים כאלה ?

 

אני מצפה לתשובות נורמאליות

שני דברים :

אני אישית לא טיפלתי בלקוח אבל אני מבטיח לך :

1) אף אחד לא אומר אצלנו שכל החברות הן זבל , זה התבטאות של מישהו לא ממש אינטיליגנט ואין אצלנו אנשים כאלה.

 

2) אנחנו מוכרים עוד הרבה מותגים מובילים כמו רוקפורד (שאנחנו דווקא מאוד אוהבים) , Planet audio (שגם טוב מאוד) והרבה אחרים. אף אחד לא היה אומר כאלה דברים אצלנו.

 

צריך לזכור שחלק מהלקוחות שלנו הם חברי הפורום וכפי שראינו פה בלא מעט ת'רדים קיבלנו המון תגובות טובות על רמת המקצועיות והשירות שלנו , מה שלא נותן לכם יכולת להטיל ספק בעובדה הזאת.

 

מעבר לזה לגבי המגבר הספציפי -

הנתונים לא נמדדים ב 2 אוהם , לא יודע מי המציא את השטות הזאת ואני , תחרות קהל בגרמניה עם 50,000 משתתפים (לקח מקום שני) , עיתון האודיו לרכב המוביל באירופה ועוד די הרבה לקוחות מרוצים בארץ ובעולם אוהבים את המגבר הזה מאוד.

 

זכותך להגיד שהוא יקר מדי בארץ , זכותך להגיד שאתה ממליץ על משהו אחר. אבל זכותי לבוא ולבקש איזה שהוא ביסוס להמלצות שלכם.

 

לגביך שי -

האם אתה חושב שציוד בדיקה בסיסי מספיק לך לבדוק מגברים ?

הייתי מאוד שמח לשמוע עם איזה ציוד בדיקה בדיוק אתה עובד , מה תהליך הבדיקה ואיזה מגברים כבר יצא לך לבדוק. אתה כותב כאן הרבה מאוד , אני אמנם לא קורא הכל , אבל כל פעם שאני נתקל בהודעה שלך גובר אצלי הספק שניסיון מקצועי אין לך וגם לא יצא לך להיתקל ביותר מדי ציוד.

Leon Cupra 2009

פורסם

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=56620

 

אני לא יודע אם שמת לב, פה מדובר על סטייה למטה, לא למעלה..

ושוב, מדובר פה על הצהרה לדוגמא ב 2 אוהם, גם אם ההצהרה מתממשת.

זה בסך הכל אומר שהחברה מנפחת מספרים, אז למה מציירים אותה כ"החברה" "הכי איכותית" "כל השאר זבל"

אני מאוד רוצה לקבל את הרושם הזה מהמותג המזהיר, אך משום מה אינני רואה למה לזרוק 3 אלף שקל..

 

פוקו, אם אתה חושב שצריך ציוד מדידה יוקרתי בשביל לעשות מדידות "שמתקבלת על הדעת"

כניראה יש לך חסך בתחום.

 

ואם אתה באמת היית מתעניין, היית מתעניין קודם, וקורא את הודעותיי הארוכות והמייגעות.

כניראה זה לא על סדר היום שלך..

 

פוקו:

צריך לזכור שחלק מהלקוחות שלנו הם חברי הפורום וכפי שראינו פה בלא מעט ת'רדים קיבלנו המון תגובות טובות על רמת המקצועיות והשירות שלנו , מה שלא נותן לכם יכולת להטיל ספק בעובדה הזאת.

אתה מתעסק בקטנות, וגם אני אתחיל להתעסק "בקטנות"

- גם אני היתי מקבל אחלה ביקורות, אם היתי שולח לקוחות לפורום כדי שיתנו פידבאק -

(אם אתה יודע למה אני מתכוון ...)

 

פוקו, לי אישית כבר אין מה להגיב בנושא, ואני בספק אם לך יש ....

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
blackb, תודה על הדיוק,

אך אתה בעצמך פיספסת.

המגבר שדיברת עליו מסידרת XIRCUTE 440.5.

אתה טענת שהם מצהירים:

65x4, 1x180

במבחן שחור על גבי לבן:

54X4 .1 x146

 

תבדוק את הנתונים של GRAVITY 5G900.

אינו מגבר מונובלוק, ומוצהר:

130X4 1x560

(לא מצויין אפילו באיזו התנגדות, פשוט חברה עם פירוט מלהיב. ממש איכותית שהיא לא צריכה לפרט עומסים..)

ובפועל, זה פחות או יותר הנתונים של ה2 OHM. (כמובן, מבלי לציין, מעניין למה)

 

XETEC gravity g1200 mk2

הצהרות:

450w @ 4 ohm

750w @ 2 ohm

1225w @ 1 ohm

 

מדידות:

430w @ 4ohm

740w @ 2ohm

1070w @ 1ohm

 

מאוד היתי רוצה לקרוא לה איכותית, מדוייקת, ואולי אפילו UNDERATED, אבל לא יודע...

משהו מונע בעדי.

ואותכם ?

שי ,

רק כמה הערות :

לגבי ה g-1200, שכחת לציין שבאותו מבחן ציינו אותו לטובה מבחינת נצילות ועיוות נמוך לעומת class D אחרים והוא ניצח rockford 1500BD שיותר חזק ממנו וDLS A6.

 

לגבי הספקי שאר המגברים , יש מפרט מאוד מדויק שמגיע בחוברות החברה. לגבי הנתונים שלך ל xircuit , אין לי מושג מאיפה הם.

 

לגבי איכות של מגבר, עוצמה היא לא הדבר היחידי שקובע, אחרת להרבה חברות ביניהן Genesis , Sinfoni , Brax ואחרות אין זכות קיום. ועדיין , עובדה, כל החברות האלו מתקיימות כבר הרבה שנים ובכבוד.

 

לגבי הסטוריית Xetec , המותג אמנם בן 5 שנים בלבד, אבל האנשים שמאחוריו אחראיים למותגים הכי גדולים בעולם כבר 20 שנה בערך.

 

אני בשלב זה גמרתי את ההתנצחויות כאן , אף אחד לא מכריח אף לקוח לקנות מגבר מסויים וגם המלצה אצלנו לעולם לא תהיה חותכת שכן תמיד יש כמה אפשרויות טובות. מוזר שכל מי שהיה אצלנו יצא עם חיוך ועם זאת יש כאן חבורה שמתעקשת להתנגח בנו אפילו שלא זכור לי שאי פעם ראינו אותם אצלנו.

 

עוד נקודה סופית ואחרונה - אם תפתח פעם מגבר של xetec תראה לדוגמה שכל הרכיבים האלקטרוניים שבו מיוצרים ע"י ETM שבגרמניה והנם האיכותיים ביותר מסוגם , התכנון של הלוח שלו כבר הועתק ע"י שתי חברות ש Xetec כבר תבעה (העתיקו את ה Prestige 4) והוא זוכה לשבחים בכל העולם.

Leon Cupra 2009

פורסם

גם אני גמרתי את ההתנצחויות :)

 

http://www.xetec.de/de/products/amplifiers/xircuit/xi440_5_tech.html

 

חמור מאוד שאינך יודע מה ההצהרות של המותג שאתה מייבא, איך הגעת למצב הזה ?

האם ההצהרות הכתובות באתר, אינן אמיתיות ? (מנופחות?)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants


×
×
  • תוכן חדש...