Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7845 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לדעתי כולכם אוהבים לדבר, זה מאוד נוח לזרוק דברים באויר על גבי הפורום.

אחרת אם לאחד ממכם היה מושג על מה הוא מדבר,הוא מזמן היה רץ לפה ומוכיח את דעתו, ואז מקבל 500 שקל.

אין לי שום סיבה להשתמש במילה לדעתי, כי אני מדבר על מדע בדוק ולא על דיעות.

אם אתה משוכנע שזאת רק בגדר השערה, גם אתה מוזמן לפה עם המגבר שלך שנשמע טוב יותר מהמגבר שלי, ולקבל 500 שקלים.

 

תגיד מה שאתה רוצה עלי, אין לי בעיה עם זה שאתה חי בסרט, אבל דיבורים באויר, מבלי לבוא ולפה להרוויח את כספך ביושר ?

:|

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

  • תגובות 143
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אז אני מבין שאברי הוא חברך למקצוע ..... ? :)

מאז שהצעתי 500 שקלים , הוא הפסיק לדבר.

 

כניראה הזמן שלו מאוד יקר, ו500 שקלים זה קטן עליו.

 

רק עבור אברי, זה 1000 שקלים חדשים. אברי.. אל תגיד שאני לא בא לקראת.

בוא תלמד אותי, בתמורה ל1000 שקלים חדשים.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

מיקמיק, היה פה ט'רד לפני דיי הרבה זמן ששאלת איזושהי שאלה, וניסיתי להסביר לך משהו כמו 3 עמודים את התשובה. זה לא הספיק לך. לטענתך לא הבנת...

 

אז למה לי לבזבז את זמני היקר ולנסות להוכיח לך משהו שרוב הסיכויים שלא תודה בו, תשמע אותו או תראה אותו? ולי אישית אין כוח לפרק את המגבר שלי ולחבר אותו אצלך באוטו, למרות שאם היית מוכן לבוא אליי - הייתי מוצא רצון וכוח.

פורסם

אי אי אי , אתה לא יודע שאי אפשר לאיים עלי ?!

אז מצטער, אני דיסלקט, האומנם .. קשה לי ללמוד.

אין לי מושג על מה אתה מדבר, ואני כימעט משוכנע שגם לך לא... אבל אם הטענה שלך שיש לי קושי בלמידה.

וזה בעצם הפשע שלי .. מודה !!!!

 

בכל אופן, תפנה אלי בפרטי עם הכתובת שלך והפרטים.

אם אין לך חשק לשבת ולפרק את המגבר שלך, אני יעשה זאת בשבילך.

 

רק תזכיר לי, איזה ציוד יש לך ?

 

*** דרך אגב, זה קצת מעיד על חוסר בהבנת הנקרא שלך.

אתה לא צריך לגרום לי לשמוע הבדלים, -אתה- צריך לשמוע את ההבדלים .. אתה זה ששומע אותם, לא ?! :(

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
שלום לכולם..

 

 

יצא לי לשמוע מגבר של XETEC מסדרת הCIRCUT שנחשבת לסדרת הבייניים, המגבר דחף 50 וואט לזוג קומפוננט של DLS מסדרה שאני לא זוכר (מברנה צהובה) וסאב PBX בגישור (100 וואט)

כל זה מחובר לאלפיין 9835, ברכב הישן של BlackB מהפורום שאז זה היה יונדאי אקסנט 5 דלתות, כשהקדמיות היו אטומות עד כמה שאני זוכר.

 

העוצמה שהתקבלה היתה יחסית נמוכה, בשיא הווליום העצמה היתה מספקת, אבל עדיין נמוכה למה ששמעתי אצל אחרים.

 

קשה לשפוט אם יש לזה קשר ישיר למגבר, אבל היה חשוב לציין שזאת התוצאה.

האוטו הזה של איציק לקח מקום שני בתחרות שהיתה בארץ בגני התארוכה .

להגיד שזה חלש , נראה לי לא במקום .

לי יש מגבר שלהם גם , והוא את שלו הוכיח ב SPL .

 

אישית אני חושב שמי שיש לו תקציב לקנות את המגברים שלהם , רק יהנה .

איכות מצויינת , חזקים מאד , ניתן לכיוון בקלות מאד (פאזות משתנות וחיתוכים טובים) .

בקיצור רמה א .

הם לא מוצהרים גבוה , ונותינים מה שהם אומרים שהם נותנים , לא פחות ולא יותר .

המונו שלי מצהיר ולה על 500 וואט והוא עולה כמו 2 מגברי מדבקות של 1000 וואט

ולא הייתי מחליף אותו בעבור שום מגבר שהציעו פה .

אדם שיש לו תקציב למה שלא יקנה משהו שידוע כמעולה , למה להמליץ לו על משהו נחות יותר

בשביל לחסוך כמה שקלים . זה לא שאין לי ערך לכסף , יש לי מאד אבל יש דברים שצריך לשמוע את ההבדל הכספי

New - Acura NSX 573BHP of Hybrid Awesomeness

Old - Cadillac CTS-V V8 6.2 562 BHP

Older Subaru legacy 3.6R AWD limited

Oldest - Volvo S60 AWD 240 BHP haldex 4X4

פורסם

מסכים עם מפיסטו.

כמו שאמרתי בט'רד מקביל - אם יש את הכסף - למה ללכת על מגברים נחותים יחסית, כשאפשר לקנות מגברים עם איכות גבוהה יותר והספקים ידועים ולישון בשקט?

פורסם

אתם מנסים לרמוז שצריך לקנות את זטקס, משום שהם אמינים ?

אתם לא יודעים לקרוא ?

 

ההצהרות שלהם ב 2 אוהם !!!

יש סיבה למה חברה מצהירה על 2 אוהם ............ משום שהיא מנסה לנפח מספר.

 

כן SOUNDWAVE, אני משלם לך 500 שקל, בתנאי שאתה שומע את ההבדל......

עדיין לא קיבלתי את הפרטים שלך בפרטי

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

טוב אנשים.. אפשר לסכם בקצרע ?

 

מעכשיו לקנות אך ורק מגברי קליפורניה בום.... וכמובן REDSOUND!

שהרי למה לבזבז 3000 ש"ח על מגבר שאפשר לקנות אחד ב 500 ! ויתן אותו הדבר.

 

זה כמו להשוות מרצדס למאזדה. אי אפשר להשוות!.

כי מה לעשות אחד יותר טוב מהשני. ולא בהכרח באיכות הסאונד, יש המון דברים מסביב.. ואיכות הסאונד מה לעשות כן שונה בין מגבר X ל Y. להביא הוכחות ? . אני לא יבוא וישב אצלך ברכב ויתחיל לפרק ולהרכיב מגברים. אבל חכמים ממך ביצעו אי אילו ניסויים למגברים שונים. ויש תוצאות כאלו ואחרות.

ומה לעשות אחד יותר טוב מהשני מן הסתם, וככה גם בין מגברים של קליפורניה בום ולמגברים של אלפיין וכו'.

פורסם

גוקר, כתבת המון דברים,

אם אתה רוצה, גם אתה יכול לזכות ב500 שקלים :)

אבל תפסיק לדבר הרבה, רק תבוא בבקשה...

(דיבורים לא מוסיפים לכלום, האנשים פה אוהבים את זה...)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

שמע אני לא יודע מה אתה רוצה להגיד .

 

1. אתה טוען שהם חברה לא איכותית ?

אני חושב שכן ולי יש ניסיון איתם לך לא .

 

2. אתה אומר שהם לא נותנים תמורה למחיר , זה משהו שאפשר להוכח , אני מאד נהנה מהם ולא חושב

שיכולתי לקנות טוב יותר במחיר הזה . ואותה סיבה שאנשים קונים מכוניות יקרות מאד גם הן לא נותנות תמורה גבוה למחיר .

 

3. אתה חושב שהם חלשים ? , שוב המגברים "דיברו בקול רם" איפה שמגברי ה 5 שח שתקו

והמבין יבין .

 

עוד משהו את רוצה להגיד ?

New - Acura NSX 573BHP of Hybrid Awesomeness

Old - Cadillac CTS-V V8 6.2 562 BHP

Older Subaru legacy 3.6R AWD limited

Oldest - Volvo S60 AWD 240 BHP haldex 4X4

פורסם

מאפיסטו, בגלל שרכשת מגבר יש לך ניסיון איתו ???

 

אני נסעתי על אימפרזה ראלי, מה זה אומר, שאני נהג מירוצים ?

 

העובדה שאתה מאמין שזה הדבר הכי טוב לכספך, אומרת שזהו !? אין משהו יותר טוב!?

בואנה אתה ממש מגוחך. אני לא מבין איך אפשר לעשות איתך ויכוח בריא כשאני צוחק כל כך הרבה...

 

בכל אופן, גם אתה מוזמן, 500 שקלים עבור לזהות את ההגברה האיכותית יותר !!!

(כמובן שאתה לא תענה בחיוב .. אתה מהנדס..מהנדסים לא צריכים מבחנים עיוורים כדי לדעת שהם צודקים, מספיק לך להסתכל על הנתונים של זטקס)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אני מעלה תגובה חדשה כי לא קראת את התוספת שלי להודעה.... זה יבהיר את הנושא.

 

אז כן שורה תחתונה יש הבדל, מה לעשות שלא יוכלו לזרוק לך באויר ישר את ההבדל (אולי חלק כן אולי חלק לא). כל אחד והאוזן שלו. אבל שוב, לא אני ולא אתה יצרנו את המוצרים ואף אחד לא יבוא כאן ויגיד לך שאתה טועה על סמך X Y או Z . אבל אנשים ביצעו מבחנים , עשו ניסויים ויצרו מוצרים שהם ברמה גבוהה מהמון סיבות אשר אחת מהם היא איכות הצליל.

 

ולך תטען את טענותיך לחברות אודיו באי מייל ותראה תשובות שיצחקו עליך מבחינה טכנית ויראו לך מאיפה משתין הדג.

שהרי אף אחד כאן הוא לא בעל ידע טכני מספיק טוב כדי להסביר את השנוי וההבדל המדוייק בין מגבר X ל Y ואיך זה בה לידי ביטוי.

אבל נראה אותך חכם גדול אומר לחברה מכובדת שהמגבר שלהם מוציא צליל בעל איכות דומה למגבר נחות או שאפילו הם לא מכירים. תראה אז את התגובה ואיך הם צוחקים עליך ועל הידע הטכני "הגבוהה שלך" בתחום הזה.

אתה כאן בא לאנשים שאין להם ת'כלס מושג בפרטים הטכניים המדוייקים. גם לא אני.

ומתחיל להתפלצן עליהם שאתה חושב שמגבר X לא שונה באיכות ממגבר Y בשמע.

העניין הוא שאין להם עם מה להגיב, וגם התגובות יראו לך מגוחכות כי לאף אחד אין כאן שום הוכחה משמעית לנ"ל כי אין להם ידע טכני מספיק טוב כדי לספק אותך.

אני ממליץ שתלך לאיזה חברה טובה ותקבל תשובה. אז תתווכח איתם על משהו שהם שנים עוסקים בו ואתה מחליט שהוא לא ככה, כי אתה מבין גדול בתחום יותר מהם.


×
×
  • תוכן חדש...