Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7844 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

fsound, תמחק מהר את התגובה שלך ...

"מגבר חלש יותר, ישמע טוב יותר"

"פחות עיוותים"

 

בוא ותספר לי, איך התיכנון של המגבר.. ישפיע על הסאונד שלנו .......

הוא יהיה חם יותר ?

קר יותר ?

מעורפל ?

דומיננטי ?

 

איזה סאונד יהיה למגבר עם תיכנון טוב יותר ?

ומי קבע שהתיכנון שלו טוב יותר 1?@!!?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

  • תגובות 143
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני לא אמרתי בחיים שזה מה שקובעה ידידי!

 

 

 

אני רוצה להגיד שלא שופטים מגבר לתמורה רק בוואטים במיקרה של זטקס וג'ביל

פורסם

בדיוק...גם אני דיברתי איתו ואמרו לו שהם באמת יותר טובים מרוב החברות היום בשוק...

מעניין מי אמר :evil:

 

בקשר למי שטען שאני מדבר שטויות...

שיוכיח

 

אין ספק ש2 מגברים של JBL יתנו תמורה יותר טובה מהבדיחה הזאת... ועוד ישאר כסף...

ומי שלא יודע אני יסיביר לו מה זה תמורה...

 

אתם משלם סכום מסויים ומקבל משהו מסויים

 

במקרה אחד אתה מגבר מגגבר לא רע בכלל אם מחיר מאוד מאוד גבוה

 

מקרה שני אתה מקבל הספק הרבה הרבה יותר גדול ( איכות בטוח לא פחות )

ועוד נשאר לך חצי מהכסף...שאת הכסף הזה אתה יכול להשקיע בדברים אחרים

 

זה תמורה למחיר....

 

עריכה :

אפסאונד מה אתה מבלבל תמוח עכשיו ?!

איכות ??? כמה פעמים צריך לדבר על זה...

 

שי אחי עזוב...יש היום מגברים שיתנו לך צליל יותר עדיין ויש מגברים שיתנו לך צליל יותר עמוק...ויש כאלה שיתנו לך סצליל צורם מידי

 

מאיפה השטויות האלה !!!! !!!

פורסם

אם אתה לא מסכים איתו, אז אתה לא מבין אותו.

אני בטוח שאתה לא תבוא ותטען שאתה יודע טוב יותר, משמע אתה יודע פחות טוב.

ולכן המסקנות שלך שגויות, ואני מוכן להתערב שלא שילמת מחיר מופקע על המגברים שאצלך ברכב.

(מעניין למה)

 

"כשמדובר על מגבר כיחידה אחת".

אז תביא מגבר של קאליפורניה בום, ותביא קרוס אקטיבי של AUDIO CONTROL.

 

זה מבחינתך המגבר האולטימטיבי ? אל תצחיק אותי .......

חצי מהאנשים לא יודעים לכייל קרוס של מגבר, אז לבוא ולטעון שזה מה שיקבע את רמת הסאונד שלנו ברכב ....

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

טוב אז מה שאני כמשתמש יכול להסיק מהתרד הזה זה שבמקום לקנות רוקפורד P4004 עדיף לקנות שנים של פלטינום אודיו.

או במקום לקנות סאב טוב אחד של סרווין או קיקר לקנות שני פיונירים...

או במקום לשים את מירב כספי בדינאמט לקנות 25 שכבות של פזקר...

 

אחלה :) (ציניות)

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

לא שיבי, מה שאתה צריך ללמוד, שצריך לנצל את התקציב שלך כהלכה.

 

אם יש לך תקציב לא מוגבל ... תקנה מה שבראש שלך.

 

אם יש לך תקציב מוגבל, תנצל אותו שתהייה תמורה למחיר, (וזה מבלי להיכנס לויכוח אם יש בכלל תמורה).

 

ואם את זה עדיין לא הבנתם, המצב באמת לא טוב..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אתה יכול להתווכח על עובדת הכדאיות. אין לי בעיה - ויכוח לגיטימי - מפה ולקרוא לחברה מעולה בדיחה המרחק רב.

 

הסגנון המתלעם לא עוזר לאף אחד.

 

ואגב - כלל לא בטוח שה-JBL אכן ייתנו יותר - אין לכם מושג מה אמינות שלו, מה ההספקים האמיתיים שהוא נותן ומה איכות הסאונד שלו מול הזטק (שהיא מעולה).

אז לפני שאתם קופצים למסקנות בעיקר אתה מיקמיק - נאה דורש-נאה מקיים- כפי שאתה תמיד זועק שאין להסיק מסקנות לפני שיש ביידייך נתונים כדי לא להטעות אף אחד - הייתי מצפה שתנהג כך.

פורסם

אני נוהג כך, כשמספרים לבן אדם שכל שאר החברות זה זבל.

ותשלום של 3 אלף שקל, על חברה שקיימת 4 שנים.. זה כבר ביזיון.

 

אברי, לטעון שהסאונד שלהם טוב יותר, מעיד על בורות.

 

ולפי דעתי אין פה שום מקום לויכוח, כי את העיניים של הבחור כבר פתחנו, בוא נראה איך יחליט לפעול..

(מבחינתי זה מה שחשוב, לא הקישקושים עם החבר"ה פה..)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

שייבי ב פעם המאה את ומפיסטו מושפעים מסאונד FX וזה אומר בין היתר מהמצרים שלהם

שאתה משווה מגבר של רוקפורד 4004 ב 1400 שקל זה סבבה...וזה אולי לא התמורה הטובה ביותר למחיר אבל זה בכלל לא רע...אבל שמדובר במגבר ב3000 שקל ? שהספק שלו לא מגיע לחצי ממה ש 2 מגברי רוקפורד 4004 יכולים לתת...במקרה הזה שזה בהחלט 2 חברות טובות מסתכלים 90 אחוז על ההספקים...

 

זה לא פלטניום אודיו נגד רוקפורד....

זה 2 חברות טובות אחד נגד השניה

פורסם

1.אני כן מבין ומסכים אם רוב הדברים שנאמרו .אבל שוב הוויכוח הישן הזה ואין לי כוח ,וגם כמו תמיד תשאל אותי אם אני רוצה 10000דולר .אבל קראתי גם מקרים של אנשים שכן הלכו למבחן שלו (ולא זכו) אבל עדיין טוענים ששמעו הבדלים.(והשאלה המתבקשת למה הם לא זכו אם הם שמעו? אני לא יודע)

2.מעניין למה כל המגברים שמשתתפים בתחרויות SQ וזוכים הם לא PYRAMID או CALIFORNIA או LANZAR (אולי אני טועה והיו כאלא שזכו אם מגברים שפירטתי ) אלא מגברים של MCINTOSH ו ZAPCO אולי הקטע הפסיכולוגי נכנס כאן לתמונה אבל הוא משפיע על כולם וגם על השופטים? (מוזר אתה לא חושב כך?)

הוספה: אוזן אנושית ומוח הם כלים מושלמים אבל לפעמים יש להם "נפילות" וכשאתה מקשיב ל10 קטעים ברצף .לא פלא שקשה לך להבדיל בין מגברים(המבחן של RC) אבל אני מאמין אם תתקין שני מגברים שונים ברכב ותסע אם כל אחד חודש אז תוכל לגלות הבדלים.

פורסם

מתן, אתה יודע מה ההבדל בין פלטיניום אודיו, לזטקס ?

 

שפלטיניום אודיו, הדביקו מדבקות.. קצת לפני שזטקס נולדו. :)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

איברי ! אתה עושה צחוק...אתה מדבר על המגברים של JBL

שאין הוכחות שזה מה שהם נותנים ? שאין הוכחכות לגבי האמינות שלהם ?

ההפך ! JBL יודעים בחרה שלא מזייפת בחברה מאוד אמינה...

להגיד על חברה שהיא 4 שנים בשוק שיש לה מוצרים אמינים זה קצת בעיה...

פורסם

בקיצור זה לא יגמר פה כי הויכוח מיתנהל עם MIKMIK (זה לא יגמר עם לא תוותר לו)...

 

 

שורה תחתונה

 

זטקס סתם יקרים ובכלל לא יתנו תמורה כמו שג'יבל נותנים והכול זה נאמר מניסיון ארוך ומתמשך של 2 מאנשי הפורום פה!

 

ושוב פעם בא התגובה הקלאסית וואט זה וואט!

 

חחח הקטע פה שפותח התרד לא הדגיש שיש לו מקבליות תקצביות את זה אפשר גם להבין כי יש לו 3000שקל למגבר!

 

משכן עכשיו לא ממש ניראה לי הגיוני המחיר שלו מופרז זה הריי מגבר 6 יציאות משלוב כניראה שהוא גם חזק וגם איכותי! ומגבר 6 יציאות אתה לא תיבא ב2000שקל ...30000זה מחיר נורמלי לחלוטין בארץ!

 

 

**** מתן אבל להמליץ על פלטינום אודיו וקליפורניה בום שאלוהים יודע מי מיצר אותם...ואמינות שואפת ל0 זה בסדר.... נכון?

 

 

******אאאאה עכשיו אני מבין למה שי פוסל את הזטקס בגלל שלטענתו הם בשוק רק 4 שנים...

 

מוזרה שכול מיקנה את החברה זו אמר שיש לה ציוד מעולה ורק דברים טובים.... מוזר שגם בחו''ל אומרים דברים טובים עלי....

 

זה ממש אבסורד ליפסול חברה שאולי מפרסמת מותג שקוראים לו זטקס רק 4 שנים ...

 

שי אתה לא חושב שהם הקימו את המותג תחת איזה שהיא תשתית?

 

זה ממש להגיוני אם הם היו חרא ואיכות ההרכבה של זטקס הייתה על הפנים זה ברור שהמחירים לא היו בכלל כאלה!

 

אז שוב שי אתה סתם טוחן מים בלי שום הוכחות!

 

ושלא תבינו אותי נכון אני לא בעד זטקס אני סתם רוצה לעשות צדק הגיוני ושפוי ולא סתם שטויות !

פורסם
אני נוהג כך, כשמספרים לבן אדם שכל שאר החברות זה זבל.

ותשלום של 3 אלף שקל, על חברה שקיימת 4 שנים.. זה כבר ביזיון.

 

אברי, לטעון שהסאונד שלהם טוב יותר, מעיד על בורות.

 

ולפי דעתי אין פה שום מקום לויכוח, כי את העיניים של הבחור כבר פתחנו, בוא נראה איך יחליט לפעול..

(מבחינתי זה מה שחשוב, לא הקישקושים עם החבר"ה פה..)

הבורות היא שלך.

נמאס כבר - קיבלת הוכחות מה-RC, מאייל ועוד הרבה אחרים שיש הבדלים שמיעים בסאונד של מגברים.

אם אתה לא משתכנע אז את הבורות והטיפשות שלך תשמור לעצמך.

 

זה שהקמת קואליציה של אנשים שהבנתם שואפת לאפס (כמו מתן ושאר מרעייך) ושדעתם זהה לשלך

ומכאן אתה שואב את כל הבטחון העצמי שלך אז צר לי - אתה טיפש.


×
×
  • תוכן חדש...