Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7845 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אדי כמה שטויות במשפט אחד...

תראה כול התרדים שאייל מתעצבן עליהם זה רק בלגלל השטויות שלך

אתה לא מבין עניין צריך להסביר לך ואז מתחילות הבעיות

 

איפה את רואה שהמלצתי על קליפורניה בום בתקציב של 3000 למגבר ?

שמדובר בתקציב נמוך אין ברירה צריך ללכת על מוצרים שהם לא ברמה כמו פלטניום אודיו...

 

זה ישיש לו תקציב של 3 אלף למגבר...זה אומר שהוא צריך להוציא הכול על מגבר אחד ?

2 גברים של JBL GTO 75.4 , רוקפורד 4004, מאגנאט ( שחכתי את הדגם )

יתנו תמורה הרבה יותר טובה וגם ישאר עוד כמה גרושים

 

זה תמורה למחיר.

 

אדי תבין את זה פעם אחת כמו שצריך !

לחברות כמו גי בי אל, רוקפורד ומגנאט יש הרבה הוכחות שהם בדרך כלל לא מזיפים בצורה גדולה בנתנוים שלהם

אמינות בטוח יש להם...(אתם רוצים לדבר על איכות ?)

אין להם שום חסרון ביחד לזטק הם הרבה יותר זולים ונותנים בדיוק את מה שהזטק נותן אז למה ללכת על מוצר של זטק ?

 

איברי...אני בכלל לא רוצה להכנס לזה...שי אפס והידע שלי שואף לאפס....

אז עזוב שתיהיה בריא..

  • תגובות 143
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כן אדי, אתה צודק.

יש לך ידע פשוט נרחב בתחום , פשוט אי אפשר לשלול את הטענות המגוכחות שלך.

 

אני לא מבין מה אתה עדיין עושה פה , אתה בכלל צריך ללכת ל RC ודיויד נבון ולהסביר להם איך העינינים מתנהלים ..

 

ואברי, אתה עושה צחוק מעצמך כבר בפעם המי יודע כמה.

תצא , תצא מהקולנוע ....

אין הבדל בין האיכויות של צלילי המגברים, זה רק בראש שלך.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אתם יודעים מהבעיה של הפורום הזה ?!! שכולם פה מדברים כאילו לכול אחד יושב אחד כזה מרכב ושמע לפחות עוד 50 מגברים ברמות הנ"ל...

 

 

אני מצטער מאוד לאכזב אותך אני לא מאמין שיותר מ5 איש שמעו אותם תשאלו את אייל הוא היה מייבא אותם

וגם אני מכרתי לא מעט

 

יובל

פורסם

יובל, אתה טוען שהמגבר של זטקס נשמע טוב יותר מהמגבר שלי ?

אתה מוזמן להוכיח לי זאת בעיניים\אוזניים, ולקבל 500 שקלים ..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אבל רן, למה אתה מתערב ?

הבחור משוכנע שההבדל שהוא שומע הוא בהגברה שלו, שהוא שילם עליה ממיטב כספו.

אני מוכן שהוא ילמד אותי להקשיב להגברה האיכותית, ולשלם לו על כך 500 שקלים חדשים.

 

אני לא מבין למה אתה שולל את דעתו\מוחו. אשר מתעתע בו.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

שלום לכולם..

 

 

יצא לי לשמוע מגבר של XETEC מסדרת הCIRCUT שנחשבת לסדרת הבייניים, המגבר דחף 50 וואט לזוג קומפוננט של DLS מסדרה שאני לא זוכר (מברנה צהובה) וסאב PBX בגישור (100 וואט)

כל זה מחובר לאלפיין 9835, ברכב הישן של BlackB מהפורום שאז זה היה יונדאי אקסנט 5 דלתות, כשהקדמיות היו אטומות עד כמה שאני זוכר.

 

העוצמה שהתקבלה היתה יחסית נמוכה, בשיא הווליום העצמה היתה מספקת, אבל עדיין נמוכה למה ששמעתי אצל אחרים.

 

קשה לשפוט אם יש לזה קשר ישיר למגבר, אבל היה חשוב לציין שזאת התוצאה.

פורסם

את דעותיי כבר כולם יודעים והם כתובות בפורום פעמים רבות. למרות זאת יובל צודק בכך שהוא אומר שמעטים האנשים בפורום שבכלל שמעו/ראו מגברי היי אנד או אפילו חלק גדול (לא היי אנד) מהמגברים שעליהם הם מדברים.

אני לא בא להגן על זטק אבל סתם מעניין אותי אם למתן ושי יש ניסיון מעשי איתם.

פורסם

לי אישית אין ניסיון מעשי איתם.

יש לי ניסיון של מבחני מעבדה שלהם, לעומת הצהרות שהם נותנים .... כמובן .. ב2 אוהם... (מעניין למה).

 

אה, ואת העובדה שהם נמכרים פה ב3 אלף שקל :)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

מתן ושי אני רואה שלא שמתם לב להודעה של EBARI שאומרת כול על שניכם!

 

 

לשניהם אין ניסיון מחצי מהדברים אליהם הם מדברים!

פורסם
יובל, אתה טוען שהמגבר של זטקס נשמע טוב יותר מהמגבר שלי ?

אתה מוזמן להוכיח לי זאת בעיניים\אוזניים, ולקבל 500 שקלים ..

סלח לי, אבל אי אפשר לשכנע אותך כלום... אז למה להתאמץ ולנסות להסביר לך משהו שאתה לא רוצה לקבל? ואיזה מגברים או ציוד יש לך? וכמה זמן יש לך אותם?

 

צריך להכיר טוב את הSETUP שיש לך כדיי שכשתנסה לשנות משהו - תוכל להבחין אם שומעים באמת שינוי, ומהו.

 

ועוד עצה - תתחיל להשתמש במילה "לדעתי".

 

[EDIT]

מיקמיק: אתה יודע בכלל מה ההיסטוריה של XETEC שאתה מדבר עליהם? אולי הם יצאו מכמה חברות גדולות שיצרו מוצרי היי-אנד ופתחו חברה חדשה?


×
×
  • תוכן חדש...