Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3986 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
המנוע מרעיש למדי, אבל רעשי הרוח מעל 100 ק"מ ממש מרעישים. מישהו כתב כאן שהוא נסע בכזאת וחשב שהחלונות היו פתוחים, אני יכול להגיד לך שגם לי יוצא מידי פעם לוודא שכל ה 4 סגורים כי הרעש במהירות גבוהה גורם לך לחשוב שיש איזה חרך.

 

מצלמת רוורס או חיישני רוורס?

 

בכל מקרה, לצרכים שלי המיקרה הידנית התאימה. רכב חדש, זול, חסכוני בדלק, לא מיניאטורי אבל קל לחנייה, לא מרגיש עגלה.

 

רק מצלמת רוורס.

אפרופו חיישני רוורס , אני אצטרך חיישנים למרות שתיהיה לי מצלמה ?

  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מצלמת רוורס זה יקר בהרבה מחיישנים, לא צריך את שניהם. שים לב שבנסיעת מבחן אתה מגיע ל90+ כדי שתשמע את הרעשים ותבין על מה מדובר.

הסאן רוף מקורי, החור שאתה הולך לעשות בגג לא.
פורסם
105 על מיקרה זה יקר מאוד, לא שווה.

הייתי מביא טויוטה יאריס סביבות המחיר הזה.

 

עברנו לדגם הידני האוטומט לא בא בחשבון.

בכל מקרה תודה על התגובה =)

פורסם

המיקרה היא לא ממש סופר מיני אלא בקטגורית בייניים כמו ה מיצובישי ספייס סטאר,הידנית באמת מוצעת באחלה מחיר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
מצלמת רוורס זה יקר בהרבה מחיישנים, לא צריך את שניהם. שים לב שבנסיעת מבחן אתה מגיע ל90+ כדי שתשמע את הרעשים ותבין על מה מדובר.

 

אוקיי תודה על הכל P=

פורסם

כיוון שגם למיצובישי יש מנוע רועש יחסית,הטיפ שאני יכול לתת לך זה לנסוע כמו שאתה נוסע בדרך כלל,אתה שומע רדיו?מוסיקה? תיסע ככה ותיראה עם המנוע מפריע,אולי תיראה שפתאום עם מוסיקה אתה לא שומע את המנוע בכלל.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
כיוון שגם למיצובישי יש מנוע רועש יחסית,הטיפ שאני יכול לתת לך זה לנסוע כמו שאתה נוסע בדרך כלל,אתה שומע רדיו?מוסיקה? תיסע ככה ותיראה עם המנוע מפריע,אולי תיראה שפתאום עם מוסיקה אתה לא שומע את המנוע בכלל.

 

בוודאי מוזיקה יחסית על עוצמה גבוהה

פורסם

אז קח איתה USB עם המוסיקה שלך.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אגב כשתגיע לשלב הביטוח, הם ממש ממליצים לעשות דרכם, אני האמתי קיבלתי הצעה יותר טובה מהסוכן ביטוח שלי (אם תרצה אתן לך את הטלפון שלו).

יציעו לך קודן או שאוטומטית הוא יהיה כלול במחיר, מרבית חברות הביטוח לא דורשות קודן אולי חוץ מביטוח ישיר, הקודן מיותר לגמרי במיוחד שהרכב לא גניב בסה''כ. לא לשכוח גם שזה התקנה בארץ שלטעמי לא הכי מומלץ ואיכותי.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם (נערך)
אגב כשתגיע לשלב הביטוח, הם ממש ממליצים לעשות דרכם, אני האמתי קיבלתי הצעה יותר טובה מהסוכן ביטוח שלי (אם תרצה אתן לך את הטלפון שלו).

יציעו לך קודן או שאוטומטית הוא יהיה כלול במחיר, מרבית חברות הביטוח לא דורשות קודן אולי חוץ מביטוח ישיר, הקודן מיותר לגמרי במיוחד שהרכב לא גניב בסה''כ. לא לשכוח גם שזה התקנה בארץ שלטעמי לא הכי מומלץ ואיכותי.

 

תודה לכולם באמת אנשים מדהימים אחד אחד פורום מדהים אם לא אתם אני הייתי אבוד.

אשמח לקבל את מספר הטלפון שלו.

אני נהג חדש אני מאד מקווה של ישחטו אותי במחירים.

עריכה אחרונה על ידי Pichie
פורסם
לפני שבוע קיבלתי את המיקרה הידנית שלי וכבר עברתי איתה 500 ק''מ.

 

בכל מקרה 86 אלף ש''ח לדגם המאובז לטעמי לא שווה, האבזור לא תורם למושבים הקדמיים הלא נוחים ותנוחת הישיבה הגבוהה מדי.

להשוות לפיקנטו? ממש לא הייתי משווה לפיקנטו כי למיקרה בכל זאת יש יתרונות של שימושיות בכל הנוגע למרחב פנימי וגודל תא מטען טוב בהרבה שלפחות מאפשר הכנסת עגלת תינוק בצורה סבירה.

 

הדגם הידני במבצע בהחלט שווה לטעמי.... ולגבי המלאי המוגבל, כשרכשתי את שלי בימי מכירות במעמד המכירה לא היו צבעים כמעט מלבד הפשוטים ובסוף לקחתי כחול (אדום למשל לא היה וטורקיז לא היה) ואחרי כמה ימים שהימי מכירות נגמרו החל מבצע אחר חדש עם אותו המחיר ומלאי צבעים חדש...

 

הרכב שלי על הכביש עלה 62680 ש''ח

 

הצריכת דלק שבנתיים הצלחתי להגיע אליה בממוצע בנסיעה דיי חסכונית (מעט בעייתי כי אני גר במקום הררי עם המון עליות) 17 ק''מ לליטר, נדמה לי שזה אמור עוד להתאזן עם הנסועה של הרכב.

 

היי לכולם.

 

אז הנה, שוב חיזוק למה שאני אמרתי.

אם רכב חדש, שהנהג הנ'ל רק קיבל אותו, לא עבר הרצה, ועם נסיעה די חסכונית אך עם המון עליות, מגיע לצריכה של 17 לכל ליטר, אז נהיגה בלי כל הנתונים הנ'ל, עם דגש מקסימלי לחסכון, לא יכול להגיע לצריכה של 1 ל20?

 

בכל מקרה, הרכב מאוד מומלץ בגרסה הידנית, שעולה אחרי הכל כ63K.

בגרסה הידנית אני לא ממליצה.

פורסם
מסכים. האיביזה עדיפה עם גיר DSG ובסביבות 80 אלף. ב-86 אלף לא היתי קונה מיקרה. כבר עדיף פיקנטו מאובזרת עם גג שמש

 

זה בדיוק מה שאני חשבתי.. בפחות כסף אפשר להביא רכב הרבה יותר סימפטי. הדבר העיקרי אבל לדעתי, זה המחיר... המיקרה מקוטלגת כסופר מיני, אתה ראית את האוטו בפועל? הוא פיצי!! מעבר לזה שהביצועים שלה לא מרשימים בכלל (לדעתי) אבל.. היי על טעם ועל ריח אה? אני מציע לך לקחת את הרכב לנסיעת מבחן לפחות פעמיים עם הפרשי זמן של כמה ימים בין לבין לפני שאתה שם 86 אלף שקל עליו..

פורסם

הוא רשם שהוא לוקח בסוף את הידנית במחיר של 63.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.


×
×
  • תוכן חדש...