Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3986 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

זאת את שרצתה סט צמיגים חדש למיקרה!

 

את נוסעת 25-30K ק"מ בשנה, את בטוחה שהנסועה שלך נחשבת משולבת לפי הקריטריונים של הNEDC?

 

אצלי בעבודה יש אנשים שמגיעים מרחובות ואשדוד לעבוד במרכז, באופן לא מפתיע הנסועה השנתית שלהם גבוהה יותר וצריכת הדלק הממוצעת נמוכה יותר משל מי שגר בבת ים (נגיד).

הסאן רוף מקורי, החור שאתה הולך לעשות בגג לא.
פורסם (נערך)

וכמה נסעת עד עכשיו ובאיזה מסלול?

 

או שאת סתם מחפשת לריב עם איזה אלמוני במקום לתרום לפורום מידע שיעזור לרוכשים פוטנציאלים להחליט?

 

ואני לא חופר, הגבתי לך בשרשור ההוא בזמנו.

עריכה אחרונה על ידי Stone
הסאן רוף מקורי, החור שאתה הולך לעשות בגג לא.
פורסם

נסעתי משהו כמו 2K ק'מ.

ובכלל חומד, לא עניינך איך וכמה אני נוסעת.

אני לא מחפשת לריב עם אף אלומני, אתה זה שלא מבין.

וזאת לא רק אני, גם אותו בחור שקנה לא מזמן הגיע לצריכה של 1 ל17, כאשר הרכב שלו חדש לחלוטין, והוא גם במקום הררי.

 

אני כן עוזרת לרוכשים פוטנציאלים כי אני אומרת את האמת.

אתה עושה 1\16.5, אני עושה 1.20, והבחור ההוא עושה 1.17.

 

אתה צריך להבין שאתה לא היחידי בארץ שנוהג במיקרה, ומה לעשות, יש נהגים[ות] שמשיגים צריכה יותר טובה.

 

ויודע מה? אני עושה 1\1. ככה בא לי :-)

 

ובינתיים אתה היחידי שמתווכח בלי סוף..

 

שפותח השרשור יתחדש, ואני מאחלת לך ללמוד נהיגה חסכונית, ולהגיע גם ליותר מ20 לכל ליטר.

להית :-D

פורסם

רויטל, כמו שרשמתי בהתחלה, נא לא להתווכח. את עוד משתמש חדש שרץ לפורום ייעוץ לכתוב שטויות ולהטעות אנשים.

 

את לא יודעת מה הקריטריון בכלל לנסיעה משולבת ולא אכפת לך, העיקר שפלטת כמה יוצא לך כל תדלוק ב2000 ק"מ שנסעת עם הרכב. בכל שרשור פה שעוסק בצריכת דלק יש נתוני מסלול. מה זה משנה שכל אחד כותב כמה הוא עושה, מה אפשר ללמוד מזה בכלל?

 

למה לא הזכרת פה שהצמיגים הגמורים שלך (אם הם באמת שחוקים) יכולים להוסיף עוד 5% לצריכת דלק?

 

מאחל לך לקרוא יותר ולכתוב פחות. אולי את באמת טרול של חופש גדול כמו שכבר כתבו אז סיימתי לבזבז עלייך מלל.

הסאן רוף מקורי, החור שאתה הולך לעשות בגג לא.
פורסם

לא יודע איך הגעתם לויכוח המוזר הזה, בשורה התחתונה אני אישית כותב מה יוצא לי וככה אני מאמין גם רויטל, לי אישית אין שום אינטרס להגדיל לניסאן את המכירות ואם היה באפשרותי כלכלית אז כנראה הייתי רוכש רכב אחר יקר יותר...

 

אגב אני גר באריאל ואפילו נסיעה לתדלק, לדואר, לסופר מלאה בעליות דיי חדות שמצריכות לתת גז.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

שמח לעדכן את כולם,רכישת הרכב בוצעה בהצלחה =)

ברגע שאקבל אותו אעלה תמונות.

שוב מודה לכולם.

פורסם

תתחדש.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.


×
×
  • תוכן חדש...