Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3984 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

ביקרתי היום אצל הסוכנות של ניסאן ואני מעוניין לדעת אם הרכב שווה את המחיר נכון לעכשיו יש אצלם מבצע עד גמר המלאי,הדגם הכי מאובזר(Acenta) נמכר 86 אלף במקום 105 אלף כולל מערכת מולטימדיה.

זה עניין של כמה ימים בודדים לפני שהמלאי יגמר.

אני מעוניין לדעת אם היא אכן שווה את הכסף הזה במיוחד אחריי ההנחה הגדולה.

אשמח לשמוע את תגובותיכם.

  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

1) נא לא להאמין למשפטי "אוטוטו נגמר".

 

2) אין איזו אוטומטית חדשה יותר אטרקטיבית ב90K נגיד?

הסאן רוף מקורי, החור שאתה הולך לעשות בגג לא.
פורסם

לטעמי לא ועוד כמה דברים:

המחיר הוא לא מחיר מבצע, זה טריק שיווקי, זהו המחיר שהיא צריכה להמכר איתו כל הזמן וזה מה שקורה לאחרונה פשוט הם תמיד מצהירים שזה מבצע מוגבל בזמן וביחידות למרות שזה בולשיט, כמו רוב ה״מבצעים״ זה הכל חרטא וטריקים שיווקיים, תקנה רכב שאתה באמת מעוניין בו ולא כי יש עליו מבצע.

פורסם
לטעמי לא ועוד כמה דברים:

המחיר הוא לא מחיר מבצע, זה טריק שיווקי, זהו המחיר שהיא צריכה להמכר איתו כל הזמן וזה מה שקורה לאחרונה פשוט הם תמיד מצהירים שזה מבצע מוגבל בזמן וביחידות למרות שזה בולשיט, כמו רוב ה״מבצעים״ זה הכל חרטא וטריקים שיווקיים, תקנה רכב שאתה באמת מעוניין בו ולא כי יש עליו מבצע.

 

לא בטוח לגבי הטריק השיווקי כי בכל מקום שתבדוק תראה את אותו המחירון

פורסם
1) נא לא להאמין למשפטי "אוטוטו נגמר".

 

2) אין איזו אוטומטית חדשה יותר אטרקטיבית ב90K נגיד?

 

אני לא סגור על זה, קשה לי להאמין שקיים רכב חדש מהיבואן עם רמת איבזור כמו של המיקרה ...

פורסם

תוסיף עוד 10K ויש לך פג'ו 206 1.2 טורבו גיר אוט' 6 הילוכים עם כל האבזור שלמיקרה יש אם לא יותר. הפג'ו גם יותר גדולה, היא דגם חדש דנדש לעומת המיקרה שאמורה אוטוטו להתחלף, ואולי אפילו להשתנות בצורה משמעותית (לגדול למידות סופר מיני או לקטון למיני).

 

לי יש מיקרה ידנית. אוהב את המערכת, קיפול המראות, 4 ח"ח עם מרימי שמשות, חיישן לחץ אויר וכו'. מה יש באסנטה שאין בשלי? גיר רציף, מגנזיום 15", חבילת צבע מצועצעת וסלון דו-גוני? הרכב שלי היה שווה 60K אבל אם הייתי צריך להוציא 86K, לא חושב שהייתי הולך על המיקרה CVT.

הסאן רוף מקורי, החור שאתה הולך לעשות בגג לא.
פורסם
תוסיף עוד 10K ויש לך פג'ו 206 1.2 טורבו גיר אוט' 6 הילוכים עם כל האבזור שלמיקרה יש אם לא יותר. הפג'ו גם יותר גדולה, היא דגם חדש דנדש לעומת המיקרה שאמורה אוטוטו להתחלף, ואולי אפילו להשתנות בצורה משמעותית (לגדול למידות סופר מיני או לקטון למיני).

 

לי יש מיקרה ידנית. אוהב את המערכת, קיפול המראות, 4 ח"ח עם מרימי שמשות, חיישן לחץ אויר וכו'. מה יש באסנטה שאין בשלי? גיר רציף, מגנזיום 15", חבילת צבע מצועצעת וסלון דו-גוני? הרכב שלי היה שווה 60K אבל אם הייתי צריך להוציא 86K, לא חושב שהייתי הולך על המיקרה CVT.

לצערי אני כבר חורג משמעותית מהתקציב שלי לא אוכל להרשות לעצמי רכב בשווי של 100K אלא אם כן אחסוך עוד ...

פורסם

ב80 אלף יש לך את הספייס סטאר שהיא גם מאוד מאובזרת וזולה ב 6 אלף.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

המלאי עומד להיגמר = דירות אחרונות נותרו (במילים אחרות, יש מלא, אבל לא נספר לך את זה). המחיר גבוה למיני והמלאי תמיד מתחדש. אל תדאג.

מכונית קונים במזומן או שלא קונים בכלל

פורסם

נשמע לי יקר לשלם סכום כזה על מיקרה אוטומטית.

פעם היה איביזה אוטומטית במבצע, תנסה לבדוק אם זה עדיין רלוונטי

פורסם
נשמע לי יקר לשלם סכום כזה על מיקרה אוטומטית.

פעם היה איביזה אוטומטית במבצע, תנסה לבדוק אם זה עדיין רלוונטי

מסכים. האיביזה עדיפה עם גיר DSG ובסביבות 80 אלף. ב-86 אלף לא היתי קונה מיקרה. כבר עדיף פיקנטו מאובזרת עם גג שמש

DOMO2

WELLCOME TO THE END OF THE WORLD

פורסם

גם אני מסכים הבעיה היא שאין יותר את הדגם AM5 ,באוקטובר הקרוב מגיע דגם חדש עם מנוע 1.0T שבעצם יהיה המחליף שלו

פורסם
מסכים. האיביזה עדיפה עם גיר DSG ובסביבות 80 אלף. ב-86 אלף לא היתי קונה מיקרה. כבר עדיף פיקנטו מאובזרת עם גג שמש

 

תלוי למי,למיקרה יש כמה יתרונות על הפיקנטו אוטומטית.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
תלוי למי,למיקרה יש כמה יתרונות על הפיקנטו אוטומטית.

 

אתה בתור בעלים של ספייס סטאר מרוצה מהרכב עד כה?


×
×
  • תוכן חדש...