Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4006 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

יש לי ניסן אלמרה שנת 2006

לאחרונה יש עליה משמעותית בצריכת הדלק

עד לפני כשבועיים האוטו היה עושה 1:10.5 בנהיגה רגילה -לא חסכונית

ולאחרונה יש עליה משמעותית ובבדיקות האחרונות יצא לי 1:8.5

הבדיקות נעשות בצורה הפשוטה ממיכל מלא למיכל מלא חלקי הקילומטרים שנסעתי

אין שינוי בתנאי הנסיעה בין הבדיקות(90% נסיעה בין עירונית)

האוטו מטופל ומתוחזק עברתי טסט לפני שבוע ולאחרונה החלפתי 4 צמיגים

השינויים היחידים לאחרונה הם ש50% מהנסיעה (הכוונה חזור מהעבודה) אני עם אוטו מלא שלפני זה נסעתי לבד.

והמזגן דולק כל הנסיעה

אשמח לעזרה מכם חברי הפורום

תודה

פורסם (נערך)

תוספת של עוד 4 איש נניח 200 ק"ג ישנו את תצרוכת הדלק ביותר מ5% (+).

הפעלת מזגן כנ"ל.

והנה התוספת בצריכה... הגיוני.

 

נ.ב

גם צמיגים ולחץ אוויר יכולים להשפיע על צריכת הדלק.

 

כך שבסך הכל 8% לאור השינויים שעשית נשמע כהגיוני.

עריכה אחרונה על ידי Ron Poh
פורסם

הבחור מדווח על עליה של כ-20% בצריכת הדלק ולא של 8%.

להבנתי המזגן פעל ב-2 המקרים, רק מספר הנוסעים השתנה.

פורסם

נכון 20%..

אך עדיין 6-7% עבור תוספת נוסעים

6-7% עבור מזגן

יש לנו 12%, נוסיף עוד קצת על הצמיגים החדשים והטובים יותר.

ולא רחוק ממה שהוא ציין.

פורסם
נכון 20%..

אך עדיין 6-7% עבור תוספת נוסעים

6-7% עבור מזגן

יש לנו 12%, נוסיף עוד קצת על הצמיגים החדשים והטובים יותר.

ולא רחוק ממה שהוא ציין.

חשבתי שצמיגים חדשים אמורים לחסוך בהוצאות הדלק

דרך אגב זה אותו חברה שהייתה לי לפני (continental)

פורסם

שני ההבדלים שציינת הם הנוסעים והצמיגים החדשים (שעימם בא גם לחץ אויר חדש) - שניהם יכולים להסביר עלייה בצריכה, כמו גם הפעלת המזגן.

 

במיוחד מכיוון שאת נוסעת ב-50% מהזמן בעומס מלא, מלאי אויר ללחץ המקסימלי המומלץ (אני ממלא 1-2 PSI יותר). תקבלי חסכון בדלק וזינוק טוב יותר (אך נוחות מעט טובה פחות).

:turn-l:
פורסם

חפשי מדבקה עם לחצי האוויר המומלצים מאחורי מכסה הדלק או על אחת מהקורות של הדלתות.

בכל מדבקה כזו יש פירוט של ל"א רגיל ול"א תחת עומס (ולעיתים משתנים אחרים).

 

יש לשים לב כי מדובר בלחצי אוויר קרים, כלומר לפני שהרכב נסע מעל ק"מ אחד או שניים, או לאורך זמן.

במידה והגלגלים חמים, יש להוסיף בין 5-10% יותר (2-4psi יותר).

 

כל עוד לא תחצי את לחץ האוויר המקסימלי עבור הצמיגים, אין סכנה. צריכה להיות הטבעה על הצמיגים שמציינת לחץ זה.

פורסם

מעבר להתאמת הלחץ לעומס ברכב ולחום הצמיגים בעת הניפוח, אין בעיה לנסוע באופן קבוע עם 1-2PSIG יותר מהנדרש, כל עוד הנהיגה היא על כביש.

 

העודף הזה לא באמת גורם לשום בעיה, ויטיב עם צריכת הדלק ועם קשיחות הפניה של הצמיג.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

×
×
  • תוכן חדש...