Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4013 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אאודי A4 החדשה

 

בתפריט - פלטפורמה חדשה, מנועים מעודכנים, עיצוב חדש (יחסית לאודי, בכל זאת...), תוספת אבזור ומערכות בטיחות, DSG7 ותוספות קטנות לחלק מהנתונים הנמדדים בסנטימטרים.

 

תגיע לארץ בסוף השנה הנוכחית.

 

אני כבר רואה מה הולך להיות פה בינואר 2016 בסגמנט הזה, מרצדס וב.מ.וו יצטרכו לעבוד קשה מאוד, וגם זה לא בטוח יעזור להם.

עריכה אחרונה על ידי עמית

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

נראית כמו אאודי, וזה כנראה מה שהקהל הישראלי אוהב.

המנוע הבסיסי נשמע יותר אטרקטיבי ממה שקיים היום.

דגם בסיסי במחיר כמו שאאודי יודעים לתמחר יחזור לככב בטבלת המכירות.

פורסם

אהבתי את התגובה בכתבה.

אאודי נראית סבבה. מנוע טוב, גיר טוב [ונקווה שתקין]. עוד אאודי בקיצור.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
http://cars.walla.co.il/item/2867993

 

בתפריט - פלטפורמה חדשה, מנועים מעודכנים, עיצוב חדש (יחסית לאודי, בכל זאת...), תוספת אבזור ומערכות בטיחות, DSG7 ותוספות קטנות לחלק מהנתונים הנמדדים בסנטימטרים.

 

תגיע לארץ בסוף השנה הנוכחית.

 

אני כבר רואה מה הולך להיות פה בינואר 2016 בסגמנט הזה, מרצדס וב.מ.וו יצטרכו לעבוד קשה מאוד, וגם זה לא בטוח יעזור להם.

 

לא מבין איזה מהפך בדיוק אתה צופה.

 

מי שקנה אאודי עד היום (ויש רבים כאלה משום מה), ימשיך לקנות.

מי שלא - לא נראה לי שדווקא זו תשכנע אותו במיוחד.

 

או שאולי התכוונת לג׳וליה כזו שתנגוס נתחים עצומים מהסגמנט?

פורסם

טכנולוגיה מתקדמת, אבל לא יותר מדי.

עיצוב נאה, אבל חס וחלילה לא נועז.

האמינות היא נעלם, אבל נקווה שב-VAG הפיקו לקחים (גם אם לא ממש הודו בפומבי בטעויות).

ככל הנראה תהיה מכונית טובה. הרכב המועדף על איגוד רואי החשבון הגרמני (ה-C פשוט הפכה לנועזת מדי). גם בישראל הגרסה הקודמת מכרה לא רע וכזאת תהיה גם הנוכחית.

בקרוב בצ'מפיון תור של בעלי A4 דור קודם שבאים להתחדש ובעלי A3 שבאים להשתדרג. זה מה שחשוב בשורה התחתונה.

 

האלפא נראת טוב יותר משמעותית ועם מנועים מעניינים יותר, אולי הם יצליחו לגנוב קצת לקוחות פוטנציאליים, אבל לא יפגעו בבסיס הלקוחות הקיים.

פורסם (נערך)
לא מבין איזה מהפך בדיוק אתה צופה.

 

מי שקנה אאודי עד היום (ויש רבים כאלה משום מה), ימשיך לקנות.

מי שלא - לא נראה לי שדווקא זו תשכנע אותו במיוחד.

 

או שאולי התכוונת לג׳וליה כזו שתנגוס נתחים עצומים מהסגמנט?

בחודשים ינואר-מאי 2015 נמכרו בסה"כ 169 יחידות מהA4, על שלל גרסאותיה.

באותה תקופה נמכרו בסה"כ 279 יחידות מהC-Class, על שלל גרסאותיה, כולל C63.

שוב באותה תקופה, נמכרו בסה"כ 345 יחידות מהסדרה 3, על שלל גרסאותיה, כולל הM.

כל הנתונים נלקחו מהשרשור הזה.

 

כמו שאתה רואה, אודי נמצאת בסגמנט הזה הרחק מאחור, בשונה למשל מהסגמנט בו מככבת הA3, עם כמעט פי 2 מכירות מהמתחרות המוזכרות לעיל.

אז בשונה ממה שאתה טוען, אין רבים שקונים אודי בסגמנט הזה, מה שכנראה ישתנה עת הגעתה של הA4 החדשה לארצנו.

 

אגב, זה לא שאני חושב שהרכב הזה כזה טוב, אני פשוט מבין את השוק ורואה איך הוא זז מבפנים. על פי ההיסטוריה, הרכב הזה הולך להימכר יפה מאוד, אלא אם צ'מפיון יעופו על עצמם על מחיר מאוד מאוד גבוה ולא משתלם.

עריכה אחרונה על ידי GhostBuster

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

שום דבר. הA4 תספיק כדי לעשות צרות גדולות למרצדס ולב.מ.וו.

 

כולם פה יכולים להמשיך ולהגיד "איזה פיהוק", "איזה שיעמום", "הכל אותו דבר" וכו', אבל כשהרכב יגיע לארץ הוא יימכר כמו משוגע. למה? כי אודי וכי צ'מפיון.

 

אני כל כך אשמח לטעות ולראות אותה כושלת לשם שינוי, אבל ההיסטוריה מלמדת אחרת.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

נראה מאוד דומה לa3 המנוע הבסיסי עדיף על הדבר המגוחך שיש לa4 הנוכחית.

מנוע טורבו 1.8 120 כ״ס. אפילו 1.6 אטמוספרי מציג נתון נאה יותר.

פורסם (נערך)
מנוע טורבו 1.8 120 כ״ס. אפילו 1.6 אטמוספרי מציג נתון נאה יותר.

יש דברים מעבר להספק "על הנייר". יש עניין לא פעוט של זמינות הכוח, המומנט המרבי והסל"ד בו הוא מושג.

אני נוהג על 1.4 טורבו עם 120 כ"ס "על הנייר". אם רק אחפוץ בכך, אני יכול להשאיר מאחור כל משפחתית 1.6, בכל מצב.

ל-1.8 הזה היה מספיק מומנט מסל"ד מאוד-מאוד נמוך ולמעשה הוא סיפק את כל הכוח שלו בכל מצב נהיגה נתון (לעומת 1.6 יפני/קוראני שצריך לטפס ל-5000 סל"ד בשביל לספק את 16 קג"מ האנמיים שלו).

 

אבל בהשוואה לשאר הקטגוריה ובעניין התמורה למחיר, זה כבר סיפור אחר.

עריכה אחרונה על ידי Doc Slow

×
×
  • תוכן חדש...