Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4016 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא שאני טוען שזאת הכרזה מרגשת (היא לא), אבל בתמחור נכון ה-A4 בהחלט מהווה מתחרה ראויה בקטגוריה שלה:

1. לוח שעונים וירטואלי שנלקח הישר מה-TT ושאר צעצועים אלקטרוניים

2. מיאוץ אפס למאה בפחות משש שניות (!) בדגם ה-2.0 ליטר

3. בקרת אקלים שלושה איזורים

4. רמת גימור פנימי מרשימה

 

הדגם הזה לא מנסה לפנות לחובבי נהיגה אלא למנהלים אמידים בדרג הביניים. ככזה הוא מספק את הסחורה ולמעלה מכך.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
בחודשים ינואר-מאי 2015 נמכרו בסה"כ 169 יחידות מהA4, על שלל גרסאותיה.

באותה תקופה נמכרו בסה"כ 279 יחידות מהC-Class, על שלל גרסאותיה, כולל C63.

שוב באותה תקופה, נמכרו בסה"כ 345 יחידות מהסדרה 3, על שלל גרסאותיה, כולל הM.

כל הנתונים נלקחו מהשרשור הזה.

 

כמו שאתה רואה, אודי נמצאת בסגמנט הזה הרחק מאחור, בשונה למשל מהסגמנט בו מככבת הA3, עם כמעט פי 2 מכירות מהמתחרות המוזכרות לעיל.

אבל לא בטוח שהתקופה הזו מייצגת, כי ה-A4 הקודמת היתה בסוף חייה וטבעי שלקוחות פוטנציאליים יעדיפו לחכות לדגם החדש.

פורסם

בדיוק. מסכים ב100 אחוז. בגלל זה אמרתי שאני צופה בלאגן בסגמנט הזה ברגע שהרכב הזה יגיע, שזה ככל הנראה יהיה בינואר 2016.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

המנוע הזה מוגבל ל-120 בגלל תקנות מיסוי בכל מיני מדינות בעולם....

אל תדאג, הוא לא יהיה בדיוק 120, לדעתי הם רק רושמים את זה כמו בהרבה מקרים של הגבלה בגלל מיסוי אבל בפועל זה יותר מ-120 וגם המומנט יהיה כזה של 1.8 טורבו

פורסם (נערך)

חבל שיקח כמה חודשים עד שיגיע.

אני מנסה לשים יד על אחת 2013 עם המנוע של 120 כ"ס וקשה נורא למצוא בשוק, לא מוכרים או שמוצאים רק עם ק"מ מאוד גבוהה יחסית לשנה

עריכה אחרונה על ידי matanya cahana

A3

A4

פורסם
המנוע הזה מוגבל ל-120 בגלל תקנות מיסוי בכל מיני מדינות בעולם....

אל תדאג, הוא לא יהיה בדיוק 120, לדעתי הם רק רושמים את זה כמו בהרבה מקרים של הגבלה בגלל מיסוי אבל בפועל זה יותר מ-120 וגם המומנט יהיה כזה של 1.8 טורבו

 

שינוי תוכנה קטן למנוע הזה ואפשר להגיע להספק של הגרסאות הבכירות יותר.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

דווקא לא הייתי לועג למכירות של האודי. ביולי 2014 צמפיון גמרה את המכסה השנתית של האודי. ובדצמבר הוקצו כ600 כלים לימי מכירות ובסוף הוחלט להגדיל ל900 כלים שנעלמו כבר בתחילת ינואר.

פורסם

קראתי את ההודעה הראשונה, נכנסתי ללינק לכתבה, נרדמתי משעמום והופ כבר יש 15 הודעות בשרשור.....

 

יודע מה ההבדל בין אאודי למרצדס וב.מ.וו?

 

מי שרוצה רכב יוקרה יודע שמרצדס וב.מ.וו הן מכוניות טובות וכנראה גם ירצה לרכוש אחת מאלה.

מי שרוצה רכב יוקרה יודע שגם אאודי טובים אבל הוא עדיין רוצה את הבימר או הבנץ.

 

אני דווקא חושב שחלק ניכר מדגמי אאודי מעוצבים לא רע ובהחלט נעים למראה, אני גם חושב שהם לא רעים מבחינה טכנולוגית אבל עדיין, אאודי זה מותג די אפור ולא מלהיב.

 

למעט כמה הברקות שלהם (S5 ו-RS5 למשל)- הם פשוט לא מעניינים.

 

אפילו ה-R8 שלהם זו העתקה של גאיירדו.

 

באופן אישי הייתי שמח לראות קצת יותר העזה ולשמוע שהם זורקים לפח את הקוואטרו הזה שהם דוחפים לכל דגם בין אם צריך או לא צריך את זה.

 

עד אז הם כנראה ימשיכו להשאר במשבצת של גרמניה אפורה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

זו גם ההנעה, זה גם המכלולים הרבים שהיא חולקת עם אחיותיה העממיות ועוד.

 

לטעמי אין לה סקס אפיל של יוקרתית אמיתית, בסופו של דבר זו אותה גברת בשינוי אדרת.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

עידן אני מסכים, חלקית.

אאודי בוחרים, שבמודע לדעתי, לתפוס את המשבצת הזו של "יקר אבל סולידי". מי שמחפש נראות ימצא הרבה יותר ממנה אצל הבימריות ואצל בנצי (שלאחרונה פשוט זורחים ומשאירים את השניים האחרים הרחק מאחור, לדעתי).

אמהמה, יש המון, המון, קהל יעד לאנשים שרוצים רכב יוקרה סולידי - עכשיו תגיד לי עם יד על הלב על איזה בראנד מהשלושה תמליץ למישהו שמחפש רכב כזה?

אגב, מישהו מכיר נתוני מכירות אירופאיים? אם הייתי צריך לנחש על עיוור, הייתי מהמר על אאודי מבין שלושת היצרנים הנ"ל כאשר מדובר בשוק הפרטי.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

לA4 יש מתחרים חזקים מבית כמו ה-CC, הסופרב וגם הפאסאט ובגלל זה אני מתאר לעצמי הוא נמכר במספר נמוכים יחסית משאר הדגמים של אודי. ככה או ככה, אני מוכן להשתעמם, לפהק ולנקר באחת כזאת. הצבע לא חשוב.

פורסם
עידן אני מסכים, חלקית.

אאודי בוחרים, שבמודע לדעתי, לתפוס את המשבצת הזו של "יקר אבל סולידי". מי שמחפש נראות ימצא הרבה יותר ממנה אצל הבימריות ואצל בנצי (שלאחרונה פשוט זורחים ומשאירים את השניים האחרים הרחק מאחור, לדעתי).

אמהמה, יש המון, המון, קהל יעד לאנשים שרוצים רכב יוקרה סולידי - עכשיו תגיד לי עם יד על הלב על איזה בראנד מהשלושה תמליץ למישהו שמחפש רכב כזה?

 

מסכים איתך אבל אז עולה שאלה, אם אתה מחפש רכב יוקרה\פרמיום סולידי, למה אאודי ולא את האחות לבית פולקסוואגן?

 

זו הנקודה, יש שיתוף מכלולים כל כך רחב בדגמי הקונצרן שלטעמי זה מפחית מתחושת ה“ייחוד“ של מותג היוקרה שלו.

 

מעבר לזה, אני מסתכל על אאודי (כמו על יתר המותגים) ממשקפיים של חובב נהיגה ושם היא נופלת לטעמי (ובגדול) אל מול מרצדס וב.מ.וו.

 

אפרופו יוקרה סולידית, כשנוחי דנקנר התחיל להסתבך עם כל הבלאגן של IDB הוא רצה להחליף רכב בדגש שלא יהיה מנכר עיניין, יוקרתי סולידי.

 

הבחירה נפלה על A8 4.2 QUATTRO.

 

סולידי שעולה הון, ממש להיות עם ולהאמין שאחרים חושבים שאתה בלי.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

זה הקטע עידן, הרבה אחרים שיראו את הA8 לא יקלטו שמדובר ברכב במחיר של דירה.

ובנוגע ללמה לא פולקסווגן, אין מה לעשות - הן פנים והן חוץ, מדובר ברמת הידור שונה. גם המותג 'אאודי' נושא דגל יוקרתי יותר.

 

אלו שבאמת, באמת, רוצים 'סליפר יוקרתי', לא ירכשו אאודי. כמו שציינת יש את פולקסווגן, או אינפיניטי, או לקסוס של פעם (היום, פחות).

אלו שרוצים רכב יוקרה אבל שלא יפריע יותר מדי לשכנים צרי העין, או כאלו שרוצים לספר לכולם כמה שהם אנשים סולידיים (ע"ע הדוגמא שהעלת) - כנראה יבחרו באאודי ע"פ המתחרות עליהן דיברת.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200


×
×
  • תוכן חדש...