Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4015 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

באירופה יש אפשרות "סולידיות" נוספת - מרצדס C או במוו סדרה 3 בגרסת הסטיישן.

 

בישראל אאודי היא כבר מזמן סמל סטטוס, במיוחד הדגמים הזוטרים יותר בקרב צעירים. ה-A1/A3 נמצאים חזק בנישה ביחד עם המיני קופר בקטגוריה של "תביא לי איזה אוטו קטן וחמוד מתנת גיוס לילד/ילדה, אבל שיהיה הכי יקר עם הכי הרבה אקסטרות ומשהו כזה ספורטיבי כמו שהצעירים היום רוצים".

 

כשנוחי דנקנר התחיל להסתבך עם כל הבלאגן של IDB הוא רצה להחליף רכב בדגש שלא יהיה מנכר עיניין, יוקרתי סולידי.

הבחירה נפלה על A8 4.2 QUATTRO.

שאתה תחת העין הבוחנת של התקשורת, אין דבר כזה בחירה "צנועה" או "סולידית" אלא אם אתה באמת בוחר ברכב צנוע וסולידי. שהרי כל עיתונאי זוטר יפתח קטלוג רכב ולמחרת תופיע תמונת יצרן של A8 (עם הכיתוב "אילוסטרציה") ומתחת הכיתוב -- "רכבו החדש של הטייקון אלמוני פלמוני המצוי תחת חקירה - 900 אלף ש"ח וכולל מנוע V8 רב עוצמה ואת כל הפינוקים והטכנולוגיה שניתן לחלום עליהם".

אם כי נכון שעדיין ניקור העיניים עם BMW או מרצדס עז יותר (לציין שכך זה בכל העולם).

עריכה אחרונה על ידי Doc Slow
  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מסכים בהחלט וזו הסיבה שציינתי את רכבו הצנוע (לשעבר) של נוחי דנקנר, קשה לי להאמין שההדיוט שיראה את הרכב הזה לא יבין מיד שזה רכב יקר, יקר מאוד.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

נתוני מכירות גלובאליים - ב.מ.וו, אודי, מרצדס - 2014

 

נתוני מכירות ארה"ב - ב.מ.וו, אודי, מרצדס - 2014

 

משום מה, לא מצאתי נתונים ספציפיים לאירופה.

 

כשאני מדבר על צפי לשינוי בקטגוריה, אני מדבר על מדינת ישראל. עמישראל כבר הוכיח שהוא אוהב את התוצרת של VAG, והA4 החדשה כנראה תמשיך את המסורת הזאת, למרות הירידה שנרשמה לאחרונה במכירות של צ'מפיון. אני כמובן מתכוון לקטגורית הפרמיום סדאן. אודי הייתה שחקן די חלש שם לאחרונה עם הA4 הזקנה, והA3 סדאן שנגסה לה במכירות, אבל לדעתי כל זה ישתנה כאשר הA4 תגיע לארץ הקודש.

 

שוב, הלוואי ואני טועה, אבל זו דעתי.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם (נערך)
באירופה יש אפשרות "סולידיות" נוספת - מרצדס C או במוו סדרה 3 בגרסת הסטיישן.

 

בישראל אאודי היא כבר מזמן סמל סטטוס, במיוחד הדגמים הזוטרים יותר בקרב צעירים. ה-A1/A3 נמצאים חזק בנישה ביחד עם המיני קופר בקטגוריה של "תביא לי איזה אוטו קטן וחמוד מתנת גיוס לילד/ילדה, אבל שיהיה הכי יקר עם הכי הרבה אקסטרות ומשהו כזה ספורטיבי כמו שהצעירים היום רוצים".

 

 

שאתה תחת העין הבוחנת של התקשורת, אין דבר כזה בחירה "צנועה" או "סולידית" אלא אם אתה באמת בוחר ברכב צנוע וסולידי. שהרי כל עיתונאי זוטר יפתח קטלוג רכב ולמחרת תופיע תמונת יצרן של A8 (עם הכיתוב "אילוסטרציה") ומתחת הכיתוב -- "רכבו החדש של הטייקון אלמוני פלמוני המצוי תחת חקירה - 900 אלף ש"ח וכולל מנוע V8 רב עוצמה ואת כל הפינוקים והטכנולוגיה שניתן לחלום עליהם".

אם כי נכון שעדיין ניקור העיניים עם BMW או מרצדס עז יותר (לציין שכך זה בכל העולם).

ה A8 אינה מרשימה ומוחצנת פחות ממקבילותיה, אבל הויכוח הזה אינו באמת רלבנטי לפחות בהקשר מר דנקנר. המעבר אצלו היה מאודי כזו לאופל אינסיגניה דווקא וזו באמת צניחת סטטוס שעלולה לגרום בקלות לעילפון, בלי חלילה למעט מכבודה של האופל.

עריכה אחרונה על ידי רועי5
פורסם

לכן לא ציינתי את דנקנר אלא את הטייקון הידוע "אלמוני פלמוני".

ודנקנר צריך בנתיים לשמוח בחלקו, אינסגניה עדיפה משמעותית על זינזנה.

 

ואני מסכים שה-A8 בדור הנוכחי שלה כבר בהחלט אינה "ישנונית".

פורסם
לא שאני טוען שזאת הכרזה מרגשת (היא לא), אבל בתמחור נכון ה-A4 בהחלט מהווה מתחרה ראויה בקטגוריה שלה:

1. לוח שעונים וירטואלי שנלקח הישר מה-TT ושאר צעצועים אלקטרוניים

2. מיאוץ אפס למאה בפחות משש שניות (!) בדגם ה-2.0 ליטר

3. בקרת אקלים שלושה איזורים

4. רמת גימור פנימי מרשימה

 

הדגם הזה לא מנסה לפנות לחובבי נהיגה אלא למנהלים אמידים בדרג הביניים. ככזה הוא מספק את הסחורה ולמעלה מכך.

 

הב.מ.וו, המרצדס והיגואר xe יעשו רושם טוב יותר.

בוולוו s60 יש את כל מה שציינת עם עיצוב מוצלח יותר ובמחיר זול יותר.

פורסם

שוגי, כל מה שאמרת לגבי אבזור נכון לדגם בחו"ל, השאלה מה יגיע לארץ.

 

אסף, אין ספק לגבי המחיר הזול של הוולוו, אבל עיצוב זה עניין של טעם ונתוני מכירות לא משקרים. עמישראל מעדיף את הגרמניות.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

בוולוו s60 יש את כל מה שציינת עם עיצוב מוצלח יותר ובמחיר זול יותר.

בוולוו S60 יש אמנם לוח שעונים TFT אבל זה שב-A4 משוכלל הרבה יותר ומתקרב לרמה של דגמי יוקרה בכירים כמו מרצדס S Class.

בדקתי באתר של וולוו ולא מצאתי בקרת אקלים שלושה אזורים ב-S60. רמת הגימור של ה-A4 לטעמי מרשימה יותר מזו שבוולוו, אבל על טעם ועל ריח.

אגב, וולוו הפציצו ברמות שטרם נודעו עם הגימור של ה-XC90. הייתי שמח לראות יותר מזה גם ב-S60.

 

שוגי, כל מה שאמרת לגבי אבזור נכון לדגם בחו"ל, השאלה מה יגיע לארץ.

אם להסתמך על ה-A3 הנוכחית (8V), הרי שרוב רובן של האופציות יוצע בישראל. מסכים שבהחלט יתכן שדגם ה-1.2 ליטר יהיה דל יחסית באבזור כמקובל במחוזותינו.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם
עידן אני מסכים, חלקית.

אאודי בוחרים, שבמודע לדעתי, לתפוס את המשבצת הזו של "יקר אבל סולידי". מי שמחפש נראות ימצא הרבה יותר ממנה אצל הבימריות ואצל בנצי (שלאחרונה פשוט זורחים ומשאירים את השניים האחרים הרחק מאחור, לדעתי).

אמהמה, יש המון, המון, קהל יעד לאנשים שרוצים רכב יוקרה סולידי - עכשיו תגיד לי עם יד על הלב על איזה בראנד מהשלושה תמליץ למישהו שמחפש רכב כזה?

 

זו בדיוק הסיבה שאני מחפש אחת כזאת ולא בימר או בנצי. לא רוצה שהלקוחות יראו אותי מנקר עיניים אבל רוצה להנות

A3

A4

פורסם
לA4 יש מתחרים חזקים מבית כמו ה-CC, הסופרב וגם הפאסאט ובגלל זה אני מתאר לעצמי הוא נמכר במספר נמוכים יחסית משאר הדגמים של אודי.

 

ישבת בכל אלו שאתה משווה? למעט CC אין באמת תחרות או שווה ערך. למרות מכלולים משותפים רמת הגימור הפנימי שונה לחלוטין.

A3

A4

פורסם
ה A8 אינה מרשימה ומוחצנת פחות ממקבילותיה, אבל הויכוח הזה אינו באמת רלבנטי לפחות בהקשר מר דנקנר. המעבר אצלו היה מאודי כזו לאופל אינסיגניה דווקא וזו באמת צניחת סטטוס שעלולה לגרום בקלות לעילפון, בלי חלילה למעט מכבודה של האופל.

 

לאופל אינסיגניה הוא עבר כשהוא כבר היה רגל ו-3/4 בחוץ, זה כבר היה המאמץ הבאמת אחרון.

בכל אופן, מסכים איתך לגבי ה-A8.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

אתמול היתה כתבה ארוכה עליו הערוץ 10, ובין היתר ראו את האינסיגניה.

אגב, בגרסת SRI, לא בגרסת ליסינג.

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם
תבדוק את נתוני המסירות. הוולוו נמכרת יותר מהאודי.

כמה פעמים צריך לכתוב שאני מדבר על הדגם העתידי ולא על הנוכחי? כנראה ש5 פעמים לא מספיק.

 

שים לב שהכל כתוב בצורת עתיד.

אני כבר רואה מה הולך להיות פה בינואר 2016 בסגמנט הזה

 

הרכב הזה הולך להימכר יפה מאוד

 

אבל כשהרכב יגיע לארץ הוא יימכר כמו משוגע.

 

ברגע שהרכב הזה יגיע, שזה ככל הנראה יהיה בינואר 2016.

 

אבל לדעתי כל זה ישתנה כאשר הA4 תגיע לארץ הקודש.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways


×
×
  • תוכן חדש...