Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2436 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, יש לי נקישות בהגה כח החשמלי בקיה פורטה 2010.

רציתי לדעת כמה עולה לשפץ אותו ואיפה באזור כפר סבא.

וכמה עולה חדש ואיפה ניתן להשיג.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

יש סיכוי שהנקישות בהגה שלך נובעות מהמנגנון החשמלי של ההגה שזה דפקט ביצור של הרכב.

תבדוק עם המוסך המרכזי של היבואן לגבי הכרה בתקלה במסגרת אחריות.

  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם

היי

גם אצלי התגלו נקישות מההגה כנראה מהמנגנון החשמלי רציתי לדעת אם החברה(קיה) מודעת לזה שזה דפקט ביצור כמו שרשמת ומחוייבת לתקן את זה גם אם עבר 7 שנים +-

פורסם

קיה פורטה 2010, וקרה לנו עכשיו קטע דומה -

הרכב עם מתחת ל- 90,000 ק"מ, וההגה נתקע לגמרי (עם נורת הגה כוח) כבר כמה פעמים.

 

היינו במוסך רשמי, לא מצאו שום בעיה למרות שהראינו שההגה תקוע דה פקטו.

 

אם יש דפקט ידוע - יש סיכוי שיתקנו את זה על חשבונם למרות שכבר אין אחריות?

פורסם

הפורטה חולקת המון מכלולים עם יונדאי I30 שסובלת מבעיה סדרתית בהגה.

אצלי הוא השמיע תקתוקים שעם הזמן הפכו למין נעילות קטנות כאלה כשמתחילים לסובב את ההגה.

ברכב שלי הוחלף בזמנו מוט הגה והבעיה נפתרה.

מאוחר יותר היו מספר מקרים בפורום שהחלפת קפלונג הגה פתרה את הבעיה.

מציע לטפל בזה בהקדם משום שמדובר בבעיה שפוגעת בבטיחות של הרכב.

  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם

כנראה שהפגם סדרתי.

בקיה סיד שלי (מודל 2011) קורה אותה תקלה בדיוק.

החלפת הקופלונג לא עזרה.

כמה עלה לכם להחליף מנוע חשמלי של ההגה/החלפת מוט היגוי?

תודה

הונדה סיוויק ES 2002

×
×
  • תוכן חדש...