Jump to content

moriel_s

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי moriel_s

  1. היי גם אצלי התגלו נקישות מההגה כנראה מהמנגנון החשמלי רציתי לדעת אם החברה(קיה) מודעת לזה שזה דפקט ביצור כמו שרשמת ומחוייבת לתקן את זה גם אם עבר 7 שנים +-
×
×
  • תוכן חדש...