Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עולה חדשה, Toyota MR2 85, יומן מסע (עודכן 13.1.16)


Maor Bracha
שימו לב! השרשור הזה בן 2633 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לא התכוונתי שהאוטו לא ספורטיבי או לא טוב או כל דבר אחר כזה..

כרגע יש בו איזון בצד המכאני וגם מקוריות שנחמד לשמר, לטעמי גם אם זה על חשבון שיפורים

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 204
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

זה בכלל משפט שמגוכך בעיניי.

המון מכוניות הן אוסף של פשרות שבטח שלא מתאים למי שרוצה רכב ספורטיבי.

 

אני אתן לך דוגמא - מוסטנג 6 צילינדר עם בלמי תוף. נכון לPureתים במיוחד בשנים הראשונות - אין מה לגעת. האם יש בזה איזה איזון בצד המכני? לא , היה צריך דגם עם תג מחיר זול של פורד פלקון שיראה טוב וימכור למי שאין לו כסף.

רכב - גם ספורטיבי וגם גירסא בכירה - היא אוסף של פשרות ואם מחפשים מכונת נהיגה ולא מכונית אספנות (שזה פטיש אחר לגמרי) - אפשר לעזור לכוון את מטרת היצרן למטרה שלך.

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוקר טוב.

 

אני מסכים מאוד עם הכיוון שאליו בחר מאור.

כשאני הייתי במצבו (לפני כ9 שנים), הייתה לי את אותה ההתלבטות האם לשמר או לשפר.

 

כל מה שניתן לשפר ויתרום לרכב, הן מבחינת אמינות , תחזוקה עתידית,(לעיתים החלקים המשופרים מהונדסים טוב יותר מחלק מקורי שיש בו פגם תכננוני), והן השיפור מוסיף לחווית הנהיגה, (מהבט הבלימה, האצה, התנהגות וכו), הוא שיפור מבורך.

 

מאור לך על זה, קח בחשבון שזאת הרפתקאה לטוב ולרע.

 

בהצלחה

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עמית - לזכרוני אבל גם אתה היית ״לייט״ על הנושא.

מנמיך בלי בולמים יעודיים , נשאר עם הג׳אנט המקורי ל״נוחות״ (רמז - פריוס מגיעה בימינו עם 215/45/17 פה) וכו.

 

עם המסקנה שלך אני מסכים.

 

חבל שהגישה בארץ לחלקים כל כך בעייתית.

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עמית - לזכרוני אבל גם אתה היית ״לייט״ על הנושא.

מנמיך בלי בולמים יעודיים , נשאר עם הג׳אנט המקורי ל״נוחות״ (רמז - פריוס מגיעה בימינו עם 215/45/17 פה) וכו.

 

עם המסקנה שלך אני מסכים.

 

חבל שהגישה בארץ לחלקים כל כך בעייתית.

 

אם "לייט" שווה אצלך לבניית מנוע מלאה שכללה החלפת בוכנות (העלאת יחס דחיסה), קאמשפטים חמים, שינויי מערכת הטיימינג למתקדמת יותר, פולי מנוע קל, קראנק קל יותר, גלגל תנופה קל, ניהול מנוע שונה, מערכת יניקה שונה (MAF שונה),מצערת גדולה יותר, מוטות מייצבים מקדימה ומאחור , קיט פוליאוריטן מלא לכל חלקו התחתון של הרכב, הסבת סרן אחורי לדיסק, הגדלת מערכת הבלימה מקדימה (דיסקים וקאליפרים), תושבות מנוע מחוזקות (פוליאוריטן), short shifter, וזה רק מכאני, קוסמטיקה זה בכלל רשימת מכולת (זה חלק ממה שאני זוכר, בכל זאת 9 שנים)...

 

אז מה נחשב אצלך להיפך מ"לייט"??

 

לגבי ההנמכה, הרכב קשה מאוד, אבל הקפיצים הגיעו סוף סוף מיפן.. אחרי ההרכבה נסע ונחליט האם ישנו צורך בהחלפת בולמים, אתה מוזמן להתרשם פה.

 

לגבי הגאנט, המידה המקורית הינה 14", כרגע הרכב עם 15", צמיגים במידה 195/55/15, ניתן להעלות חוקי ל 16", אבל אין צורך.. תקרא פה.

 

הגישה לחלקים בארץ אינה בעייתית בעידן שלנו, ניתן להזמין הכל ארצה.

הכל שאלה של ממון, זמן, (שנישרף בעיקר על חיפוש חלקים מתאימים והזמנתם ארצה), ורצון, ואני מחזיק רכב שאין לא כלל חלקים בארץ.

 

מאור, מחכים לעדכון

עריכה אחרונה על ידי AmitGo

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נו אתה רואה - מראה שקראתי בעיקר את החלקים הראשונים של הפרוייקט שלך ואז לפרקים (פיליאורטן ראיתי , MAF ראיתי עם המצערת)

מגניב. תמיד כיף לראות רכבים קצת יותר מעניינים על הכביש.

 

לגבי הגישה בעייתית אנחנו מדברים על אותו דבר.

זמן וממון. אתה מסכים שפה (ארה״ב) בכסף ובזמן ששיפצת את שלך היית קונה עוד אחד ומשפץ גם אותו כן ?

(שלא לדבר על כמות הדברים שחוקית אתה יכול לעשות לרכב ולסוע איתו על הכביש פה).

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש תפיסה של שימור טהור ונאמנות למקור והשגת מכסה ונטיל מזקנה בניו זילנד ב200$,

ויש גישה של השמשה ולא קריטי אם הקרבורטור בא ממודל מתקדם וההגה משנתון נמוך יותר.

 

גם בקרב שתי הגישות יש ספקטרום ונקודות קיצון, מאלו שישלמו הון בשביל התפס המקורי של המאפרה

ועד לאלו שיחליפו את הגיר בגיר של מאזדה 121.

 

זה לא טוב או רע, רק גישות עם תווך רחב בכל אחת. הפיוריסטים מזדעזעים כשאתה מחליף סרן

ומוסיף דיפ', אבל המשפרים נהנים מתחושת ה-"שת"פ" עם המהנדס המקורי משנת 70 +

הפיתוח והשדרוג האישי שלהם. הכל מגניב

The first one to get angry loses

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

חלקים מתחילים להגיע [emoji48]

 

מסתבר שהחלפים אמנם עוד נגישים, אבל למצוא ספק שמחזיק את כולם- בלתי אפשרי.

לכן פיצלתי את ההזמנה בין כמה ספקים.

 

נשאר להמתין רק לטלטלים, בוכנות, קיט טיימינג ותושבת מנוע שזרקתי על הדרך...

 

 

uploadfromtaptalk1450633334044.jpg

 

 

וכל זה- כשב 5/2 אני יורד מהארץ:drinking:

עריכה אחרונה על ידי Maor Bracha

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נתקלתי רק עכשיו בפרוייקט. כל הכבוד מאור!

לאיזו ארץ אתה עובר?

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא רחוק מזה- שוודיה.

 

:-P

 

פיזבן, תודה על הפרגון, יש לזה משמעות גדולה כשזה מגיע מפנאט כמוך.

אעדכן בהמשך עם תמונות מהבניה.

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באופן מוזר שוודיה הייתה האסוציאציה שלי בעקבות ההודעה של עידן.

בהצלחה!!!

 

הרכב נראה מהמם, כיף לראות כזה בנוף המקומי.

מקווה שאחרי כל זה אתם לא נפרדים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המנוע פורק לגורמים ועבר כמה ידים בניקוי יסודי עם חומרים מיוחדים.

למי שזוכר מכמה עמודים קודם, לפני תחילת שיפוץ המנוע, רכשתי גם קיט מחיקת EGR ותכננתי להוריד ולנקות את בית המצערת, סעפת וכו' - אז מאחר וגם ככה קיט האוברול כולל את את כל האטמים/גומיות/מחזירי שמן ברכב וגם ככה אני מפרק הכל לניקוי - התהליך הזה מתלבש כאן על הדרך.

 

שנים של ג'יפה

 

IMG-20151224-WA0085.jpg IMG-20151225-WA0013.jpg IMG-20151225-WA0021.jpg

 

 

הפטיש שלי לקרטרים בטוויסט חיובי

 

IMG-20151225-WA0020.jpg IMG-20151225-WA0028.jpg

 

IMG-20151225-WA0015.jpg IMG-20151225-WA0012.jpg

 

 

יש משהו מושך בקראנק חדש ונוצץ..8)

IMG-20151223-WA0093.jpg

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2633 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...