Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עולה חדשה, Toyota MR2 85, יומן מסע (עודכן 13.1.16)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3355 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 204
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בשלב הראשוני אתה מצהיר כמה שילמת עבור הרכב ומציג חשבונית.

את המיסים אתה משלם מראש בהתאם למחיר המוצהר + עלות גרירה מקומית + שילוח, כפול אחוז המס אשר תלוי בארץ היצור וארץ היבוא (במקרה שלי, 117% :screwy:)

לאחר מכן, כאשר הרכב מגיע ארצה, המוכס בוחן את הרכב ומצבו, מצליב מול המחירון ומחליט האם ההצהרה שלך תואמת למציאות או לא.

במידה ולדעת המוכס הרכב שווה יותר ממחיר העסקה, המוכס יחליט את ערך הרכב על דעת עצמו ו(בערך)לפי המחירון. אתה תחטוף מה שנקרא "הרמת מס" בהתאם, מה שיאלץ אותף לשלם את ההפרש בין הסכום הראשוני ששולם לבין הסכום שנקבע ע"י המוכס.

במידה ואתה תוהה, אם הוא החליט שהרכב שווה פחות, החזר כבר לא יהיה...

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

נו מה, לא מגיע לנו איזה עדכון קטן? עדכונון? עדכונוני פצפצוני?

The best car safety device is

.a rear-view mirror with a cop in it

פורסם

רכב מדהים!

תענוג לראות רכב כזה מגיע לארץ ואני מקווה שיגיעו עוד הרבה יפניות קלאסיות מאותה התקופה.

הן בהחלט חסרות כאן בנוף.

 

כל הכבוד ההשקעה המטורפת.

נראה שאתה פדנט רציני ושהרכב כנראה ביד הטובה ביותר שהיתה לו מעולם.

 

מחכה לעידכונים...

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

פורסם

לא היה עדכון כי למען האמת ולצערי הרב לא היה לי יותר מדי זמן לרכב בתקופה האחרונה והוא פשוט מעלה אבק בשבועיים וקצת האחרונים:|

 

בכל אופן, הספקתי לבדוק את חיישן המצערת ולפי הקריאה הוא עשה את שלו ויוחלף לאחר כבוד. עלות חיישן חדש כ120$ לפני משלוח ומיסים- טרם הוזמן.

מה שכן הגיע אליי בנתיים הוא המשלוח עם הבושינגים פוליאוריתן, צינורות בלם שזורים וחלק מחלקי בורר ההילוכים המדוברים...

 

IMG_20150716_202145.jpg

 

כמו שאמרתי בנתיים אין לי זמן להתעסק עם הרכב כך שהבושינגים ימתינו ועם חלקי הבורר שקל יחסית להרכיב אמתין עד להגעת חלקים נוספים, שכמו שציינתי גיליתי שקיימים באיחור ועושים את דרכם ארצה- קפיץ Retainer (זה שמקפיץ את הידית חזרה למקום) והכוסית שמחזיקה את בסיס הידית (הג'ולה) במקומה.

עם ההחלפה יכנסו גם הפיצ'יפקעסים שחסרונם מאוד מורגש עבורי:

 

IMG_20150705_091909.jpg

 

קיט הסרת הEGR שציינתי בהודעה הקודמת גם הוא הגיע ארצה אך אין לי תמונה שלו. מדובר בקיט הבא:

http://www.ksdengineering.com/KSDEngineering-EGR-Blockoff-Plate-w-Gasket-_p_59.html

את ההסרה אני מקווה לבצע ביום שישי, מה שישאיר אותי עם הסרת סעפת יניקה ומצערת לניקוי + צינורות וואקום חדשים לאחר שהאטמים החדשים יגיעו.

 

 

 

התחושה הכללית מהרכב טובה מאוד, אנחנו לקראת סיום יישור הקו, בהנחה ויהיה לי זמן להתעסק איתו - אני מאוד מרוצה מהרכישה, החוויה והנהיגה.

לאחר מכן זה רק עניין של רצון לשדרג, למשל סט קוילאוברים ובלמים משופרים (אלה, למען האמת, כבר בדרך ארצה...)

 

הבעיה שעומדת מולי כרגע היא שהויזה של חברה שלי (שבדית) עומדת לפוג בעוד מספר חודשים והשיקול לעבור עלה על הפרק ונראה דיי ריאלי. מה שמשאיר אותי עם השאלה הגדולה- מה יהיה עם הרכב...?

בנתיים לפחות, אמשיך עם התוכניות כרגיל עד שהנושא יתבהר.

 

 

IMG_20150710_122904.jpg

 

 

עדכונים בהמשך.

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

פורסם

אל תיהיה מוטרד מגורלו של הרכב אם תעזוב את הארץ, אני תמיד עוזר לחברים במצוקה ומוכן לקחת את זה על עצמי.

 

הכל בשביל חבר.

 

קדימה, תכניס את הרכב למכולה ושלח אליי, אני אפנק אותו בחנייה מקורה וחומרי ניקוי איכותיים.

 

;)

 

וברצינות, כל הכבוד על ההשקעה, תהנה!!

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

מאור, תמשיך לתקן :) אולי...

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

זה לא נכון. בשודיה יש מלא שוודיות. הן פשוט הרבה יותר כהות עור, לובשות בורקה ולא רוכבות על אופניים.

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

  • שבועיים מאוחר יותר ...

×
×
  • תוכן חדש...