Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עולה חדשה, Toyota MR2 85, יומן מסע (עודכן 13.1.16)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3355 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מאור תתחדש!

רכב מדהים ביותר!

 

אני מצטרף לאלי עם ההצעה, אני מעסק בדיטיילינג פנימי המון, דבר איתי אם אתה רוצה, אפילו אולי נקבע לאותו יום עם אלי, מוכן לחדש אותו פנימית בהתנדבות. (אגב, מתעסק גם חיצונית, אתן לאלי יד 8))

  • תגובות 204
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)
השיכפולים החדשים אמורים להיות טובים מהישן ולא להישלף החוצה.

 

מה שמדאיג אותי בעניין הוא:

1. אם המפתח שחוק בחתכים שלו (כלומר, לא בעובי), זה אומר שהחתכים פה אומנם יהיו חדשים אבל "שחוקים" מלכתחילה.

2. אם סעיף מספר 1 לא ישפיע, מן הסתם המפתח שחוק גם בעובי שלו, זה לא יפריע לשכפול?

בקיצור, אתם מבינים לאן אני חותר, דואג שמפתח שחוק=שכפול לא טוב.

 

 

אני מצטרף לאלי עם ההצעה, אני מעסק בדיטיילינג פנימי המון, דבר איתי אם אתה רוצה, אפילו אולי נקבע לאותו יום עם אלי, מוכן לחדש אותו פנימית בהתנדבות. (אגב, מתעסק גם חיצונית, אתן לאלי יד

:cool:)

 

תודה על ההצעה.

אלי ואני נפגשנו אתמול להערכת שמאי(:-P), ממנה עולה שניתן להחיות את הצבע עד רמה מסוימת.

אני מאמין שעם אלי נבצע רק את החיצוני, לגבי הפנימי התוכנית שלי הייתה להוציא את הכסאות, הדיפונים והשטיחים לחלוטין לנקיון יסודי וחידוש (צביעה?) מחוץ לרכב, בזמן ששאר חלקי הפנים יקבלו נקיון כל עוד הרכב ריק. אם יש לך הצעות שונות לגבי פנים הרכב אשמח לשמוע.

m.l, שוב תודה על ההצעה ומבחינתי כל המעוניין מוזמן להצטרף (בין אם לעזור או להתרשם מהרכב), אבל את פגישת הדיטיילינג נקיים אצל (ובהנחיית) אלי, ככה שהוא הבוס. בכל אופן אעדכן אותך לגבי טיפול הפנים.

וכמובן תודה נוספת לאלי על שלקח את הזמן להעריך את הרכב אתמול והתנדב לעזור בדיטיילינג, אמא תמיד אמרה לא לפגוש זרים מהאינטרנט אבל אלי אחלה בחור והצליח לשבור לה את המילה:lol:

 

 

20150507_210839.jpg

עריכה אחרונה על ידי Maor Bracha

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

פורסם

בשמחה רבה.

 

אני אשמח מאוד אם ML יצטרף למסיבה. מהעבודות שראיתי בהחלט אוכל ללמוד דבר או שניים בניקוי פנימי.

אפשרי בהחלט לקבוע אצלי. הציוד שלך נייד?

 

הרכב אגב, תאווה לעיניים.

בהחלט תקופת הזוהר של טיוטה, שידעו הנדסת אנוש מה היא.

M-TECH E46

פורסם (נערך)
בשמחה רבה.

 

אני אשמח מאוד אם ML יצטרף למסיבה. מהעבודות שראיתי בהחלט אוכל ללמוד דבר או שניים בניקוי פנימי.

אפשרי בהחלט לקבוע אצלי. הציוד שלך נייד?

 

הרכב אגב, תאווה לעיניים.

בהחלט תקופת הזוהר של טיוטה, שידעו הנדסת אנוש מה היא.

הציוד נייד.

נעבור להודעות פרטיות ?

אני זמין

 

אגב מאור, לפרק את המושבים החוצה זו הייתה כוונתי. לגבי צביעה של חלקים, נראה מה המצב קודם, יכול להיות שאחרי ניקוי יסודי תהיה מרוצה.

עריכה אחרונה על ידי m.l
פורסם

שיכפלתי מפתח לקטנוע שהיה יוצא חופשי. השיכפולים ישבו טוב ולא יצאו. מכך אני למד..

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם

לא היה קשה למצוא מוסך שיטפל ב-MR2?

 

למען האמת, לא. את הטיפולים השוטפים אני מתכנן לבצע בעצמי, ואת הטיפולים הגדולים לא בעיה לבצע, סה"כ קורולה ברוורס:-P

 

 

אלי, m.l, נשמע שיש לנו playdate- מעולה!

אליה, זה מה שרציתי לשמוע, עכשיו אני רגוע. תודה.

בכל אופן המפתחות ספייר היו בתא כפפות של הקליאו בכדי לשכפל, אך דווקא הרכב המודרני (2013) נכנס למוסך עם תקלת חשמל ששרפה חצי ממערכות הרכב ולא ידוע מתי יחזור.

אביה, אני איתך בדעה הזאת. אני מאמין שאחרי חידוש הג'אנט בכלל יראה יותר טוב.

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

פורסם
תדמיין שהידיים שלך הם הכוח המיוצר בבוכנות בעת שריפת תערובת הדלק והאוויר, ועכשיו לך עם אותן הידיים למגרש המשחקים הקרוב אליך ותסובב את הקרוסלה פעם אחת כשהיא ריקה ופעם אחת כשיש עליה עשרים ילדים, באיזה מקרה היה לך קל יותר להאיץ את הקרוסלה למהירות גבוהה זהה?

ולכן גלגל תנופה קל מאפשר לבוכנות להאיץ אותו מהר יותר, ועזיבת הדוושה מאפשרת לו להאיט מהר יותר.

 

אותו הדבר כלפי האחרונים להסתובב במערכת (הכוונה לגלגלים) ולכן חישוק קל הוא למעשה פי עשרה יותר קל (בגסות) בעת האצה ובלימה. ולכן מכונית שיש לה ג'אנטים ששוקלים במקום 10 קג כל אחד רק 5 קג כל אחד היא בעצם קלה במאתיים קג בעת תאוצה ובעת בלימה ממכונית זהה עם גלגלים ששוקלים 10קג.

גדי - העניין הוא לא המשקל אלא מומנט הסבוב. הרבה משקל קרוב לציר משפיעים פחות מהמשקל רחוק ממנו; במילים אחרות מה שקובע היא חלוקת המשקל ולא המשקל (עשרת הילדים לא יושבים על הציר אלא בהיקף).

ברזלים מעופפים שעושים בום, רובר חוזר מהמתים:

http://lulisml.wordpress.com/

פורסם
בשמחה רבה.

 

אני אשמח מאוד אם ML יצטרף למסיבה. מהעבודות שראיתי בהחלט אוכל ללמוד דבר או שניים בניקוי פנימי.

אפשרי בהחלט לקבוע אצלי. הציוד שלך נייד?

 

הרכב אגב, תאווה לעיניים.

בהחלט תקופת הזוהר של טיוטה, שידעו הנדסת אנוש מה היא.

חודש הבא צריך להגיע לי שואב הזרקה יניקה של קרצ'ר, אם זה עוד יהיה רלוונטי ותרצו את עזרתי, אשמח לעזור.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

1400 שח כולל הכול.

בהתחשב במחיר של שואב רגיל של קרצ'ר שמתחיל ב600 ש"ח זה לא נורא.

ואם אני עובד איתו על רכב, אז יקח לי פחות זמן לעבוד, וגם התוצאה היא טובה יותר.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595


×
×
  • תוכן חדש...